• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כותבים למלך המשיח - ורואים ניסים

אגרות קודש - אפיק ההתקשרות אל הרבי שליט"א מלך המשיח • מה יש באותם ספרים, והאם האפשרות מתאימה לכל אחד (כן, גם לגויים) • הצטרפו לאלפים שרואים ניסים בכל יום • זה יכול לקרות גם לך, עוד היום • היכנסו לכל מוקדי חב״ד בארץ ובעולם
כותבים למלך המשיח - ורואים ניסים כותבים למלך המשיח - ורואים ניסים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עוד לפני עלותו לנשיאות, התכתבו עם הרבי שליט"א מלך המשיח אישים נכבדים מכל רחבי העולם, ששיגרו אליו שאלות בנושאים תורניים ואישיים. עם עלותו לכס הנשיאות, החלו לפנות אליו יהודים רבים אשר שמעו של הרבי שליט"א מלך המשיח הגיע אליהם. את המענות המופלאים, המכילים הסברים עמוקים לצד עצות אישיות, קיבצו לסדרת הספרים 'אגרות קודש', כך שניתן למצוא תשובות בנושאים רבים ומגוונים, כפי שהתקבלו, כמעט בכל נושא.

הספרים יוצאים לאור, לפי סדר השנים, כאשר בכל כרך, מלוקטים המכתבים לפי הסדר בו נשלחו. בשנים האחרונות התגלה, כי כאשר מכניסים מכתב שאלה לתוך הספרים, מתקבל מענה מדוייק בתוך העמודים בהם הוכנס המכתב. לא לחינם 'אגרות קודש' בגימטריה ׳השגחה פרטית׳.

אז מה עושים?

ראשית נוטלים את הידיים (לסירוגין, ללא ברכה) ומתכוננים לכתיבת המכתב. את השאלה או בקשת הברכה, נוהגים לכתוב על דף חלק, ללא שורות, הנפתח המילים 'לכבוד הרבי שליט"א מלך המשיח'. כאשר מזכירים שם לברכה, או כאשר חותמים על המכתב, משתמשים בשם היהודי המלא ושם האם (לדוגמא: יצחק בן שרה). רצוי בבקשה ברכה, לקבל החלטה טובה, הנקראת בלשון החסידות 'כלי לברכה'.

לאחר שהמכתב מוכן, לוקחים את אחד מתוך עשרות כרכי האגרות קודש, ומכניסים את המכתב לתוכו באקראי, תוך הכרזת 'יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד', לאחר מכן, פותחים באותו עמוד וקוראים.

ניתן להיעזר בנושא זה, בכל אחד מאלפי מוקדי חב"ד או פשוט לפנות אל חב"דניק אותו אתם מכירים. בשנים האחרונות אף פועל אתר אינטרנט בשם igrot.com הפועל באופן וירטואלי, ומאפשר לכל אחד, בכל שעה, לקבל את הברכה.

וזה עובד!

יעידו על כך אין ספור הפונים לבקשת הברכה עד היום. בכל בית חב"ד נכנסים מידי יום אנשים ונשים רבים מספור, המגיעים עם שאלותיהם בכל תחומי החיים, מבריאות, זיווג, ילדים, פרנסה ועד לשאלות גורליות. כל מי שפונה זוכה לקבל את המענה המדוייק המתאים לו.

לא מעט אנשים מספרים, שבזכות הציות להוראות שהתקבלו, הם זכו לניסים של ממש, גם בשעה שלא נראה היה סיכוי שהברכה יכולה להתממש.

בגליון שיחת הגאולה, היוצא לאור מידי שבוע ומופץ ברחבי הארץ, מתפרסמים סיפורי מופת רבים מספור, על כאלו שזכו להתממשות הברכה. זרם הפונים מקיף את כל הסוגים בעם ישראל, מקהילות חרדיות סגורות, אפילו כאלו הנמנים על זרמים שאינם מסכימים עם שיטת חב"ד, ועד לאנשים שאינם מקפידים לעת עתה על קיום התורה והמצוות, ואפילו גויים! כל אחד מקבל את המענה אותו הוא מבקש.

למה אתם מחכים? פנו עוד היום לקבלת הברכה!

סע לשלום, החת”ת בפנים

היום הגורם לגאולה השלימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...