• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח אב התשפ"ד (01.09.2024) פרשת ראה
author

אתר הגאולה

749. לרכוש עכשיו.

749. בניין הפנימיה שמתחתיו "מקוה ישראל" עומד למכירה. "אגוד תלמידי הקבוצה" שדואג בשנים האחרונות לאוכל ומקומות לינה מוסדרים לבחורי הקבוצה החליט גם הפעם "להרים את הכפפה", ולהשאיר את 749 לתמימים, שילם מיקדמה של רבע מיליון דולר, והתחייב לקנות את הבניין ולשפצו. זה הזמן לעזור לתמימים לרכוש את הבניין.

חנניה מזרחי: ככה הוא יבוא

ההפקה נמשכה שנה וחצי במסירות נפש גדולה הצילומים, איסוף החומר, שינויים, עריכה בין חג לחג בין בידוד לסגר בין שקט לרקטות בתקופת הקורונה ברגעי משבר ושמחה. חנניה מזרחי: השיר נוצר לפני 14 שנים בערך ברגע אחד, ללא הכנה מוקדמת , שרתי אותו בדמעותיי. הוא : אהבת ישראל אמיתית במטרה לזרז את ביאת משיח צדקנו וסיום הסבל הלאומי והפרטי.

שלט יחי אדוננו ברכה לבית ולסביבה

ר' שמעון שטרית מבת ים עיר הגאולה, מספר על השלט "יחי אדוננו" שעל ביתו, ועל הברכה הגדולה שמרגישים כל אלה שרואים אותו מסביב. סבא שלו, הרב שמעון שטרית זצ"ל, אמר על הרבי שהוא מלך המשיח. אמא שלו, שגדלה כילדה באגאדיר, מזהה תמונות של הילדים שלמדו בישיבה באגאדיר לפני רעידת האדמה.

מה עוד יקבלו הפושעים הבדואים מהיהודים?

ענישה ע"י בתי המשפט לא תהיה, כי השופטים פוחדים מנקמה. הכסף ימשיך לזרום, כי הפוליטיקאים צריכים אותם בכנסת, וחוסר המשילות בנגב יילך ויחריף כאשר לזה נוסף לחץ אירופי ובינלאומי על ישראל על כל נגיעה ביעני "מסכנים". - הקוזק הנגזל.

דבר מלכות ראה עם הרב אלעזר קעניג

דבר מלכות ראה עם הרב אלעזר קעניג

דבר מלכות עקב עם הרב חיים ציק

כנסו לשיעור דבר מלכות פ' עקב עם הרב חיים ציק. ובתוכו תפילה עם הרבי שליט"א מלך המשיח.

עיתון הגאולה 42

בשבוע שעבר יצא לאור הגליון ה42 של עיתון הגאולה. לצפיה / הורדה בכתבה המלאה.

אל תתנו להם את הנגב!

חוסר המשילות שהביא את ההפקרות בנגב וגרם לבדואים להתפשט בעבריינות על כל השטח, והם תובעים עוד. צעד נוסף כזה רק יעודד את הבדואים להמשיך בפשעים ולתבוע עוד יותר. אין שום הצדקה לסמן לבדואים עוד "ערים" כביכול במרכז הנגב תוך כדי הלבנת הפשעים.

להמשיך את מה שהרב יצחק פיין התחיל

היום נלב"ע ביסורים גדולים רח"ל הרב יצחק פיין מבני ברק, שהחל בהדפסה והפצה של שיחות ה"דבר מלכות" אחרי ג' תמוז, ומנ"כ בהר הזיתים. "והחי יתן אל לבו" להמשיך את הדפסת והפצת ה"דבר מלכות" שהתחיל בה, "והקיצו ורננו" כו'

"זכות השיבה" לתושבי אל אחמר?!

הכתב המדיני של ישראל היום ר' מתי טוכפלד מראיין את יו"ר תנועת רגבים על הרעיון הישראלי לתת ת.ז. כחולות לפולשי חאן אל אחמר, פלוס שטח בנוי בתוך "הקו הירוק".

יוני שלמה בסיום עצרת משיח וגאולה ג' תמוז

הזמר יוני שלמה מסיים בשירה וזמרה את עצרת משיח וגאולה ג' תמוז תשפ"א ב"אמפי" בת ים עיר הגאולה.

הרב ויצהנדלר: מבטלים את "דא גזירת אורייתא"

הרב שמעון ויצהנדלר, ראש ישיבת חב"ד ראשון לציון, מחבר ספרים תורניים ומרצה מבוקש. בקשר לשבוע פ' חוקת - ג' תמוז, עליה כתוב ב"תרגום"- "דא גזירת אורייתא" מדבר הרב שמעון ויצהנדלר על על ביטול גזירת התורה שמעפר באת כו', ועל מטרת הכינוס של המאמינים בדברי מלך המשיח "עוברים לחיים נצחיים בלי הפסק בינתיים".

הרב חיים ציק: להיות עם הרבי כל יום

הרב חיים ציק מהאגודה למען הגאולה יוזמי הכינוס ב'אמפי': להתפלל כל יום עם הרבי שליט"א מלך המשיח.

סיכום קמפיין מוניות הגאולה תשפ"א

”מוניות הגאולה" : המדיה היחידה הפעילה בתנועה במשך כל שעות היממה והשבוע, בקצב חשיפה גבוה במיוחד, ומאפשרת פילוח אזורים מדויק וחשיפה לציבור בצירים מרכזיים וקבועים. השלט הפרוס על שטח גדול בגובה העיניים, בתנועה, מושך תשומת לב רבה ומהווה אטרקציה חיה בכבישים ובמרכזי הערים.

דבר מלכות דברים • הרב אלעזר קעניג

צפו בשיחה מרתקת ברקע דבר מלכות פ' דברים עם הרב אלעזר קעניג.

הרבי שליט"א מלך המשיח: שיעור בהל' בית הבחירה

בתחילת "הלכות בית הבחירה", מזכיר הרמב"ם את המזבח, השולחן והמנורה, שהם "כלים", למרות שהלכות אלו עוסקות בצורת הבית. המקום המתאים, לכאורה, לכתוב על הלכות המזבח השולחן והמנורה, הוא ב"הלכות כלי המקדש" שבאות מיד אחרי זה?! הרבי שליט"א מלך המשיח שואל, ומתרץ. משיחת ח"י אלול תשל"ו.

הנביא יחזקאל יראה לנו את "תבנית הבית"

הזהר אומר שביהמ"ק השלישי יבנה בידי שמיים, ומדוע לעסוק, אם כן, "במוצאיו ומבואיו," לפי תיאור בית שני במסכת מדות וברמב"ם, כי אם בנין העתיד לבוא יהיה באופן אחר, אז מה הוא פעל עכשיו במה שהוא בנה בנין באופן שונה?! שיחת קודש מתורגמת.

סיום מסכת - מושב יחדיו

משנכנס אב ממעטים את הענינים הבלתי רצויים ע"י שמחה לגמרה של תורה. צפו עכשיו בסיום מסכת במושב יחדיו.

מיילך קאהן בעצרת: ואהבת

מיילך קאהן בעוד קטע של "בשירה וזמרה" בעצרת משיח וגאולה ג' תמוז תשפ"א, "אמפי" בת ים עיר הגאולה.

קידוש לבנה לפני תשעה באב?

"שכדאי, ומן המובחר, יהיה בשעה שיש כבר שבעה ימים לאחרי המולד .. ונוסף למחשבה בענין האמור .. ותן לחכם ויחכם עוד וכל אחד מוסיף כהנה וכהנה". לקראת סיום השיחה - "עוברים לחיים נצחיים" " כו' • מתוך שיחת קודש ז' מנחם אב תשמ"ט

דף 7 מתוך 117