• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח אב התשפ"ד (01.09.2024) פרשת ראה
author

אתר הגאולה

בארה של מרים בברז במוצ"ש חוקת

לאחר דיבורים אלה בהתוועדות מוצאי שבת פ' חוקת תשל"ט, יצאו כל המתוועדים אל החצר האחורית של 770 "לשאוב מים" לרפואה מ"בארה של מרים" שמתגלגלת במוצאי שבת קודש "בכל בארות ומעיינות" מנהג ישראל - תורה.

עצרת גאולה ומשיח ג' תמוז • גלריה 4

תיאור עצרת הגאולה מתוך שיחת הגאולה מס. 1349, וגלריה רביעית מהעצרת שמתמקדת בילדי צבאות ה', פורטרטים, ועוד מראות מכינוס האלפים. צילום: חיים טויטו.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • ג' תמוז תשפ"א

צפו בחלוקת דולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח בחצרות בית חיינו 770 בית משיח, מיום א', ג' תמוז תשפ"א.

עצרת גאולה ומשיח ג' תמוז • גלריה 3

גלריה שלישית מעצרת גאולה ומשיח ג' תמוז תשפ"א ב'אמפי' בת ים עיר הגאולה, והפעם גלריית במה אומנותית מאת הצלם ישראל גלנט.

עצרת גאולה ומשיח ג' תמוז • גלריה 2

גלריה שניה מעצרת משיח וגאולה ג' תמוז תשפ"א וסיום מחזור הארבעים בלימוד יד החזקה לרמב"ם, באמפי פייס בת ים עיר הגאולה, מאת הצלם מנדי טויטו.

עצרת גאולה ומשיח ג' תמוז • גלריה 1

גלריה ראשונה מעצרת משיח וגאולה ג' תמוז תשפ"א וסיום מחזור הארבעים בלימוד יד החזקה לרמב"ם, באמפי פייס בת ים עיר הגאולה, מאת הצלם מנדי טויטו.

גלריה: ההכנות לעצרת הגאולה

גלריה: ההכנות לעצרת גאולה ומשיח ג' תמוז באמפי בת ים מאת הצלם מנדי טויטו.

שלימות הארץ בעצרת הגאולה: הערבים ילכו מפה

מחאת הרבי שליט"א מלך המשיח בנושא לימות הארץ בעצרת משיח וגאולה ג' תמוז, קטע מתוך התוועדות מוצאי שבת בראשית תשל"ט, הערבים יעזבו את הבתים והשדות ויצאו מהארץ.

אחת שאלתי - רבי תתגלה!!

אחת שאלתי - רבי תתגלה!! מקהלת צבאות השם ג תמוז אחת שאלתי רבי תתגלה

אחת ולתמיד • זה לא יום הילולא.

גם כשהגיע ג' תמוז תשנ"ד, והרבי מלך המשיח שיל"ו נסתר מעינינו הגשמיות. אנו יודעים בוודאות גמורה, כי הרבי משיח צדקנו שיל"ו, לא הסתלק ח"ו, הרבי חי וקיים והוא זה שיבוא ויגאלנו בקרוב ממש.

דבר מלכות ג' תמוז • הרב קעניג

לימוד מעמיק משמח ומרתק בדבר מלכות קרח (ג' תמוז) עם הרב אלעזר קעניג.

הערבים רוצים הכל

הערבים רוצים הכל. הערבים רוצים שטחים? הערבים רוצים את מזרח ירושלים? הערבים רוצים מדינה פלסטינית? ממש לא! הערבים רוצים מלחמה!

הערבים יעזבו את השדות והבתים ליהודים

בכ״ה בסיון התנהל הוויכוח של גביהא בן פסיסא עם הישמעאלים הכנענים והמצרים אצל אלכסנדר מוקדון, שבסופו "הניחו בתיהם כשהיו מלאים שדותיהם כשהן זרועות כרמיהם כשהן נטועות, הלכו וברחו להם", כן תהיה לנו.

כ"ג סיון - סופרי המלך כותבים בהוראת כל יהודי

בכ״ג סיון מידי שנה בשנה נקראים ״סופרי המלך״ - מלכו של עולם, שאחרית וראשית שלו, והם כותבים ״ככל אשר צוה מרדכי גו׳״ דקאי על כאו״א מישראל, "עם מרדכי", מכיון שהנהגתו היא באופן ד״לא יכרע ולא ישתחווה", שהוא נעשה הבעה״ב המצווה מה לכתוב - "ככל אשר ציווה מרדכי"

היישובים "החדשים" שדורש מנסור עבאס

מפלגת רע"מ דורשת כתנאי להקמת הממשלה הבטחה להקמת ישובים חדשים בנגב. צפו בסרטון והבינו למה הקמת ישובים חדשים לבדואים תנציח את בעיית הפזורה, ותמנע הקמת ישובים יהודים בכל הנגב.

שיחת כ"ח סיון עם כתוביות בלה"ק

שיחת כ"ח סיון עם כתוביות בלה"ק בהפקת המכון להפצת תורתו של משיח, כולל תמליל הכתוביות בכתבה המלאה.

הרב שלום סבג מברסלב מכריז יחי

צפו ברב שלום סבג מברסלב מציג בבית מדרשו את ידידו מנחם הלל מחב"ד, ומסביר מדוע גם הוא שר עם חב"ד יחי אדוננו.

תפילין שירה וזמרה מול ביתה של תמר זנדברג

צפו ברב יוסי מירלסון והרב שמואל מחפוץ יחד עם קהל עמך ישראל בהפגנה שמחה "ברוב שירה וזמרה" מול ביתה של ח"כ תמר זנדברג, שדיברה לאסור ח"ו על הנחת תפילין במרחב הציבורי.

התוועדות ט"ז סיון • ואוו איז זמרוני?!

התוועדות ט"ז סיון • ואוו איז זמרוני?! התוועדות ג' שנים לרב זמרוני. אם יגידו לכם שהוא מת, אל תאמינו. אף אחד לא מת בדור הזה! פרטים במודעה בכתבה המלאה.

ט"ו סיון • מאסר הרבי הריי"צ

הרבי הריי"צ כותב ביומן המאסר, שהוא ראה במסמכי הכלא שנגזר עליו מות ביריה, שורה זו נמחקה, ובמקומה נכתב גלות בסיביר, גם שורה זו נמחקה ובמקומה נכתב גלות בקסטרמא. הרבי שליט"א מלך המשיח מרבה לדבר על הניסים הגדולים שליוו את מאסרו ושחרורו של הרבי הריי"צ, שהשלטון שרצה לרצוח אותו, נאלץ לקבל את כל התנאים שלו ליציאה מהמדינה.

דף 9 מתוך 117