• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

עצרת גאולה ומשיח ג' תמוז • גלריה 4

תיאור עצרת הגאולה מתוך שיחת הגאולה מס. 1349, וגלריה רביעית מהעצרת שמתמקדת בילדי צבאות ה', פורטרטים, ועוד מראות מכינוס האלפים. צילום: חיים טויטו.
עצרת גאולה ומשיח ג' תמוז • גלריה 4
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עצרת גאולה ומשיח ג' תמוז • גלריה 4

צילום: חיים טויטו

תיאור עצרת הגאולה מתוך שיחת הגאולה מס. 1349, וגלריה רביעית מהעצרת שמתמקדת בילדי צבאות ה', פורטרטים, ועוד מראות מכינוס האלפים. צילום: חיים טויטו.

לחץ כאן לשידור חוזר של העצרת

לחץ כאן לגלריה ראשונה מהכינוס

לחץ כאן לגלריה שניה מהכינוס

לחץ כאן לגלריה שלישית מהכינוס

התפרצות של שמחה בעצרת הגאולה

שיחת הגאולה 1349

זהו אירוע שכבר הפך למסורת, עצרת גאולה ומשיח, המתקיימת מידי שנה בג' תמוז בבת ים. לאחר למעלה משנה ללא אירועים המוניים, נראתה השנה התרגשות מיוחדת לקראת העצרת. בשעות הערב של יום ראשון החל מתחם האמפי להתמלא באלפים שמילאו את מרחבי הדשא, ואת הכיסאות שהוכנו מראש.

המנחה הרב אלעזר פרץ מנהל מטה משיח נתניה, פותח בדברים אודות מעלת יום ג' תמוז, בו מתחזקת ומתחדשת האמונה בנשיא הדור ובחייו הנצחיים. הוא מזמין את רב 'הספריה החסידית' בביתר עלית הרב שאול רוזנבלט, לקריאת פרק התהילים התואם לגילו של הרבי שליט"א מלך המשיח, כנהוג.

שמחה של גאולה

לאחר הרב רוזנבלט ניגש אל הפודיום מנהל בית חב"ד בראש העין הרב בנימין עקיבא. בשם כל באי העצרת, הוא מזמין את הרבי שליט"א מלך המשיח להשתתף בכנס. כאשר הוא מסיים נפתח החלק האמנותי של הערב בידי הזמר יוני שלמה, המלווה במקהלת ידידים העולמית ובתזמורתו של דוידי נחשון, ויחד הם מכניסים את הקהל לאווירה לוהטת של שמחת הגאולה. שיר רודף שיר, והקהל מתלכד למעגלי ענק ופורץ בריקודים. עם סיום הקטע המוזיקלי, מוזמנים בזה אחר זה הילדים 'חיילי צבאות השם', לאמירת 12 הפסוקים, והכרזת 'יחי אדוננו'. אל הבמה מוזמן שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לשכונת נווה דקלים בפתח תקוה הרב לוי דורון, שפותח ב'דבר מלכות' ומגיש נקודת מבט חסידית אודות חג הגאולה והעמידה בתוקף על קיום המצוות.

סבב נוסף של ריקודי שמחה סוערים, בסיומו מוקרן קטע וידיאו בו הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר על חשיבות ארץ ישראל וההכרח בשמירה על שלימותה.  

המנחה מזמין את ממלא מקום ראש העיר בת ים וידיד חב"ד ר' אורי בוסקילה, שנושא דברים חמים בשבח פעילות השלוחים להפצת היהדות ברחבי העולם.

מלך המשיח לא נשאר חייב

כמו בהמשך לכך נוטל את המיקרופון שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בדלהי שבהודו הרב עקיבא סודרי. הוא משתף את הקהל בפעילות שהתנהלה בברכת הרבי שליט"א מלך המשיח בתקופת הקורונה,
ומתבל באפיזודות מרתקות. הזמר אבי בן ישראל עולה לבמה, וטרם שהוא סוחף את הקהל למחרוזת שמחה, הוא מספר על השגחה פרטית: הוא הסכים להופיע בעצרת בהתנדבות, והנה כעבור ימים ספורים הוא מקבל במפתיע מעטפה ובה כפול מהסכום שחשב לבקש על ההופעה!

סיום הרמב"ם

על המסכים מופיע סרטון מיוחד הסוקר את הופעתו המחודשת של עיתון הגאולה האמיתית והשלימה, הרב יצחק רחימי, מפיק האירוע, מספר על הקמת העיתון.

בנושא שלמות הארץ מוזמן לדבר הרב שלום בער כלפון, משלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח בשומרון. הוא מספר על הדפסת ספר התניא, לימוד 'דבר מלכות' והתוועדות חסידית שהתקיימו ביישוב החדש אביתר, ומזכיר כי ניתן לצאת לשליחות בכל זמן ובכל מקום. חלק מרכזי בכנס הוא סיום המחזור ה-40 בלימוד הרמב"ם, אותו מתכבד לערוך רב מרכז העיר כפר סבא הרב אברהם הרוניין, המקשר את דבריו לעידוד החיות בעניני משיח וגאולה. להתחלת המחזור החדש בלימוד הרמב"ם מוזמן המשפיע הרב נועם ישראל הרפז.

ראש העיר בת ים צביקה ברוט מתכבד בדברי ברכה ומודה לשלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח, ולאחריו קטעי שירה נוספים מאת יוני שלמה ומיילך קאהן. ראש ישיבת חב"ד בראשל"צ הרב שמעון ויצהנדלר קורא למעשה בפועל - להפיץ את בשורת הגאולה ובמיוחד את עיתון 'הגאולה'. הרב חיים ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבת ים נושא דברי סיכום וחותם עם קבלת המלכות בהכרזת 'יחי אדוננו'. מחרוזת שמחה של יוני שלמה חותמת את האירוע, שלא נשלם עד ההתגלות השלמה של הרבי שליט״א מלך המשיח. ■

עצרת גאולה ומשיח ג' תמוז • גלריה 3

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...