• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח אב התשפ"ד (01.09.2024) פרשת ראה
author

אתר הגאולה

תנופה עצומה במטה לימוד הדבר מלכות

אנא, כנסו דקה והרימו את תרומתכם לעניין הכי חשוב שיש "לימוד משיח וגאולה = הדרך הישרה לגאולה" לחצו בפשטות על כפתור ה"אטום" למעליותא, וכולנו נעבור להתוועדות הגדולה ב-770 שבבית המקדש עם הרבי שליט''א מלך המשיח מיליובאוויטש תיכף ומי"ד ממ"ש.

כינוס ג' תמוז בבת ים עיר הגאולה

יותר משנה שלא התאחדנו. עושים משהו חדש. היכונו לכינוס ג' תמוז ב"אמפי פייס", בת ים עיר הגאולה, יום ראשון ג' תמוז תשפ"א, 13.06.21 בשעה 19:00.

דבר מלכות בהעלותך • הרב בנצי פרישמן

צפו בשיעור דבר מלכות עם הרב בנצי פרישמן בהיכל ישיבת חב"ד ראשון לציון.

הגל השלישי בלימוד דבר מלכות

מטה דבר מלכות העולמי יוצא עם "הגל השלישי" ללימוד דבר מלכות, והגרלה על 2 כרטיסי טיסה לרבי שליט"א מלך המשיח בין המשתתפים. פרטים במודעות בכתבה המלאה.

בשורת הגאולה בספרדית

בשורת הגאולה בspanish !! אנו שמחים להודיע על הוצאה לאור של ספר חדש בספרדית. בשורת הגאולה מתורגם לדוברי ספרדית. נערך ונדפס ע''י השליח של הרבי מה''מ הרב משה בלומנפלד מבואנוס איירס ארגנטינה, מנהל מרכז לעודד

כאן בונים את הארמון למלך המשיח

כאן בונים את הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח. אתמול במוצאי שבת קודש נשא, נערך קידוש לבנה רבתי לזירוז בניית הארמון, על השטח אותו בחר הרבי שליט"א מלך המשיח לנחלתו הפרטית בכפר חב"ד. וידאו בכתבה המלאה

הסוד של כיפת ברזל: אגרות קודש

הרב משה בנימין מספר על ניסים במהלך פיתוח מערכת כיפת ברזל באמצעות כתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש. סרטון מדהים ערוך בכישרון על הקלטה מתוך עצרת גאולה ומשיח, ג' תמוז תשעג, בת ים עיר הגאולה.

קידוש לבנה חודש סיון

סיום ימי התשלומים הוא זמן עוד יותר מסוגל לגאולה. יש לנצל את זמן הסגולה לגאולה של שבת זו - לפעול את הגאולה בפועל ממש על ידי מצוות קידוש לבנה. כל מי שיקדש הלבנה (גברים בלבד) בכוונה מיוחדת לזירוז הגאולה ולקבלת פני ממשיח בפועל ממש – יכנס להגרלה על סט "לקוטי שיחות – פרשיות" – 46 כרכים! פרטים בכתבה המלאה

דבר מלכות נשא • הרב אלעזר קעניג

דבר מלכות נשא עם הרב המשפיע המפורסם הרב אלעזר קעניג

רצחתם וגם ירשתם? שייח ג'ראח

הסיפור האמיתי מאחורי שייח ג'ראח, שבגללו החלו פרעות תשפ"א: במשך עשרות שנים תובעות משפחות יהודיות את בעלותן על בתים שנשדדו מהם בידי ערבים במלחמת השחרור, וסוף סוף בג"ץ פסק שהערבים צריכים להתפנות. תגובת הערבים? רצחת וגם ירשת.

ניחוח קישינב - חמש דקות מנתב"ג

שלושה תיאורים מתושבי לוד על הפרעות בעיר בימים האחרונים. המשטרה פוחדת, יהודים נעצרים, ערבים משוחררים, וזה ממשיך. הרבי שליט"א מלך המשיח אמר בתחילת הסכם קעמפ דייויד, שזו תהיה סכנה למיליוני יהודים. ואמר לגאולה כהן ע"ה, שאם ימשיכו בכיוון זה, יצטרכו לכבוש את ירושלים מחדש. אז מסתבר, גם את לוד, רמלה, עכו, יפו, הגליל והנגב.

מעודד ילדים חזק לשיר חיילי אדוננו

הרבי שליטא מלך המשיח מעודד חזק את חיילי צבאות ה', לשיר "חיילי אדוננו מורנו ורבינו, חיילי משיח צדקנו. הוא יוליכנו בטנקים לארצנו עם המבצעים ונש"ק בידינו, יבוא ויגאלנו".

פרעות תשפ"א: לוד, רמלה ועכו

עשרות אלפי המחבלים שקמו בין לילה מתוך אוכלוסיית ערביי ישראל, אזרחים מן המניין הקוראים להשמדת המדינה ומבצעים מאות פוגרומים בכל הארץ על בסיס יומי, מחבלים-אזרחים אשר יוצאים כבר תקופה מדי לילה ומחפשים טרף, דם יהודי, וזה קורה מול חידלון אדיר של משטרת ישראל שמערימה שקרים ותרוצים.

פעילות התמימים בהילולת רבי חיים חורי

מאות מתושבי באר שבע שעלו לפקוד את קברו של רבי חיים חורי, זכו לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח ולקבל את ברכתו הקדושה באמצעות "האגרות קודש" ולהניח תפילין, בפעילותם הנמרצת של תלמידי התמימים מישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע, לתמונות.

איך לפרש נכון קושי בחיים?

לא הולך לי בחיים... (לא!.. הולך לי בחיים!..) עוד סרטון מושקע מאד מבית היוצר של ס'יפתח לוזיה. איך לפרש נכון קושי בחיים?..

מה שרואים ושומעים זה בהשגחה פרטית

כל מה שרואים ושומעים זה בהשגחה פרטית. דקה של חכמה | הרב ירון צבי, להתבונן בחיים. הישיבה הוירטואלית 60 שניות על דברי הבעש"ט שכל מה שרואים ושומעים זה בהשגחה פרטית

נתניהו כונן את המדינה הפלסטינית

פעולותיו של נתניהו בשני העשורים האחרונים לבניית המדינה הפלסטינית: מינוי יועמ"ש, פרקליט מדינה ופקידי מנהל שיעצרו בניה יהודית בשטחי C תוך כדי שיתוף פעולה בוגדני עם הרשות הפלסטינית שמשתלטת על אותם שטחים לפי מתווה תכנית המאה. סקירה נרחבת מאת בועז העצני.

מדיטציה לגאולה • הרב דורון אורן

הקשיבו למדיטציה גאולתית עם הרב דורון אורן, הדמיון שמעל כל דמיון המציאות הפנימית שמעלה אותנו על הדרך הישרה לימות המשיח ולהתגלות של הרבי שליט"א מלך המשיח

התהלוכה בבאר שבע בארגון התמימים

לאחר שבועות רבים של עבודה מאמצים, הופקה התהלוכה המסורתית בארגון תלמידי התמימים בישיבת תות"ל חב"ד באר שבע יחד עם שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבאר שבע, מייסד הישיבה ויו"ר המוסדות, הרב ירמיהו קאליפא שיחי', בהשתתפות מאות ילדי וילדות ישראל מבאר שבע והסביבה. גלריה ודיווח בכתבה המלאה

תהלוכת ל"ג בעומר בעין כרם ירושלים

חב"ד עין כרם בהנהלת השליח הרב מיכאל קדלבורג קיימה תהלוכת ל"ג בעומר ססגונית ומרובת משתתפים. דיווח וגלריה בכתבה המלאה

דף 10 מתוך 117