• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

קידוש לבנה חודש סיון

סיום ימי התשלומים הוא זמן עוד יותר מסוגל לגאולה. יש לנצל את זמן הסגולה לגאולה של שבת זו - לפעול את הגאולה בפועל ממש על ידי מצוות קידוש לבנה. כל מי שיקדש הלבנה (גברים בלבד) בכוונה מיוחדת לזירוז הגאולה ולקבלת פני ממשיח בפועל ממש – יכנס להגרלה על סט "לקוטי שיחות – פרשיות" – 46 כרכים! פרטים בכתבה המלאה
קידוש לבנה חודש סיון
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

שטורעם בקידוש לבנה חודש סיון

הרב ליאור מלכה

בחודש זה אנו מקבלים כֹּח לגאולה משלושת הרועים ובשבת זו לאחר מתן תורה – 'סיום ימי התשלומים' הזמן הוא עוד יותר מסוגל לגאולה. יש לנצל את זמן הסגולה לגאולה של שבת זו - לפעול את הגאולה בפועל ממש על ידי מצוות קידוש לבנה. כל מי יקדש הלבנה (גברים בלבד) בכוונה מיוחדת לזירוז הגאולה ולקבלת פני ממשיח בפועל ממש – יכנס להגרלה על סט "לקוטי שיחות – פרשיות" – 46 כרכים!

 התוועדות פתאומית

ידוע לכל חסיד 'השטוערם' של הרבי בהתוועדויות של י"ב סיון - 'סיום ימי התשלומים'. בי"ב סיון התנש"א ערך הרבי שליט"א התוועדות פתאומית – בשעת "רעוא דרעוין" – שלא על דרך הרגיל – ובסיומה עורר את הקהל - בשטורימדיקע ווערטער -  על קץ הגאולה:

הרבי שליט"א מלך המשיח הביא את הילקוט שמעוני עם מלך פרס ומלך ערבי וש"כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם.. הגיע זמן גאולתכם". (כל כך רלוונטי לימים אלו!)

ובהמשך אמר :

"... ובפרט בעֹמדנו בזמן מ"ת וימי התשלומים שלו, כדאיתא בספרים בהרמז במארז"ל "הכל מודים בעצרת דבעינן נמי לכם", ש"עצרת... הוא זמן המוכשר לעת רצון להתפלל לקרב קץ הגאולה...

היינו שאז זמן המוכשר להתפלל שיתקרב קץ הגאולה", "קץ הימים" ו"קץ הימין"...

 ובעמדנו בשבת שלאחרי ה"קץ" דעצרת, שבת פרשת נשא... – הרי זה הזמן הכי מוכשר להחידוש  ד"תורה חדשה מאיתי תצא"... כיון ש"הנה זה בא" וכבר בא".

הבה ננצל את זמן הסגולה לגאולה של שבת זו - לפעול את הגאולה בפועל ממש על ידי מצוות קידוש לבנה עליה התבטא הרבי שכל עניינה הוא עבודתו של "משיח עצמו" לגאול את ישראל.

('דבר מלכות נשֹא התשנ"א, נֹח התשנ"ב)

FL

 כֹּח לגאולה מי"ד בזכות שלושת הרועים

הפנימיות של חודש סיון, ללא ספק, הוא חג השבועות – חג מתן תורה. חג זה קשור לשלושת מאורי עולם - משה רבינו, ישראל הבעש"ט, ודוד המלך. משה רבינו, שקיבל את התורה בשבועות - הוא הגואל הראשון. המחובר לגואל האחרון, דוד המלך, אשר נולד ונפטר בשבועות. וממנו יוצא מלך המשיח שמפיץ את פנימיות תורת הבעש"ט, שאף הוא נפטר בשבועות.

אם כן, כשמקדשים הלבנה בחודש סיוון מקבלים כוח משלושת הרועים הרמוזים בר"ת מיד: משה, ישראל (הבעש"ט) דוד המלך. שנזכה לגאולה מי"ד ממש.

וממש הם גם ר"ת שמו של הרבי שליט"א: מנחם מענדל שניאורסהן אשר הינו צאצא של דוד המלך – מלכא משיחא.

ומעניין לציין, בהפטרת בהעלותך "רוני ושמחי" הקוראים בשבת הבאה, מפרש הרד"ק את הפסוק: "הִנְנִי מֵבִיא אֶת עַבְדִּי צֶמַח"- ש"צֶמַח" הוא מלך המשיח שיצמח ויעלה, "צמח" בגימטרייא "מנחם" ועוד מוסיף ומדגיש הרד"ק "משיח-מנחם שמו".

 

מבצע הקמפיין:

כל מי יקדש הלבנה (גברים בלבד) בכוונה מיוחדת לזירוז הגאולה ולקבלת פני ממשיח בפועל ממש – יכנס להגרלה על סט "לקוטי שיחות – פרשיות" – 46 כרכים!

 הרשמה להגרלה בלחיצה על הקישור המצורף:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfgnj1uSsN1oc5IlAwWCCNFumh0XWrNztHUT0J_oOo7b3OMfQ/viewform?usp=sf_link

ממש: הכרטיסים הזוכים במבצע שומעים 10

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...