• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח אב התשפ"ד (01.09.2024) פרשת ראה
author

אתר הגאולה

ישיבת חב"ד מצפה יצהר.

ישיבת חב"ד מצפה יצהר. סרטון תדמית ישיבת חב"ד מצפה יצהר

אחיו של אלי כהן הי"ד קרא תהילים ק"כ

בסיום הטקס ביד לבנים בת ים מטעם המועצה הדתית, ניגש הרב חים ציק שליח הרבי שליט"א מה"מ לבת ים אל אחיו של אלי כהן הי"ד נציג הנופלים, והציע לו להניח תפילין, ולומר את פרק התהילים של הרבי שליט"א מה"מ מהכרטיס משיח שניתן לו.

התוועדות מרכזית כ"ח ניסן

צפו בשידור חוזר בהתוועדות כ"ח ניסן בזום, פאנל שלוחים ביוזמת מטה משיח בארץ הקודש, בהנחיית הרב יהודה ליפש.

כ"ח ניסן • מסירת סוד הגאולה

ביום כח ניסן, בו מסר הרבי שליט"א מלך המשיח את ענין הגאולה אלינו, לומדים בדף י"ג במסכת סוטה ש"סוד הגאולה" נמסר ל (סרח בת) אשר, וגם "משה רבינו לא מת".

חודש ניסן בחב"ד אתיופיה

חודש ניסן בחב"ד אתיופיה . ההכנות לפסח, פסח, מימונה, פעילות עם ילדים, ועוד • דיווח וגלריה בכתבה המלאה

מחצבה לא חוקית באישור המינהל האזרחי

עשר שנים שהמדינה מאפשרת את החציבה הפראית והפיראטית במחצבת בית פג'אר שבגוש עציון. למרות העתירה לבג"ץ על המפגע הסביבתי האדיר באזור, ולמרות התחייבותה החוזרת של המדינה להביא את הפעילות העבריינית לסופה ולסגור את האתר כולו, החציבה הפיראטית ממשיכה בכל העת הזו ומעמיקה את פלישתה עוד ועוד ועוד. הממשלה רוצה למסור הכל לערבים.

חורבן הרס וגירוש מעלה אהוביה

נתניהו שותק, ונותן לזה לקרות. מילה אחת שלו יכולה לעצור את זה. או שהוא מעוניין בהחרבת ישובים, או שהוא פוחד מתגובת האירופים / אמריקנים / תקשורת, שתעצים הודעה כזו אם תבוא ולא יתנו לדברים להתגלגל במסלולם. אבל נתניהו מעדיף שרידות על ארץ ישראל.

הרב יהודה ליפש: לאכול נכון

הרב יהודה ליפש: לאכול נכון. סוד הבריאות באוכל היהודי! איזה "מרשם" שנתן הרבי לחולה החזיק אותו בחיים? מדוע רוב החיות- טמאות, ורוב העופות טהורות?

הרב עמי מימון בכינוס תורה

צפו בשדרן הרדיו הפופולרי, "שר השמחה" הרב עמי מימון נושא דברי תורה ומרתק את הקהל בכינוס תורה בבית חב"ד בת ים עיר הגאולה.

באר שבע: כינוסי תורה בכל לילות חוה"מ

ע"פ הוראתו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח לנצל את ימי חול המועד ללימוד התורה ביתר שאת ועוז, התקיימו "כינוסי תורה" בכל לילות חול המועד בבית כנסת חב"ד "בית מנחם" של קהילת אנ"ש באר שבע, ביוזמת מייסד בית הכנסת, השליח לעיר באר שבע, הרב ירמיהו קאליפא שיחי'. דיווח וגלריה בכתבה המלאה.

בני מלכים בשכונת שיפר-נוה דקלים

עשרות תושבי השכונות שיפר - נווה דקלים בפתח תקווה חגגו את ליל הסדר עם בית חב"ד בשכונה.

כרטיס משיח מזמור ק"כ ללא עלות

כרטיס משיח מזמור ק"כ ללא עלות, ביוזמת הרב ליאור מלכה, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לצפון הנגב. מזמור קכ של הרבי שליט"א - ללא עלות! ((עד 1000 כרטיסים מחיר משלוח 35 ש"ח). לחלוקה בבל המבצעים, אפשר גם ב ביט מס. 0528572770.

ערב פסח תשמ"ח שיחה מיוחדת

שיחה מיוחדת של הרבי שליט"א מלך המשיח בערב פסח אחרי תפילת מנחה ואמירת קרבן פסח, שבסיומה התייחסות לסעודות משיח באותה קביעות. כולל תמליל לשון הקודש מההקלטה בכתבה המלאה.

סעודת משיח

הרבי שליט"א מלך המשיח קורא לכל אחינו בני ישראל שליט"א, לקיים עפ"י תקנת הבעש"ט את "סעודת משיח", באחרון של פסח - בארץ הקודש בשביעי של פסח, בזמן שלאחר תפילת המנחה, כאשר אדמו"ר הרש"ב הנשיא החמישי בשושלת חב"ד, הוסיף והנהיג לשתות בסעודה זו ד' כוסות יין. סעודה שפועלת את גאולת הפרט וגאולת הכלל בפועל ממש.

"לגייר" אותו, עד שיכריז "יחי המלך"

קטעים משיחת י"ט ניסן תשמ"ח, על חסיד שקירר את התעוררות הכרזת "יחי המלך" לפני הרבי שליט"א מלך המשיח, והחליש את ענין האמונה בגאולה. "צריך לעזור לו ע"י ש"מגיירים" אותו, וצריך ל"הרעיש" אותו, בדרכי נועם ובדרכי שלום אבל בתוקף המתאים עד שזה יפעל עליו, עד שיראו, שגם הוא אוחז בדעתו כך"!

ההתוועדות המרכזית י"א ניסן תשפ"א

אלפים רבים צפו והשתתפו ביום ההולדת של הרבי שליט"א מלך המשיח בהתוועדות המרכזית י"א ניסן תשפ"א ביוזמת מטה משיח בארץ הקודש • בכתבה המלאה.

באר שבע: התוועדות י"א ניסן

לרגל י"א ניסן, יום הולדת הרבי שליט"א מלך המשיח, נערכה התוועדות חסידית עם סעודה כיד המלך, בהיכל ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע, אשר עבר שיפוץ מחדש הכולל ספריות חדשות ומפוארות וריהוט חדש ונאה • דיווח וגלריה בכתבה המלאה.

שמחת קידוש לבנה חודש ניסן ב770

גלרייה מרוממת, מקידוש לבנה ב770 במוצש"ק בחודש הגאולה בסמיכות ליום הבהיר יא ניסן. הארוע הופק ע"י: המטה העולמי להידור בקידוש לבנה שע"י הרב ליאור מימון מלכא מחבד צפון הנגב בסיוע מטה שירה וזימרה של משפחת ראפ שיחיו. צלם: מעדי קוטלר שיחי'

אני שלום יחי אדבר בשביל התפילה

אני שלום יחי אדבר, חי לעולם ועד. התמימים מקבלים את פני הרבי שליט"א מלך המשיח בכניסתו לתפילת ערבית, ערב י"א ניסן תשפ"א.

התוועדות י"א ניסן תשמ"ה עם כתוביות בלה"ק

התוועדות י"א ניסן תשמ"ה עם כתוביות בלשון הקודש, מלא ע"י מערכת "פארבריינגנס", כולל הסיום של הרבי שליט"א מלך המשיח על המחזור הראשון בלימוד הרמב"ם במסלול ג' פרקים.

דף 12 מתוך 117