• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

חורבן הרס וגירוש מעלה אהוביה

נתניהו שותק, ונותן לזה לקרות. מילה אחת שלו יכולה לעצור את זה. או שהוא מעוניין בהחרבת ישובים, או שהוא פוחד מתגובת האירופים / אמריקנים / תקשורת, שתעצים הודעה כזו אם תבוא ולא יתנו לדברים להתגלגל במסלולם. אבל נתניהו מעדיף שרידות על ארץ ישראל.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

נתניהו שותק, ונותן לזה לקרות. מילה אחת שלו יכולה לעצור את זה. או שהוא מעוניין בהחרבת ישובים, או שהוא פוחד מתגובת האירופים / אמריקנים / תקשורת, שתעצים הודעה כזו אם תבוא ולא יתנו לדברים להתגלגל במסלולם. אבל נתניהו מעדיף שרידות על ארץ ישראל.

כוחות משטרה גדולים החריבו את גבעת מעלה אהוביה - גבעה שהוקמה לזכרו של אהוביה סנדק במקום בו נהרג. בגבעה התגורר משפחה וגרעין של בחורים, שעסקו בחקלאות ורעיית צאן במקום. 


דביר גופשטיין 24 ימנים

P1
ארבעה חודשים למות אהוביה סנדק: כוחות משטרה גדולים פשטו הבוקר על גבעת מעלה אהוביה, הסמוכה לישוב כוכב השחר, והחריבו כליל את בתי המקום. על פי עדויות התושבים מהשטח, השוטרים פועלים באלימות כלפי תושבים מהאזור שהגיעו למחות אל מול ההרס. הגבעה הוקמה לפני ארבעה חודשים, במקום בו נהרג אהוביה סנדק ז"ל כתוצאה מניגוח של רכב משטרתי ברכבו והיוותה גלעד לזכרו.

במקום התגוררו משפחה וגרעין של רווקים, שעסקו בפיתוח המקום, חקלאות ורעיית צאן. הוריו של אהוביה סנדק הגיבו להרס הבוקר: "אנו קמים היום לבוקר קשה. הלב נקרע. ילד מתוק ומופלא נרצח על ידי המשטרה כתוצאה מניגוח הרכב המשטרתי ברכבו, והשוטרים עדיין מסתובבים חופשי".

"במקום שבו בוצע הרצח הוקם גלעד אוהל ודיר עיזים לזכר הילד- כאות להמשך דרכו, דרך של אהבת הארץ, ארץ הקודש אהובתנו, הקרקע של חיינו כאומה. והינה הבוקר הגיעו כוחות משטרה ופינו בברוטליות את המקום".

"הייתכן שאויבנו בונים בניינים ללא הרף בשטחי c והצבא לא פועל כנגדם, וכאשר יהודי מקים גלעד לזכר בנו כך קורעים את ליבו?? האם שכחנו מי אח ומי אויב? האם שכחנו להיות נאמנים לעצמנו במקום לאויבנו?", זעקו הוריו.

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל חוננו "הרס מזעזע, מטריד וחותך בבשר. שלטון הפקידים ביו"ש - המינהל והימ"ר הם המנהלים. לא הממשלה ולא מדינת ישראל אשר היא הריבון"

במקום דווח עד על שלושה עצורים במחאה על ההרס. עו"ד מארגון חוננו מסייע לעצורים.

על פי דיווחים מהשטח, ישנה אלימות משטרתית קשה כלפי מפגינים, בין השאר כלפי ילדים קטנים. כמו כן, מדווחים כי שוטרי המג"ב מונעים מתושבים שמתעדים את האירוע, להתקרב למקום המעצרים והאלימות.

הכוחות הגיעו למקום עם 6 משאיות מנוף להחרמת הציוד. במקום בית משפחה, מספר מבנים של רווקים, דיר עיזים וחקלאות.

שמואל (זנגי) מידד מנכ"ל חוננו הגיב להרס: "הרס מזעזע, מטריד וחותך בבשר. הדם של אהוביה ז"ל, עדיין מבעבע, ובמקום שנגדעו החיים, והנוער האהוב, יחד עם משפחה מחבריו של אהוביה ז"ל אשר עברה לגור במקום והחליטו לבנות חיים חדשים, התיישבות ופריחה – כעת ישנו הרס, לאן הגענו?


לצערנו שלטון הפקידים ביו"ש – המינהל והימ"ר הם המנהלים. לא הממשלה ולא מדינת ישראל אשר היא הריבון. וכפי שראינו לאחרונה בערוץ 13 – המינהל האזרחי כבר לא שלנו".

מתנועת נחלה נמסר: "'נחלה' מגנה בכל תוקף את ההרס הנפשע שהתרחש הבוקר בגבעה בנימין שהוקמה לזיכרו של אהוביה סנדק ז"ל. לא יעלה על הדעת שבזמן שישנה השתלטות ערבית בהיקפים אדירים המשתוללת בכל רחבי יהודה ושומרון, מערכת האכיפה בוחרת דווקא להתנכל להתיישבות היהודית.

אנו דורשים מהמנהל האזרחי להתעסק בבעיה האמיתית ולמגר אותה – לעצור את הבניה הערבית הלא חוקית, ולהפסיק לאלתר את ההרס וההתנכלות לתושבי יהודה ושומרון".

= = = = =

להלן תזכורת חלקית על המאחזים שהוחרבו בשנום האחרונות לשלטון נתניהו - דתיים חרדים. ולהעיר, שמספיקה התבטאות במשפט אחד של אחד של נתניהו על הנושאים האלו, כדי לעצור את השוטרים האלימים בימ"ר ש"י, ולהתחיל לחקור את הבוגדים במינהל האזרחי, קל וחומר שהתבטאות כזו תעצור כל החרבת ישוב יהודי חדש.

נתניהו שותק, ונותן לזה לקרות. או שהוא מעוניין בהחרבת ישובים, או שהוא פוחד מתגובת האירופים / אמריקנים, או מתגובות התקשורת עקב התבטאות כזו. ואדרבה, תגובות התקשורת יעצימו הודעה כזו אם תהיה, ולא יתנו לדברים להתגלגל במסלולם. אבל נתניהו - הוא מעדיף שרידות פוליטית על ארץ ישראל.

>> בלי קשר לבג"ץ! מדיניות קבועה של הממשלה. לפחות 4 גירושים התבצעו בשנה שנתניהו שימש גם כשר ביטחון.

>>> רק טעימה מהדיווחים שממחישים מה זה *"שלימות הארץ" נוסח הליכוד, הבית היהודי, "שס" ו"ג":

02.09.2012 גירוש מגרון

20.05.13, הריסת מבנה בדרום הר חברון 

20.04.14, הרס מבנים ביצהר ובחוות שקד

20.05.14, הריסת בתים בבנימין 

20.04.16, הריסת בית כנסת ליד קריית ארבע

07.06.16 חורבן הרס וגירוש מעוז אסתר

20.06.16, הריסת מבנה ליד קריית ארבע  

17.08.16 החרבת "גאולת ציון"

01.02.17 גירוש עמונה ב' 

01.03.17 גירוש והחרבת בתים בעופרה

20.02.18 הרס חורבן וגירוש גבעת אביתר

20.04.18, הריסת מבנים ליד הר ברכה ואיתמר

16.06.18 הרס חורבן וגירוש שכונת טל בנימין (תפוח מערב)

29.11.18 הרס וחורבן בשכונת נתיב האבות בגוש עציון. (נתניהו שר ביטחון)

03.01.19 גירוש עמונה ג' (שר ביטחון נתניהו) באלימות קשה.

29.07.19, הריסת מבנים ליד יצהר (נתניהו שר ביטחון)

20.08.19, שוב הריסת מבנים ליד יצהר (שבח הארץ) באלימות קשה. נתניהו שר ביטחון  

15.05.20, הרס חורבן וגירוש ליד כוכב השחר

22,02.20 הרס חורבן וגירוש ליד יצהר

רשימה חלקית. רח"ל.

 

אסור לבחור בהם

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

  • יועז רביבו , כ"ו ניסן התשפ"א, 03:39

    זה הסיבה להבין שהגיע העת לסיים את שלטון נתניהו בכל דרך שהיא.
    ולהביא במקומו מועמדים אנשים אוהבי הארץ כמו גדעון סער, יולי אדלשטיין ואפילו הלץ נפתלי בנט עדיף עליו.

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...