• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח אב התשפ"ד (01.09.2024) פרשת ראה
author

אתר הגאולה

שאולזון: בג"ץ מיהו יהודי בגלל דרעי וגפני

הבלוגר ועיתונאי ר' חיים שאולזון מאשים את חברי הכנסת אריה דרעי ומשה גפני בבג"ץ מיהו יהודי, ואומר שהם אלו שמנעו את הוספת המילה "כהלכה" לחוק השבות משך עשרות שנים, מה שהביא לבסוף להחלטת בג"ץ להכיר בגיורים רפורמים.

דבר מלכות כי תשא עם הרב בנצי פרישמן

צפו בשיעור דבר מלכות פ' כי תשא עם הרב בנצי פרישמן בהיכל ישיבת ראשון לציון.

דבר מלכות הגל השני • 2 כרטיסי טיסה

לאחר ההצלחה הגדולה של "הגל הראשון" של המבצע ולבבקשת רבים: החל מיום ראשון כ"ג אדר, ייפתח בעז"ה מבצע לימוד ה"דבר מלכות" שיחות התנש"א התשנ"ב - "הגל השני". הלומדים בחברותא שיבחנו על החומר, יכנסו להגרלה על 2 כרטיסי טיסה לרבי שליט"א מלך המשיח בתאריך שיבחרו. מיועד גם לבנות. פרטים בכתבה המלאה.

פורים תשמ"ה עם כתוביות בלה"ק

צפו בהתוועדות פורים תשמ"ה עם הרבי שליט"א מלך המשיח באורך מלא, עם כתוביות בלה"ק, ע"י מערכת פארבריינגענ'ס

תן כמו שהרבי נותן. קופת בחורים

תן כמו שהרבי נותן. קופת בחורים. מתנות לאביונים בהידור הכי גדול, לתת כמו הרבי שליט"א מלך המשיח, ל"קופת בחורים" עבור תלמידי התמימים, לקיים בפשטות "כי תראה ערום וכסיתו" חליפות, כובעים, ומעילים לתמימים.

דבר מלכות תצווה עם הרב בנצי פרישמן

לימוד מעמיק בדבר מלכות תצווה עם הרב בנצי פרישמן בהיכל ישיבת תות"ל ראשל"צ.

איך לזמן ניסים לחיינו? מגילת אסתר לחיים

פרשה לחיים - הרב יהודה ליפש מעבור את מגילת אסתר באופן עכשווי עם המסקנות לעכשיו לכל אחד. מדוע מרדכי ואסתר פעלו באופן כה משונה לביטול גזירתו של המן? איך נפתרים מחובות ובעיות בריאות? לדעת מתי לנצל את הקשרים שיש לך.

מחרוזת פורים אנרגטית חוצה יבשות

מקהלת 'ידידים' העולמית בניהולו של יעקב רוטבלט - מנצחה המיתולוגי של המקהלה, יזמו שיתוף פעולה מרענן וחוצה יבשות יחד עם הקלידן שייע פרידמן המוכר כאחד ממתכנתי הסאונד הטובים ביותר במוזיקה החסידית, שאף הופקד על העיבוד המוזיקלי, רגע לפני חג הפורים, שמחים להציג לכם את מחרוזת שירי הפורים שלא תפסיקו לדבר עליה.

עכשיו זועקים: רבי, תתגלה!!

עכשיו זועקים: רבי תתגלה!! יוזמה עולמית של קריאה להתגלות.

מעמד קידוש לבנה חודש אדר

מעמד קידוש לבנה חודש אדר, משליח הרבי שליט"א מלך המשיח לצפון הנגב, הרב ליאור מלכה. קישור לשידור חי בערוצים, הגרלות ופרסים למשתתפים במעמדי קידוש לבנה, כולל מחרוזת ניגוני שמחה וניגוני פורים לשמיעה / הורדה בכתבה המלאה.

משיח קידס אונליין - ילדי השלוחים

לאחרונה הכפילה הנהלת ביה"ס לילדי השלוחים את מספר שעות השיעורים. זה נותן לילדים את המענה החינוכי והחברתי הטוב והמלא ביותר, זה נותן לנו את האפשרות להתמקד בעשייה שלנו בשליחות. בית הספר לא מתוקצב בשום דרך- נא לתת יד בתרומתכם היום! צפו בכתבה המלאה בשגרה המיוחדת של שליח צעיר.

ברק גרוסברג: שמור על הפקודה

המלחין ויוצר ברק גרוסברג בקליפ להפצת שבע מצוות בני נח, "שמור את הפקודה" שעליו קיבל לאחרונה כמה ראיונות במספר ערוצים.

הדרך של ברק גרוסברג לחב"ד ומשיח

יוצר המוזיקה החב"די ברק גרוסברג בראיון עם הרב פנגר לערוץ הידברות בסיפור החזרה בתשובה מעולם הרוק של תל אביב.

ברק גרוסברג בערוץ 20 על 7 מצות בני נח

ברק גרוסברג, יוצר המוזיקה החב"די עלה לאחרונה עם קליפ להפצת משיח ושבע מצוות בני נח, שעליו הוא מתראיין לערוץ20.

והקיצו ורננו הרב גרשון מענדל גרליק

הרב גרליק מראשוני הרבנים שחתמו על הפסק דין הראשון (ב' ניסן תנש"א), בו נפסק שהרבי שליט"א הוא המלך המשיח. בסרטון בכתבה, הרב גרליק שהגיע במיוחד מאיטליה לכינוס הראשון של "האגודה למען הגאולה" אחרי ג' תמוז, מכריז "יחי אדוננו".

שיעור חי וקיים - פרשת משפטים

שיעור חי וקיים - פרשת משפטים. הרב שמעון ויצהנדלר בסדרת השיעורים חי וקיים, מגיע לעיקר ומתחיל להסביר בהרחבה את ענין "עוברים לחיים נצחיים בלי הספק בינתיים", החידוש העיקרי של דורנו השביעי מאדמוה"ז - תשיעי מהבעש"ט.

ארה"ב ורוסיה האריכו ב-5 שנים את הסכם צימצום הנשק

גם אלה מסיני: "הפסק דין מסיני" שהרבי שליט"א הוא "בחזקת משיח ועד משיח בודאי" חדר בעולם והביא את ראשי המעצמות ש"מזלייהו חזי", להמשיך ולחתום על עוד הסכם לצימצום הנשק הגרעיני. שבוע שעבר, 28 (יחי) שנים אחרי ההסכם הראשון בתשנ"ב (1992), נחתם הסכם נוסף בסמיכות לפרשת משפטים, כפי שהיה כמה פעמים במשך השנים שעברו.

קליפ משיח כ"ב שבט

קליפ משיח: סיום התפילה עם הרבי שליט"א מלך המשיח בהכרזת יחי אדוננו בבית משיח 770 מרכז חב"ד העולמי, כ"ב שבט, כאשר הרבי שליט"א מלך המשיח שליח ציבור

קפיץ קפוץ שירי משיח

הסיפור מאחורי קפיץ קפוץ. הרב שלמה שמידע מספר על האגרות קודש שהביאו אותו בזמנו להפיק את הקלטת שירי משיח לקייטנות.

הרבי שליט"א מלך המשיח: תרופה למחלה החדשה

הרבי שליט"א מלך המשיח - חומש עם רש"י יום יום, תרופה למחלה החדשה. קישורים ללימוד היומי באתר חב"דFM ו/או קישור להורדת אפליקציה תפילולרי - בכתבה המלאה.

דף 14 מתוך 117