• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

מחרוזת פורים אנרגטית חוצה יבשות

מקהלת 'ידידים' העולמית בניהולו של יעקב רוטבלט - מנצחה המיתולוגי של המקהלה, יזמו שיתוף פעולה מרענן וחוצה יבשות יחד עם הקלידן שייע פרידמן המוכר כאחד ממתכנתי הסאונד הטובים ביותר במוזיקה החסידית, שאף הופקד על העיבוד המוזיקלי, רגע לפני חג הפורים, שמחים להציג לכם את מחרוזת שירי הפורים שלא תפסיקו לדבר עליה.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מחרוזת פורים אנרגטית חוצה יבשות

  'ידידים' ושייע פרידמן מציגים:  מקהלת 'ידידים' העולמית בניהולו של יעקב רוטבלט - מנצחה המיתולוגי של המקהלה, יזמו שיתוף פעולה מרענן וחוצה יבשות יחד עם הקלידן שייע פרידמן המוכר כאחד ממתכנתי הסאונד הטובים ביותר במוזיקה החסידית, שאף הופקד על העיבוד המוזיקלי, רגע לפני חג הפורים, שמחים להציג לכם את מחרוזת שירי הפורים שלא תפסיקו לדבר עליה.

 על מנת להגיע לתוצאה הטובה והמעניינת ביותר, שייע פרידמן ומקהלת ידידים שהתייצבה באולפן בהרכב מלא, דבר אשר הביא תוצאה ווקאלית של פעם בעשור, החליטו לצרף אליהם את הזמר הניו-יורקי הידוע דודי קנופלר, כשאותם מלווה מקהלת הילדים המפורסמת בחו"ל "שיר ושבח" בניצוחו של חיים-מאיר פליגמן, יחד עם סולן המקהלה ילד הפלא יהושע באדאנסקי.

 השיר הראשון במחרוזת, הינו "ניגון פורים" של חסידות 'תולדות אהרון', אותו הלחין הרב מרדכי אליעזר וובר - הידוע כ"הרב מאדא", שהיה סב סבו של מנצח מקהלת ידידים יעקב רוטבלט.

 לכם רק נשאר ללחוץ פליי, ולהרים ווליום.

השמחה תהיה בשמים!

 לשמיעה / הורדה (שמור בשם)

ברק גרוסברג: שמור על הפקודה

ברק גרוסברג בסינגל-קליפ חדש: אתה תמיד כאן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...