• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הרב זלמן אבלסקי: מי זה המשיח.

מכתבו של הגה"ח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי, הרב הראשי למדינת מולדובה ובירתה קישינב, ששוגר לרבנים ואישי ציבור על פי תורתנו הקדושה מי זה המשיח, הסבר קצר וממצה על פי התורה, מופץ ע"י "משיח קמפיין".
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב זלמן אבלסקי: מי זה המשיח.

מכתבו של הגה"ח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי, הרב הראשי למדינת מולדובה ובירתה קישינב, ששוגר לרבנים ואישי ציבור על פי תורתנו הקדושה: בכל דור יש משיח.

משיח קמפיין

כבוד ראשי ישיבות ורבנים,
מארי עובדין טובין מכל המינים, למדנים, חסידים, יהודים אליכם אישים אקרא בשם התורה:

בכל דור - כותב רבי עובדי' מברטנורה, - ישנו אחד הראוי להיות גואל. השדה חמד מוסיף - בדרך הזה הי' משוער אצלם בכל דור מיהו. . ומסיים וכל זה פשוט.
איש כזה, - כותב הרמב"ם, - לא ימצא אלא אחד בדור מהדורות. שאר האנשים נבראו, כדי להיות משמשים לאחד ההוא, כדי שהיחיד בדור ימצא צרכו מזומן... ותתישב הארץ ותהי' החכמה מצוי'.
הרבה יהודים עוסקים בהפצת התורה. ברם כוחם ויכולתם מספיקים להם כדי להפיץ תורה במקום מגוריהם, אך לא בעולם כולו!
הפצה כזאת של תורה ויהדות בכל העולם כולו יכול לעשות רק הדַבָּר של הדור, שזהו גם אחד הסימנים, שעל פיו יכולים לדעת מיהו המשיח של הדור וזה פשוט כנ"ל.
הרבי מליובאוויטש - משיח צדקנו הוא היחיד בדורנו, המפיץ תורה ומצוות בכל העולם כולו.
ממלכת חב"ד – ליובאוויטש אין לה גבולות. היא משתרעת על פני כל העולם כולו. שליחי הרבי מלויבאוויטש מלך המשיח נמצאים בכל מקום: באוסטרלי', באמריקה, במרוקו, בטוניס, במרחבי ברית המועצות לשעבר, בארצות אירופה, בהודו, בהונלולו – ובכל מקום! השמש אינה שוקעת בממלכת חב"ד!

המכתב מתפרסם על ידי ארגון משיח קמפיין, לפרסום בשורת הגאולה וזהות הגואל של הרבי מליובאוויטש משיח צדקנו, הארגון הוקדש ע"ש השליח הגה"ח איש החינוך הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי, הרב הראשי למולדובה ובירתה קישינב, מראשוני מפיצי זהות משיח צדקנו הרבי שליט"א מליובאוויטש. ממייסדיי "רשת אוהלי יוסף יצחק חב"ד ליובאוויטש בארצנו הקדושה, לחינוך ילדי ישראל, ממייסדי מפעל השליחות ברחבי חבר העמים וארץ הקודש, חבר הנהלת צעירי אגודת חב"ד, ראשון השלוחים למדינות חבר העמים. שליח כ"ק אדמו"ר מהוריי"צ לרומני' ושליחויות רבות נוספות. השליח הרב זלמן אבלסקי הרב הראשי למדינת מולדובה, ואביהם הרוחני של יהודי קישינב מולדובה בסרבי', שגריר הרבי למדינת רומניה, וממשיך את פעולותיו של השליח הרב זלמן טובי' הכהן אבלסקי.

מטה משיח: הטריוויה שתאתגר אתכם בהלכות בית הבחירה

סיפורה של מהפכה - תקנת לימוד הרמב''ם

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...