• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח אב התשפ"ד (01.09.2024) פרשת ראה
author

אתר הגאולה

ויהי בשלח - הגוי יגרש את היהודי מהגלות

בסוף הגלות, כאשר אין עבודת פרך, ולבני ישראל אור במושבותם, יש יהודי שטוב לו עם המצרי, ורוצה להישאר "ככל הגוים בית ישראל", אז הקב"ה שולח את "פרעה", גוים מראים לו שהוא צריך להיות יהודי, שהוא צריך להתנהג על פי יהדות.

י' - י"א שבט בקישינב, מולדובה

בקישינב בירת מולדובה חגגו את י' שבט – 70 שנה לנשיאות. אורח הערב היה הרב שמעון אש, שליח כ"ק אד"ש ורב העיר פבלדור קאזחסטן שהתוועד והלהיב את הקהל. דיווח וגלריה

מאות משתתפים בזום עולמי לדוברי רוסית

הצלחה אדירה נרשמה בהתוועדות העולמית לדוברי הרוסית שהתקיימה לקראת יום הבהיר יו"ד שבט, בהשתתפות מאות מכל רחבי העולם שצפו בשידור חי בזום. במשך שלוש וחצי שעות, בהתוועדות נשאו דברים שלוחי הרבי, רבנים ומשפיעים שעוררו את הקהל לקראת היום.. דיווח וגלריה בכתבה המלאה

הוראה בעבודת ה' לכל אחד - הכרזת יחי

מה שראו רק יחידי סגולה, לא בטוח שזה הוראה, אבל מה שכולם ראו אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, זה הוראה בעבודת ה' לכל אחד ואחת בעבודת ה' לקונו. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

התוועדות י' שבט עולמית בשפה הרוסית

לרגל היום הבהיר י' שבט, יום קבלת הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח, בעז"ה תתקיים *היום, בשעה 20:00* לפי שעון ישראל התוועדות עולמית בשידור חי לדוברי רוסית.

עוברים לחיים נצחיים בלי הפסק בינתיים

הסיום והחותם והמסקנה של דבר מלכות פ' בא, שדורנו דור השביעי - תשיעי, לא זקוק ל'הפסק' ח"ו, אלא "עוברים לחיים נצחיים בלי 'הפסק' בינתיים". ליקוט קצר מדברי הרבי שליט"א מלך המשיח, עם הביטוי המיוחד לדורנו, דור אחרון לגלות וראשון לגאולה, "עוברים לחיים נצחיים בלי הפסק בינתיים".

בת הבאבא סאלי והאגרות קודש

הרב יהודיוף, נכד הבאבא סאלי, לפני שהגיע לדבר בחב"ד בת ים (תשע"ה), פנה לאמו, בתו של הבאבא סאלי: אמא, אני הולך לדבר בחב"ד, תזכירי לי סיפור שיש לך עם האגרות קודש.

תות"ל באר שבע: הכנות ל-י' שבט

הכנה לרגל ר"ה להתקשרות – י' י"א שבט בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע. גלריה ודיווח בכתבה המלאה

הדרן על יד החזקה י' שבט תשמ"ז

הדרן על הרמב"ם בתרגום מלא, מתוך התוועדות י' שבט תשמ"ז עם הרבי שליט"א מלך המשיח, ע"י מערכת "פארבריינגנס".

התוועדות י' שבט תש"מ בתרגום מלא

התוועדות תש"מ בתרגום מלא, ע"י מערכת "פארברגיינגס".

התוועדות י' שבט תשמ"ו בתרגום מלא

התוועדות י' שבט תשמ"ו בתרגום מלא ע"י מערכת פארבריינגנס

התוועדות י"א שבט תשמ"ב בתרגום מלא

התוועדות י' שבט תשמ"ב, בתרגום מלא, ע"י מערכת "פארבריינגנס".

דבר מלכות פרשת בא הרב בנצי פרישמן

לימוד שבועי בדבר מלכות פרשת בא בהיכל ישיבת חב"ד ראשון לציון עם הרב בנצי פרישמן

סדום • הנערים יואשמו בהריגת אהוביה סנדק

סדום זה כאן • התיק כנגד שוטרי ימ"ר ש"י שניגחו את רכבו של אהוביה סנדק ז"ל, ייסגר. הסיבה: אי אפשר לדעת מה גרם לתאונה שהביאה למותו של אהוביה. ובאותה נשימה: מי כן יואשם בתאונה ש"אי אפשר לדעת מה גרם לה"? - הנערים...

הבאבא סאלי עם הרבי שליט"א מלך המשיח

לכבוד ד' שבט, יום ההילולא של הבאבא סאלי, התפרסמה השנה תמונה ישנה ומיוחדת של הבאבא סאלי נכנס לרכב "מבצעים" של חסידי חב"ד, כאשר בחזית הרכב תמונת הרבי שליט"א מלך המשיח.

ואביטה נפלאות מתורתך

לקראת יום הגדול והקדוש יו"ד שבט, משיק "המכון להפצת תורתו של משיח" פרוייקט חדש - שיחות קודש מתורגמות בוידיאו. עד עתה, רובן ככולן של שיחות הרבי שליט"א מלך המשיח לא היו בהישג יד עם כיתוביות בלה"ק, מלבד קטעים נבחרים שהוגשו ע"י "לראות את מלכנו" ועוד. בתור התחלה, מוגש בזה וידיאו משיחת ג' שבט תשנ"ב - בה הורה הרבי מלך המשיח שליט"א ללמוד את תורת נשיא הדור בדיבור דוקא.

המינהל האזרחי משתף פעולה עם המחבלים

המחבלים ממשיכים להשתלט על שטחי מדינה בעזרת המינהל האזרחי לעומת ההתנכלויות המינהל לפעולות בניה של יהודים ביו"ש.

אהוביה סנדק: הימ"ר מנע עזרה מהפצועים

חובש מזירת התאונה מעיד: אנשי ימ"ר ש"י עשו הכל חוץ מלעזור לפצועים", ותיעוד של שניות ספורות מזירת התאונה הקטלנית. עד היום, אף אחד מהשוטרים שהיה מעורב בתאונה המחרידה לא נחקר

בוקר טוב עם הרב יובל ברנס

בדרך אל גן החיים פרק 3) ▪ ממעל ממש. מתוך סדרת שיעורים שנמסרת במרכז 'ממעל ממש', מודעות יהודית על-פי תורת הסוד בלב תל-אביב, קינג-ג'ורג' 15, (בחצר). בואו לבקר!

חלוקת דולרים להוספה בצדקה, כ"ו טבת

צפו במעמד חלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח בבית חיינו -770 בית משיח, מיום א', כ"ו טבת תשפ"א.

דף 15 מתוך 117