• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוראה בעבודת ה' לכל אחד - הכרזת יחי

מה שראו רק יחידי סגולה, לא בטוח שזה הוראה, אבל מה שכולם ראו אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, זה הוראה בעבודת ה' לכל אחד ואחת בעבודת ה' לקונו. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הוראה בעבודת ה' לכל אחד - הכרזת יחי

קטע משיחת י' שבט תשל"ח, לגבי הרבי הקודם, עם המסקנה בפועל לגבינו, 

מה שראו רק יחידי סגולה, לא בטוח שזה הוראה, אבל מה שכולם ראו אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, לפי תורת הבעל שם טוב על כל דבר שרוא, זה הוראה בעבודת ה' לכל אחד ואחת בעבודת ה' לקונו. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

משך שנה וחצי ברציפות, הרבי שליט"א עודד את הכרזת הקודש "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד", והוא עצמו אומר (לגבי הרבי הקודם), שמה שראו שהוא עושה ברבים, הרי זה הוראה בעבודת ה'. מה שראו רק "יחידי סגולה", לא בטוח שיש לזה הוראה לרבים. ההוכחה שהנהגה מסויימת היא הוראה לכל אחד ואחת, דווקא ממה שהרבי הראה ברבים.
אם כן, ההוראה להכריז יחי אדוננו, היא הוראה לכל אחד ואחת בעבודת ה' שלו, מתאים לתוכן שיחות חורף תשנ"ב, ובפרט שיחת פרשת חיי שרה, שהסתיימה עבודת השליחות, הסתיים בירור הניצוצות, הסתיימה כל העבודה, והעבודה היחידה שנשארה כעת היא העבודה המיוחדת להביא את ההתגלות, קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש, על ידי הבקשה, התפילה, הכרזת הקודש, שהיא גם לשון הכתרת המלך בתנ"ך, מצביע באצבעו ואומר "הנה זה משיח צדקנו":
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

שיחת י"א שבט תשנ"ב בתרגום באורך מלא

לתת צדקה בלילה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...