• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס
author

אתר הגאולה

"תקע בשופר גדול" - כבר היה

איך זה שהתורה מאמינה לרשע גמור שמכריז שהוא צדיק בשביל להתחתן, וממשיך להתנהג כרשע אחרי החתונה! בלי שום מעשה שמעיד על תשובה, בלי דיבור של חרטה!! אחד ההסברים הכי מפורטים בעניין תשובה שהרבי שליט"א מלך המשיח אמר בתוך סיום על מסכת קידושין בי"ט כסלו תשכ"ח. אותו "רשע גמור" ממשיך במעשיו "הרי זו מקודשת", ונשארת אשתו בגלל "שמא הרהר בתשובה", קל וחומר על כל יהודי וכל היהודים שחזרו בתשובה אמיתית.

היתכן?! חוטא נשכר?!

ביום ו' תשרי תשל"ו הרבי שליט"א מלך המשיח ערך סיום על מסכת יומא לכבוד היארצייט של אמו הרבנית חנה, והסביר באריכות את שאלתו של המהרש"א, איך יתכן שבעל תשובה מקבל זכויות מהעבירות שעשה בזדון באופן שצדיק גמור לא יכול להגיע לשם "היתכן?! חוטא נשכר?! הקלטה ערוכה על וידאו מתורגם.

הילדה מהגן ש"שיגעה" את אמא להדליק נר שבת קודש

"אי אפשר לתאר מה ילדה ילדה קטנה שהדליקה נר שבת של קודש .. ובמשך זמן לא ארוך נהיה בית של שמירת תורה ומצוותיה, מנר אחד ויחיד שהודלק ע"י ילדה מגן ילדים"!! משיחות הרבי שליט"א מלך המשיח, ו' תשרי תשל"ו

הרבי שליט"א מלך המשיח בהתרת נדרים

כבכל ערב שנה, גם השנה ערב שנת השמיטה תשפ"ב, ערך הרבי שליט"א מלך המשיח התרת נדרים עם דיינים מומחים מהתמימים.

שטפונות הגאולה הגיעו לניו יורק.

שטפונות הגאולה הגיעו לניו יורק. הישיבה הוירטואלית של הרב ירון צבי

פרוזבול? הקב"ה לא עושה פרוזבול!

לימוד זכות נפלא מהרבי שליט"א מלך המשיח בערב שנת השמיטה (תש"מ). תקנת הלל "פרוזבול" כדי לא לשמט את החוב, הקב"ה לא מקיים אותה, כי אי אפשר לומר עליו - על הקב"ה שאצלו יהיה "רעה עינך באחיך האביון" (מתורה ומצות) בהתקרב שנת השבע. אדרבה. הקב"ה משמיט ומוחל החובות בשנת השמיטה.

אלפים פותחים שביל לרבי שליט"א מלך המשיח

770 בית חיינו בית משיח נראה כבר בשיא תשרי לקראת ראש השנה עם הרבי שליט"א מלך המשיח. אלפים שהקדימו והגיעו לראש השנה מקבלים את פני הרבי שליט"א מלך המשיח בפתיחת ה"שביל" לקראת התפילות, ואליהם יצטרפו עוד ועוד אלפים עד שמחת תורה עם הרבי שליט"א מלך המשיח.

הרבי שליט"א מלך המשיח מדריך איך לעשות פרוזבול

מהלך התוועדות ח"י אלול תשל"ט, הרבי שליט"א מלך המשיח לימד בהוראות ברורות את האפשרויות השונות לעריכת פרוזבול, ותוך כדי כך לזכות בחביבות קיום תקנה מדברי סופרים שהובאה בשולחן ערוך אדמו"ר הזקן.

טלפון מאחת מנשי השלוחים הראשונים

נמצאים בימים האחרונים של שנת פלאות אראנו, עבר חורף, עבר קיץ ואנחנו לא נושענו. חייבים להשתגע על הגאולה. מה עושים. טלפון מעורר מאחת מנשי השלוחים הראשונים שאין מזרזין אלא למזורזים בטירוף של קרייזי אבאוט משיח.

הכנסת ספר תורה במעוז אסתר

השבוע בי"ז אלול הוכנס ס"ת למעוז אסתר, לבית הכנסת החדש על "נחלת אהוביה", על שם אהוביה סנדק שהתגורר במקום. מעוז אסתר הוחרב רח"ל ע"י כוחות ה"ביטחון" כבר 30 פעמים. סרטון וגלריה.

מראות קודש תשנ"ג - לקט מיוחד

מראות קודש תשנ"ג - לקט מיוחד.

הרב שגלוב, לפרסם: זה המשיח.

הרב יוסף יצחק שגלוב מל.א. במהלך התוועדות ח"י אלול ע"י בית חב"ד בת ים: לפרסם לכל אנשי הדור שהרבי שליט"א הוא המלך המשיח על פי דבר מלכות שופטים ומשפטים, בלי להתפעל.

עם זו יצרתי לי תהילתי יספרו

בקשר עם שבת פ' שופטים ודרגת הנבואה של הרבי שליט"א מלך המשיח שמתנבא ב"זה", ראינו לנכון להביא אחד ממאמרי דא"ח של הרבי שליט"א מלך המשיח שמדבר על המילה "זה" בקשר לנבואה.

השלב המתקדם בגאולה האיזורית מסביב לארץ

מאות אלפי אזרחי המדינות הערביות נראו נמלטים בחודשים האחרונים מבתיהם כשהם מותירים אותם מרחוק. יש בכל מסר לכל אחד ותחילת התממשות הבטחת התורה לקבלת עוד שטחים חדשים שיסתפחו לארץ ישראל.

ניסים ונפלאות בימינו ב"גבעת הערלות"

סיפורי מופת וניסים וגילויים מדהימים ע"י הרב ירון עמית יו"ר ומקים ארגון "ברית יוסף יצחק" שזכו להכניס לבריתו של אאע"ה כמאה אלף יהודים שלא נימולו בגיל שמונה ימים.

גליון "הגאולה" 43

כמידי חודש, יצא לאור גליון נוסף מבית היוצר של 'הגאולה האמיתית והשלימה'. בגליון הנוכחי: דיווחי חדשות מרחבי העולם עם זוית ייחודית והסתכלות של זמן הגאולה, טורים אישיים, לצד מגזין ייחודי עם טורים ריאינות ומדורי פנאי. והכל במחיר אחד❗240 ש"ח בלבד ל100 עותקים.

קידוש לבנה אלול בשטח הארמון

הקהל הרחב מוזמן למעמד קידוש לבנה במוצ"ש י"ג אלול יתקיים בעז"ה קידוש לבנה בשטח הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח, בסמוך לבניין 770 בכפר חב"ד.

לפרסם: זה המשיח

בהשגחה פרטית והזמן גרמא "לחיות עם הזמן" עם הדבר מלכות של פ' שופטים, במילא זה הזמן לקיום ההוראה לפרסם את ה"בעל בחירה שהוא נעלה שלא בערך מאנשי הדור .. שופט דורנו ויועץ דורנו ונביא דורנו .. שהתגלה כבר כמלך המשיח במסר פשוט בכל השפות: זה המשיח. ניתן להשיג אצל 051-574-9770 שמואל.

לפרסם 'בדיוק' את הנאמר 'בערך'

יומנו של תמים בבית חיינו - שלושים שנה לדבר מלכות שופטים!

"מעשה אפגניסטן" בערב "שביעית - מלחמות".

נמצאים בערב "שביעית - מלחמות", ושומעים "בשישית קולות" מלחמה בין אוייבים מושבעים - אפגניסטן (טאליבאן - איסלאם סוני קיצוני) לאיראן (איסלאם שיעי קיצוני). בדיבור על "גוג ומגוג" בדקה 3:11 הרבי שליט"א מדבר באותיות נבואה על "מעשה אפגניסטן" שהקב"ה מעביר את מלחמת גוג ומגוג על שונאי ישראל שילחמו ביניהם ולא על ירושלים.

דף 6 מתוך 117