• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

המינהל האזרחי: נוהל סודי לביטול צווי הריסה

תארו לכם פקיד ממשלתי שמלווה אתכם לאורך זמן עד לביטול תו חנייה? או שהולך איתכם לאורך זמן עד לביטול דו"ח משטרה על עבירת תנועה? או יותר עוד טוב, פקיד משרד השיכון שיללוה אתכם במערכת המשפטית לבטל לכם חריגת בניה? אז אצל הפלסטינים זו מציאות. ולא מהיום, פקידי המינהל האזרחי.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

רגבים

תארו לכם פקיד עירייה שילווה אתכם לאורך זמן עד לביטול דו"ח חנייה? או פקיד המשרד לביטחון פנים שהולך איתכם לאורך זמן עד ביטול דו"ח משטרה על עבירת תנועה? או פקיד משרד השיכון שילווה אתכם במערכת המשפטית עד שיבטל לכם חריגת בניה? אז לפלסטינים יש: המינהל האזרחי.

מדיניות השמאל הקיצוני להקמת מדינה פלסטינית של ביבי נתניהו בכינוס הרצליה, מנוהלת בפועל על ידי מה שמכונה "המינהל האזרחי" שהקים משה דיין אחרי מלחמת ששת הימים. עם מדיניות חוץ ברורה של ממשלות ישראל להקים מדינה פלסטינית, שהמפות שלה לאמריקאים כבר משורטטות, והאחראי על ההנת הביצוע מצד ממשלת ישראל: פקידי המינהל האזרחי.

את "המינהל האזרחי" הקים משה דיין אחרי מלחמת ששת הימים, על מנת לסייע לפלסטינים ביו"ש להתמודד עם הביורוקרטיה של הממשלה וצה"ל. עם בסיס שכזה, ואחרי הסכמי ה"אוטונומיה" שנחתמו רח"ל בקמפ דייויד, ובאוסלו, ביחד עם מדיניות חוץ ברורה של ממשלות ישראל להקמת מדינה פלסטינית רח"ל, שהמפות שלה לאמריקאים שורטטו בתוכניתם ההזויה של נתניהו - טרמפ, ומי אחראי על המשך הביצוע: המינהל האזרחי.

במחינת הפלסטינים - זמן זה שטח. כלומר, כל זמן שהמינהל האזרחי מתעלם בכוונה תחילה מאלפי פעולות לא חוקיות של תפיסת שטחים ריקים  ע"י הפלסטינים, שלהם יש תוכנית ברורה ומסודרת של "סגירת שטחים": מצד אחד הורסים את השטח ההררי שעדיין ניתן להתיישבות במחצבות ענקיות לא חוקיות, אתרי פסולת ענקיים לא מבוקרים, וגם הקמת ישובים חדשים, סלילת דרכים וכו', כולל גניבת אתרי ארכיאולוגיה יהודית, תוך התעלמות מוחלטת של המינהל האזרחי שאחראי על מניעת כל אלה, כאשר המינהל מקבל תלונות חוזרות ונשנות על הפרות הסכם אוסלו מצד הפלסטינים כל הזמן.
מילה אחת של פקידי "המינהל האזרחי" יכולה לעצור את זה. אבל "פקידי המינהל האזחרי" מעוניינים ככל הנראה במדינה פלסטינית, ולא רק שותקים, אלא מסייעים לערבים לבנות ולעמוד מול תביעות בבית המשפט בישראל. 

"המינהל" מתעלם במופגן מכל פעולת בניה לא חוקית של הפלסטינים. מפעם לפעם תנועת רגבים פונה לבית המשפט נגד "המדינה", (=קרי - המינהל), שאין לה מה לומר בבית המשפט כי היא פועלת נגד החוק. השופט נותן למדינה ארכה להשיב על העוולה תוך כך וכך זמן. לאחר זמן - המדינה משיבה - או לא משיבה, והזמן עובר, והפלסטינים ממשיכים לסגור שטחים. ואם השופט יגיד להרוס?! אז מי שהרס את חאן אל אחמר, (ביבי? בנט? סער? ליברמן?) יהרוס גם כאן.

למי שחשב שנפתלי בנט יהיה יותר ימני מביבי בעניין, או שגדעון סער יזיז משהו - התבדה, כמו שהתבדה מי שחשב שביבי יהפוך ללוחם ימני מספסלי האופוזיציה. אף אחד לא זוכר אפילו את הספר שביבי פעם כתב, וגנז בשם "מקום תחת השמש", שהוא עצמו מתבייש לצטט ממנו.

אם "המינהל" כבר טורח לעשות משהו, לצאת ידי חובת התלונות של היהודים, זה לכל היותר להוציא "צווי הריסה". שניתנים דרך אגב ע"י פקחי בניה בתוך הקו הירוק למראות אלפי מבנים ערבים לא חוקיים בירושלים, אצל הבדואים בנגב, ובכל ישובי הערבים במשולש, ואדי ערה, ובגליל, כולל אצל הדרוזים.

אין שום חידוש בצו הריסה, והערבים לא חוששים ממנו, כאשר כל כמה שנים באה ממשלה זו או אחרת ומפשירה מאות אלפי בתים בהסכם קואליציוני שצריך את הקולות הערבים להצבעה על תקציב וכיו"ב. רק מה, החידוש המרענן של פקידי המינהל האזרחי, שמקיימים נוהל של עזרה משפטית לפלסטינים שקיבלו צו הריסה, ללכת איתו לכל אורך הדרך המשפטית למשך שנים עד לביטולו.

אה, ליהודים .. - אז מה. אחרי הכל? אליבא דחבורת השלטון הציונית - של מי הארץ? רח"ל. 

תארו לכם פקיד ממשלתי שמלווה אתכם לאורך זמן עד לביטול תו חנייה? או שהולך איתכם לאורך זמן עד לביטול דו"ח משטרה על עבירת תנועה? או יותר עוד טוב, פקיד משרד השיכון שיללוה אתכם במערכת המשפטית לבטל לכם חריגת בניה? אז אצל הפלסטינים זו מציאות. ולא מהיום, פקידי המינהל האזרחי.

מה שצריך הוא, לא את הנוהל. אלא מי הם פקידי "המינהל האזרחי", ומי הם היו לאורך השנים, מי מינה אותם, איפה הם למדו, מי החברים שלהם, מה הם עשו בהמשך חייהם אחרי שסיימו ב"מינהל". רק באופן כזה ניתן יהיה להצביע להאשים, ולתבוע וכו'. בשנה שעברה עשו "שיימינג" לשופטים ולפקידי הפרקליטות, וזה ממשיך. ואין ספק שזה גם משפיע. "שיימינג" כזה צריך לעשות גם לפקידי המינהל האנונימים, ולהחלטות ההזויות של המינהל, מי החליט, ומדוע החליט וכו'. 

"המינהל האזרחי" גוף רקוב שצריך היה להיסגר מזמן, ולהיחקר, ובה בשעה, החליטה השרה שקד להגדיל את התקציבים למינהל!!

ד"ר אורי מילשטיין ידוע בחשיפות וחקירות שלו על קרבות וכו', ושם תמיד יש שמות של אנשים, מפקדים, חיילים, מי עשה כך, ומה היתה הטעות. כך גם בכל חקירה פנימית של קרב בצבא. 

מדוע פקידי "המינהל האזרחי" לאורך השנים פטורים מכל זה?  

עובד המינהל האזרחי "נחטף" ונחקר ברשות הפלסטינית

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...