• ב"ה ימות המשיח!
  • ב' תמוז התשפ"ד (08.07.2024) פרשת קורח
author

אתר הגאולה

הרב קריצ'בסקי מצטרף לצוות תות"ל באר שבע

שמחה רבה לתלמידי התמימים בישיבת תות"ל חב"ד באר שבע, בנוסף לי' – י"א שבט, על הצטרפותו של שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בבאר שבע, הרה"ח ר' מאיר קריצ'בסקי שיחי' לצוות הישיבה. הרב ירמיהו קאליפא מברך: בודאי יוסיף חיות לתמימים.

שיחת י"א שבט תשנ"ב בתרגום באורך מלא

שיחת י"א שבט תשנ"ב בתרגום מלא, ע"י מערכת פארבריינגס, ביום שלפני זה הרבי שליט"א מלך המשיח הזהיר את ראש המשלה (שמיר, בדיבור לשר משה קצב) מפיקוח נפש וחילול ה' בגלל דיבורים עם ערבים על מסירת שטחים, וזה ניכר גם בשיחה זו.

אתה לא חייב, אבל אם בכל זאת אכפת לך...

אף אחד לא ביקש ממנו, איש לא מינה אותו ולא ציווה עליו. הוא יכל בקלות להישאר לשבת בבית המדרש ולשקוד על לימודו באין מפריע. רק אכפתיות עמוקה ואמיתית הניעה ודחפה את רבי חייא לקום ולעשות מעשה. מעשה עליו העיד רבי יהודה הנשיא "כמה גדולים מעשי חייא" שמעשיו הצילו את דורו והדורות הבאים - שלא תשתכח תורה מישראל.

התגייסו עכשיו! - משיח בעיתונים!

בידינו הדבר. אם נתגייס, עבור המטרה הענקית של הרבי, שהעם יקבל את מלכותו, שההתגלות תתרחש, זה יקרה. י' שבט. בשבוע ההכנה שתופס אותנו סגורים בבית, ההשגחה הפרטית זימנה לנו את ההכנה הטובה ביותר ליום הזה. לשלם כסף על הגאולה. מה שאנחנו יכולים. עכשיו מיליוני יהודים תלויים בנו. מליוני יהודים, וגאולה אחת. לא נדלג על ההזדמנות המושלמת. נלחץ על הקישור, ונזכה להיות חלק: https://www.charidy.com/ushvat/41497

אנחנו חייבים להצליח!

זה תלוי רק בך! תרומה בודדת שלך יכולה להביא את החלום הזה למציאות. ערן, אילנית ודרור מחכים לך! יש לנו הזדמנות פז של פעם בשבעים שנה לפרסם את הבשורה וזהות הגואל שליט"א בהיקף אדיר שכזה.

חשיפה: מה עומד מאחורי קמפיין 'משיח בעיתונים'?

הרשתות החברתיות נשטפו בימים האחרונים בגל פרסום הנושא את הכותרת 'משיח בעיתונים'. על המודעות צוין: עשרה בשבט, שבעים שנה, מיליון יהודים. בקרב הציבור ניצתה סקרנות גוברת סביב השאלה למה רומז הקמפיין. כעת נחשפת התשובה: מבצע פרסום שלא היה כדוגמתו, לרגל היום הגדול והקדוש.

עכשיו זה כבר אחרית הימים

עכשיו זה כבר אחרית הימים. נמצאים באחרית הימים. הוידאו היומי מס' 1967 - כ''ט טבת ה'תשפ''א.

השביעין חביבין וזוכים להיגאל

בערב שבת זה, חל יום ההילולא של רבי שניאור זלמן, מייסד חסידות חב"ד ובעל התניא והשולחן ערוך. שבע דורות לאחריו, עומד הרבי שליט"א מלך המשיח, ומביא את העולם למטרתו - מקום בו יתגלה ה' לעין כל

י"ט טבת: דידן נצח!

על חג הגאולה ג' תמוז אומר הרבי שליט"א מלך המשיח, שאמנם הרבי הריי"צ לא קבע אותו כיום-טוב, אבל "התקשרות חסידים לרבי נשיא – צריכה להיות לכל מה שהוא.. ולכן חסידים עליהם לחוג גם את יום ג' בתמוז" • על-דרך זה ניתן לומר על יום י"ט טבת, בו היה "דידן נצח" הקשור לרבי שליט"א מלך המשיח באופן אישי ופרטי "עצם שבעצם", פנימיות שבפנימיות – והקשר ל"יחי אדוננו"

ירדן כובשת שטחי C ביו"ש

ממשלת ישראל מתעלמת מטרור אבנים יום יומי, בקת"בים, צבע, טרור חקלאי, בנייה ערבית בלתי חוקית, וגם מכיבוש שטחי מדינה. לעומת זאת, כאשר רואים הריסת מאחזים כמעט יום יומית, ומלחמת חורמה בנערי הגבעות מתקבל הרושם שמדיניות הביטחון ביו"ש מסייעת לטרור הערבי להשיג את כל מטרותיו.

אוהבן של ישראל

הדברים הנפלאים שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח ביום י' טבת תנש"א בנוגע לתשובה של דור זה, והבטחת הקב"ה לגאולה, ואסור לנו לעשות את החשבונות של הקב"ה גם לגבי יהודים שאפשר לחשוב שהם "ערב רב", משה רבינו של דורנו מחזיר את כולם בתשובה ולוקח אותם איתו לגאולה האמיתית והשלמה.

קידוש לבנה ברחבת הארמון

ביוזמת "ועד אברכים כפר חב"ד", יתקיים בעזרת השם במוצאי שבת הקרובה מעמד קידוש לבנה לקבלת פני משיח במקום אותו בחר הרבי שליט"א מלך המשיח עבור הארמון. האירוע יתחיל בשעה 18:30 ברחבה שליד שטח הארמון. בתכנית: שירה וזמרה, הגרלות ופרסים לילדים ועוד.

משטרה בפשע שנאה: גרימת מוות

לפני יומיים התרחש אירוע חמור שטלטל את הארץ. במהלך מרדף שניהלו מימ"ר ש"י בכביש 449 אחרי רכב ובו נערים החשודים כביכול בידוי אבנים לעבר פלסטינאים, נהרג הקטין אהוביה סנדק. משפחתו של אהוביה סנדק ז"ל הגישה תלונה נגד השוטרים בגין עבירת רצח

לנצל את הכלים להבאת הגאולה

הרבי שליט"א מלך המשיח, מלמד שיש לראות בכל התפתחות טכנולוגית ומדעית, מתנה מאת הקדוש ברוך הוא, כלי כדי להוסיף לעבודת ה' באופן נעלה יותר מאשר קודם לכן ולהביא את הגאולה האמיתית והשלמה

ההיסטוריה חוזרת! הדפסה מחודשת לסט "ימי מלך"

הדפסה מחודשת לסדרת הספרים הפֵנוֹמֵנַלִית שגדלו עליה דור של משפחות חסידיות, תמימים ומקושרים. פרקים במסכת חייו ופעליו של נשיא דורנו כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, על-פי עדויות שבעל-פה ודברים שבכתב משנת לידתו (ה'תרס"ב) ועד לקבלת הנשיאות (ה'תשי"). חובה בכל בית חסידי.

'ממש': הלהיט לילדים בחלק שני ומרתק

עוד ספר חדש וגאולתי מבית 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, "קומיקס של התקשרות" 2. הספר החדש רואה אור לרגל ה' בטבת חג הספרים: ספר ילדים חדש וחינוכי בפורמט קומיקס חסידי המביא סיפורי עומק חסידיים מהמשפיע האגדי בעל המסירות נפש הרה"ח ר' מענדל פוטרפאס ע"ה עם הוראות בעבודת ה'.

40 שנה! ספר חדש על מבצע 'אות בספר תורה'

לקראת ה' טבת יצא לאור ספר ילדים מיוחד "אותיות התורה שמביאות גאולה", המלווה את חיילי צבאות ה' בלימוד חוויתי על המבצע שיזם כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בכתיבת ספר התורה לאחדות כלל ילדי ישראל מרחבי העולם.

מילון חנוכה

מעבר לנרות והסופגניות יש בחנוכה המון מושגים שכדאי להכיר. בשורות הבאת ננסה לעשות סדר במנהגי החג

האם נחגוג את חנוכה גם בגאולה?

סדר ההדלקה המקובל הולך להשתנות בקרוב? בגאולה תיקבע ההלכה כדעת בית שמאי והדלקת הנרות תהיה בסדר יורד: ביום הראשון שמונה נרות, ביום השני שבעה וכן הלאה

מה באמת קרה בחנוכה?

בתקופת בית שני, מלכות יון כבשה ארצות והשליטה בהן את תרבותה. תרבות יון הייתה תרבות הכח, של החזק שורד וכמובן עבודת אלילים

דף 124 מתוך 194