• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

תהלוכה שכולה 'הקהל': 1000 ילדים התאחדו ברעננה לקבלת פני משיח צדקנו

כמידי שנה, מרכז חב"ד ברעננה, בניהולו של שליח הרבי שליט"א מלך המשיח, הרב משה כהן, קיים תהלוכה מושקעת, בה צעדו יחדיו ברחובה של עיר, מאות ילדים וילדות והוריהם לקבלת פני משיח צדקנו
תהלוכה שכולה 'הקהל': 1000 ילדים התאחדו ברעננה לקבלת פני משיח צדקנו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כמידי שנה, מרכז חב"ד ברעננה, בניהולו של שליח הרבי שליט"א מלך המשיח, הרב משה כהן, קיים תהלוכה מושקעת, בה צעדו יחדיו ברחובה של עיר, מאות ילדים וילדות והוריהם, במפגן ענק של אחדות ושמחה אמיתית בשמחתו של רשב"י.

את התהלוכה המיוחדת ליווי רכבי יוקרה, כמו גם "טנק המבצעים" ולהקת מתופפים ססגונית. בראש התהלוכה, שיצאה מבנין העירייה, צעדו ראש עיריית רעננה - מר חיים ברוידא, וחברי מועצת העיר, שלא הסתירו את שמחתם והתפעלותם מהאחדות והשמחה המיוחדת של ילדי העיר. 

לאחר המצעד המאחד - ברחובה של עיר וברוב עם הדרת מלך, התאספו כלל הילדים וההורים - אנשים, נשים וטף - ל"מעמד הקהל" וכינוס צבאות השם מושקע, בהנחייתו המשובחת של הת' מרדכי אקסלרוד. בכינוס זה נחשפו כלל תושבי העיר למהותו של ל"ג בעומר מתוך סיפור ענינו של רשב"י הקדוש - בעל השמחה. 

דגש מיוחד ניתן בקיום הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח - להוסיף בתורה, תפילה וצדקה המזרזת את הגאולה, כאשר "בובת הקהל" מיוחדת הסתובבה בין הילדים והגבירה את ה"שטורעם" באמירת 12 הפסוקים - ע"י הפתעות ופרסים מיוחדים. 

כמתאים למהותו של חג - נהנו הילדים מתוכנית מושקעת, גם במובנה הגשמי והרגשי, כאשר בנוסף להשקעה הרוחנית העצומה התקיים מופע קרקס ייחודי ע"י האמן יונתן קרקסי, כמו גם פארק מתנפחים ענק, לשמחתם והנאתם של הילדים. בנוסף לכך נערכה בין המשתתפים הגרלת פרסים מושקעת, שהוסיפה בשמחה המתאימה לשנת הקהל ולימות המשיח, ובאחדות המיוחדת שמודגשת במיוחד בהנהגתו ודרכו של רשב"י ושל הרבי שליט"א מלך המשיח. 

כחלק מההשקעה הבלתי רגילה, שהתקיימה בשנה זו - במיוחד לרגל היותה שנת "הקהל", קיבלו כל אחד ואחת מהמשתתפים בתהלוכה, מנת "פלאפל" אישית - מתנת מר ניתאי מנהל החנות "פלאפל משובח" וידיד מרכז חב"ד. בנוסף לכך, חולק לכל ילד וילדה ספרון קודש מיוחד, ושלל הפתעות נוספות - להחדרת החותם הייחודי של "הקהל את העם" ו"הגיע זמן גאולתכם" בחייהם האישיים של כל הילדים והילדות, ועל פני תקופה ארוכה ונצחית.

אין ספק שהתהלוכה המרשימה והכינוס המיוחד, על כלל עניניהם ופרטיהם, הרוו נחת רוח רב לכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, והחדירו בכלל תושבי רעננה אחדות ושמחה ובטחון בה' - כנדרש במיוחד לאור המאורעות הבטחוניים הנוכחיים. ואחדות זו - "יחד כל ילדי ישראל" - בוודאי תפעל את פעולתה "להשבית אויב ומתנקם" בפועל ממש ובתכלית השלימות, בקבלת פני משיח צדקנו תיכף ומי"ד ממ"ש - בגאולה האמיתית והשלימה. 

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

נתניה: שכונת נוף השרון צעדה לגאולה

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...