• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

הקהל של גאולה בבת ים: אלפי ילדים השתתפו בתהלוכות ל"ג בעומר

אלפים מילדי בת ים השתתפו בתהלוכות ל"ג בעומר שערכו ברחבי העיר ע"י השלוחים הרבים. התהלוכה המרכזית התקיימה במרכז העיר ע"י בית חב״ד המרכזי בבת ים • בשלל האירועים דרשו את התגלות הרבי שליט"א מלך המשיח • לתמונות
הקהל של גאולה בבת ים: אלפי ילדים השתתפו בתהלוכות ל"ג בעומר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

צוות בית חב״ד בת ים עמל רמות על ההכנות לקראת ל"ג בעומר והגיע לתוצאה מדהימה:  מוקדים חדשים בהם נערכה תהלוכת ל"ג בעומר ברחבי העיר, וזאת מלבד התהלוכה המרכזית. צוות בית חב״ד מודה לרב יצחק רחימי על ארגון וניהול התהלוכה המרכזית.

התהלוכה המרכזית - מרכז העיר

כ1000 מילדי בת ים צעדו יחד אל גן הניצחון הממוקם במרכז העיר שם נערך כינוס ילדים מיוחד לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי. את האירוע הנחה מנהל מוסדות חב"ד בעיר הרב בנצי פרישמן שחיבר את היום המיוחד של רשב"י לדורנו אנו ולרשב"י של דורנו - הרבי שליט"א מלך המשיח. לאחר מכן הזמין המנחה את חיילי צבאות ה' לומר את 12 הפסוקים והכרזת הקודש יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד. כמו כן נאמר בקהל יחד פרק תהילים מיוחד לשלום עם ישראל.

הרב חיים ציק שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לעיר בת ים הוזמן לבמה וריתק את הילדים במספר סיפורים על רשב"י ועל מעלת היום. לאחר מכן הילדים צפו במופע בקרקס מיוחד המשולב עם אש ולהטוטים ע"י הקוסם 'קולו'. הילדים נהנו ושמחו על המופע המרתק. לאחר המופע חילקו לילדים כובעי שמש מיוחדים עם מסר על רשב"י, דגלון משיח וספרון מיוחד, כמו כן טרופית קרה חולקה לכל משתתף.

התופים החלו להישמע ברקע והילדים נעמדו מאחוריהם לקול תרועה. יחד כל ילדי בת ים צעדו אל עבר בי"ס תחכימוני שבדרך הילדים אומרים פסוקי תורה ומחזיקים בגאווה שלטים עם מסרים יהודיים וגאולתיים. משטרת בת ים לוויתה בגאון את הילדים והתושבים. הילדים הגיעו לבי"ס תחכמוני שם חיכו להם מתקנים מיוחדים ע"י מפעיל הילדים ר' שחר צוברי. לאחר מכן נערכה הגרלת פרסים ענקית שהפרס המרכזי הוא טיסה בשמי הארץ.

ילדי בת ים שמחו על התהלוכה ובית חב"ד המרכזי בעיר מבטיח להם להמשיך לפעול ולדאוג לתושבים עד ההתגלות.

שכונת רמת הנשיא

כ200 ילדים והורים צעדו בתהלוכת לג בעומר בשכונת רמת הנשיא ביום שני ערב ל''ג בעומר. הערב נפתח בכנס הקהל מרשים בבית הכנסת 'קדושי עם ישראל' יחד עם הגבאי המסור ר' יוסי רכט, כאשר כל ילד מקבל כובע וספרון מיוחד. המשתתפים נהנו מתכנית מרתקת ומשעשעת שנמשכה שעה ארוכה, והועברה בכישרון ע''י השליח הרב אלעד קנטור. דברי ברכה על מהותו של יום נשא מנהל מוסדות חב״ד בבת-ים הרב בנצי פרישמן שריתק את המשתתפים בסגנונו המיוחד.

כאשר לאחר יצאו הילדים, הסתדרו בזוגות ויצאו לתהלוכת ל''ג בעומר ברחובה של עיר ברחבי שכונת רמת הנשיא בבת ים. בסיום התהלוכה הודלקה המדורה בחצר בית הכנסת ע״י הרב לוי יצחק וייס, מתפללי בית הכנסת וההורים הנרגשים כאשר כל ילד מקבל שי מיוחד ומשתתף בהגרלת הפרסים הענקית.

הילדים קיבלו על עצמם להוסיף במעשים טובים לזירוז הגאולה ובפרט באהבת ישראל כפי הוראתו של הרבי מליובאוויטש שליט''א מלך המשיח.

שכונת באבוב

כ300 ילדים תושבי שכונת באבוב הגיעו לצעוד יחד לכבוד רבי שמעון בר יוחאי בתהלוכה מיוחדת שהתקיימה בבוקרו של ל"ג בעומר ברחבי השכונה, את התהלוכה אירגן השליח הרב ישראל דורון.

שכונת רמת יוסף

כ100 מילדי שכונת רמת יוסף בבת ים התכנסו יחד לכינוס מיוחד לרגל ל"ג בעומר ולכבודו של רבי שמעון בר יוחאי. את האירוע הנחה השליח בשכונה הרב מענדי גבאי. יצויין כי התהלוכה מאורגנת במקום מזה מספר שנים על ידי הרב שניאור זלמן בלוך.

לאחר האירוע הילדים צעדו לעבר גן המשחקים בשכונה שם חיכתה להם הגרלה מיוחדת על אופניים ושלל פרסים, ההורים הרבים שהגיעו לתהלוכה שמחו מאוד על פתיחת בית חב"ד חדש בשכונתם ויצרו קשר עם הרב גבאי על עדכונים בהמשך הפעילות בשכונה.

שכונת פארק הים

כ100 מילדי שכונת פארק הים הגיעו להשתתף בתהלוכה ל"ג בעומר שנערכה ע"י השליח בשכונה הרב יענקי בלום. הילידים התכנסו בפארק השכונתי שם נערך הכינוס במרכזו הילדים אמרו את 12 הפסוקים וחילקו להם כרטיסי הגרלה.

הילדים צעדו יחד עם בובות הגאולה על מרכז השכונה על מנת לחשוף עוד תושבים אל מסר ל"ג בעומר ואל מסרי הגאולה האמיתית והשלמה.

בית חב״ד לדוברי רוסית

בית חב״ד לדוברי הרוסית בבת ים בראשות השליח הרב שמואל פורטמן הפרצי אף הוא ערך תהלוכה לדוברי השפה הרבים בעיר. תושבים וילדים רבים השתתפו בתהלוכה.

במרכז התהלוכה הוצגו לתושבים מוצגי יהדות שנבנו במיומנות מיוחדת ע"י צוות בית חב״ד.

צוות בית חב"ד המרכזי מביע סיפוק מסויים על ניהול וארגון התהלוכות ברחבי העיר ומודה לכל השלוחים שפועלים ללא הרף בעיר בת ים. אבל העיקר חסד, לא נחים עד ההתגלות המושלמת.

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

באר שבע: תהלוכת ל״ג בעומר בטיחותית בהתאם להנחיות

לכבוד י"א ניסן: שיירת הטנקים כבשה את מנהטן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...