לראות את מלכנו ט' ניסן 536

הרב החסיד זלמן ("ג'ימי") גוראריה ע"ה, מצד עצמו היה עשיר גדול, ויחד עם זה חסיד ועניו, חסיד בטל ומבוטל לרבי שליט"א מלך המשיח בכל עניניו, נוהג כל שנה לברך את הרבי שליט"א מלך המשיח לכבוד יום הולדתו בי"א ניסן בשם כל ציבור החסידים ובשם כלל ישראל.

לראות את מלכנו ז' ניסן 535

להתוועדויות הגדולות של הרבי שליט"א מלך המשיח בי"א ניסן, היו מוזמנים לעיתים גם פוליטיקאים יהודים אמריקאים שנתנו להם מקום של כבוד ליד הרבי שליט"א מלך המשיח. לעיתים, הם היו ניגשים לרבי בתוך קטעי השירה בין השיחות ומדברים איתו בעניניהם הפרטיים, והרבי מברך אותם ומעודד ומכוון את העשיה הציבורית שלהם להוספה בתורה ומצוות.

לראות את מלכנו ו' ניסן 534

תיעוד מעמד שאיבת "מים שלנו" ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח לאפיית המצות שלו.

לראות את מלכנו ה ניסן 533

הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחה לשלוחים לאחר חלוקת המצות לרחבי תבל. "שליח" ו"משיח" זה אותם אותיות, וכאשר השליח משתמש ב10 כוחות הנפש שלו, אז מתגלה משיח (שליח + 10 = משיח). להכין את עצ מו ואת הסביבה לפסח כשר ושמח וגאולה אמיתית ושלמה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.

ארמון - לרבי שליט"א מלך המשיח

לתת את המתנה הכי אמיתית והתקשרותית ופנימית לרבי שליט"א מלך המשיח לכבוד י"א ניסן - הארמון בכפר חב"ד שהמלך בחר בו וחפץ בו ותלוי בכל אמד מאיתנו, ועתה בהשג יד כל אחד ואחת. הרב שניאור שניאורסון מקדם את התחלת הבניה של הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח בכפר חב"ד. הרבי הקודם יכל לכתוב לבד את הספר תורה לקבלת פני המשיח, אבל רצה לזכות את הציבור.

חלוקת המצות לשלוחים ברחבי תבל

צפו בקטעי וידאו מתוך מעמד חלוקת מצות לשלוחים לרחבי תבל ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח ליד חדרו הקדוש. ימות המשיח, יום שלישי ד' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ו שנת הקהל.

הרטמכ"ל והמטכ"ל לא מבינים בביטחון

הרב ברוך מרזל: כל פעם שיש גל טרור, בטוח שדיברו על וויתורים לערבים. אולי בינתיים הסתירו את הדיבורים, אבל עוד מעט הערבים יגלו את זה. מרזל מצטט את "פצי" (בעבר מפקד שיירת שקד, והשתחרר מהמילואים בצה"ל בדרגת תא"ל), פצי אומר שהרמטכ"ל והמטכ"ל מבינים הרבה דברים, אבל ביטחון - זה לא התחום שלהם...

הרב אבי בן שמעון: דרכי לחב"ד

הרב אבי בן שמעון, בן של דיין מפורסם בבני ברק, מספר שלמד בישיבתו של הגאון שלמה זלמן (הגרש"ז) אויערבאך זצ"ל בישיבה "קול תורה" בירושלים, היה שיעור תניא בגלוי, שם התחיל להתקרב לחב"ד, ואח"כ בסתר, כי הגרש"ז לא הסכים שטובי הבחורים יברחו לו מהישיבה לכפר חב"ד, ואף אמר זאת לזקני חב"ד בירושלים שהגיעו אליו בהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, לנסות לשכנעו להמשיך את שיעור התניא בישיבה, ולא היתה ברירה לבחורים שחשקה נפשם בתורה, והשיעור תניא נמשך במקום אחר...

הוידאו היומי ג ניסן 531

"רבי מכבד עשירים", הרבי שליט"א מלך המשיח באחת הפגישות עם "מחנה ישראל", עשירים שהחליטו לתמוך בפעולות ליובאוויטש בעולם, ומברך אותם בפסח כשר ושמח, וב"הקהל". ומעודד ומברך את העשירים לתמוך בפעולות להפצת יהדות, לא להסתפק בהישג חלקי, אלא ללכת מחיל אל חיל, והעיקר, לקבל את פני הרבי שליט"א מלך המשיח במהרה בימינו ממש.

ביטול שעבוד מלכיות כאתחלתא דגאולה

כ' אדר תשמ"ח, הרבי שליט"א מלך המשיח מכריז על ביטול שעבוד מלכויות לקראת קריסת המעצמה הקומוניסטית שלוש שנים לאחר מכן, והכתרתו כמלך המשיח ע"י גדולי ישראל בפס"ד "מסיני", והכרזת העם "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".

הוידאו היומי ב ניסן 530

"ניגון הכנה" של הרבי נ"ע (רבי שלום דובער שניאורסון, האדמו"ר מליובאבאוויטש (החמישי)).

הרב שנייבלג משיח בחצרות חסידיות

הרב ישראל שנייבלג בקונגרס משיח תשע"ו. נכד האדמו"ר מקרצ'ינף רחובות, וחתן של האדמו"ר מתולדות אהרן, מפיץ תורה בקרב תלמידי ישיבות חסידיות וליטאיות, ובתוכם "בנים של" רבנים מפורסמים בציבור החסידי, ומקרב אותם לרבי שליט"א מלך המשיח בגישה ישירה, הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים בגוף גשמי, זו האמת. ויהודי, כל יהודי, בסופו של דבר כשרואה אמת, מתבטל ומודה על האמת.

לפרסם! מי אחראי לכל השינויים בעולם!

הרב חיים-לוי-יצחק גינזבורג מסביר שהרבי שליט"א מלך המשיח משנה את העולם מאז שעלה לנשיאות, וכל הדברים הכי רגילים אצלנו, היו רק לפני שנים ספורות בגדר בלתי אפשרי, ותן יתכן כלל. כמו האפשרות לשמור תורה ומצוות בכל מקום בעולם בגאווה יהודית, ההרחבה בפרנסה, החזרה בתשובה, צמצום הנשק הגרעיני.

הוידאו היומי כט אדר ב 529

רבי שליט"א מלך המשיח חוזר על הפסוק הראשון בתורה ופירוש הרש"י עליו: בראשית ברא אלוקים, מדוע התורה לא מתחילה מ"החודש הזה לכם" שהיא מצוה ראשונה שהקב"ה ציווה לישראל כעם במצרים? (קידוש לבנה)? ומדוע התורה מתחילה בסיפורים, ולא במצוות? "כח מעשיו הגיד לעמו לתת להם נחלת גויים", שאם יאמרו אומות העולם לישראל "לסטים אתם, שכבשתם ארצות שבעה גוים", (בכיבוש יהושע), הם - ישראל- אומרים להם ועונים, "כל הארץ של הקב"ה היא, הוא בראה, ונתנה לאשר ישר בעיניו. ברצונו - נתנה להם, (כך עלה ברצונו של הקב"ה בתחילת בריאת העולם לתת את ארץ כנען לעמי כנען), וברצונו - נטלה מהם ונתנה לנו" (וזה התחיל בברית בין הבתרים כאשר הקב"ה נשבע לאברהם אבינו לתת לזרעו את ארץ ישראל, וחזר על עצמו בהבטחת הקב"ה ליצחק וליעקב, ולמשה.

הרב זמרוני: רה"מ שיטה בציבור

בשיחתו המפורסמת, שזו לעת עתה השיחה האחרונה ששמענו ממנו מילים בנושא שלימות הארץ, הרבי אומר במפורש מהי הנקודה. "דיבורים אלה אודות תכנית האוטונומיה הינם צעד ראשון למסירת חלקים מארץ ישראל, ולא חלקים קטנים אלא חלקים גדולים כמו יהודה, שומרון, עזה, חברון וירושלים וכו'. והרי זה ענין של פיקוח נפשות ממש" .. לא שלא לבחור במי שימסור שטחים, על זה אין צורך לדבר. צריך לדעת, שמי שמתכוון לדבר זו הבעיה הגדולה. ביבי נתניהו ואריק שרון שיטו בכל הציבור שיושב כאן, ובציבור נכבד של אלפי ישראל, על ידי זה שהם הבטיחו לרבני חב"ד שהם לא ימסרו שטחים. הם שכחו לציין, שהם ימשיכו לדבר

הוידאו היומי כח אדר ב 528

יהודי עשיר מגיע עם הרב הכט לרבי שליט"א מלך המשיח, ורוצה להודות לו על הברכה שהתקיימה. הרבי שליט"א מלך המשיח עונה לו, שבכלל, זה הפוך. בענינים הגשמיים, צריך להיות "שמח בחלקו" עם מה שהקב"ה נותן, ולהודות. אבל בעניני תורה ומצוות לאצריך להיות "שמח בחלקו" אלא להוסיף בתורה ומצוות.

הוידאו היומי כז אדר ב 527

בשורת הגאולה. גאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש, מיד בסוף חודש אדר, וחוגגים את ראש חודש ניסן בארץ הקודש, חודש ניסן יש בו שני נונין, הקב"ה עושה ניסי ניסים שמתרכזים בניסי הגאולה האמיתית והשלמה לכל בני ישראל בשמחה וטוב לבב על ידי הרבי שליט"א משיח צדקנו.

הוידאו היומי כו אדר ב 526

הרב יעקב בלוי ממערכת הכשרות של בד"ץ העדה החרדית ירושלים אומר לרבי שליט"א מלך המשיח שהוא הגיע לקבל ברכה בעניני כשרות. הרבי שליט"א מלך המשיח מברך אותו בפסח כשר ושמח, ומוסיף, שידוע שהמילה "כשר" ראשי תיבות כמוצא שלל רב, ומברך אותו בהצלחה רבה ו"שלל רב" לעדה החרדית...

חלוקת דולרים, כ"ד אדר ב' תשע"ו

צפו בקטעים מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח מיום א', כ"ד תשרי תשע"ו אחרי תפילת המנחה.

וידאו יומי כה אדר ב 525

כאשר יהודי נודר קרבן מסוג "עולה ויורד", דהיינו שהקרבן יכול לעלות ולהיות "שור הגדול", או לרדת ולהיות רק תור או בן יונה, הקרבן עולה או יורד לפי יכולת הנודר. אבל כאשר יהודי עושה בשביל יהודי שני, אפילו שהשני עשיר, ואם הוא עושה טובה לשני באופן של מסירות נפש, הקב"ה לא נשאר בעל חוב ומשלם לו במיטב.הרבי הקודם סיפר על עני שהתעשר בברכת הרבי והדפיס את ספרי הצמח צדק, למרות שזה עלה הון עתק, ועוד נשאר לו כמה פעמים ככה, והרבי הקודם פירסם את זה כי זה הוראה לרבים.

דף 84 מתוך 88