הוידאו היומי כ״ח ניסן 551

הרבי שליט"א מלך המשיח מודיע "אני את שלי עשיתי", ומוסר את העבודה להביא את המשיח לכל אחד ואחת מבני ישראל. בעקבות שיחה זו, יזמו חסידים פסק דין של רבנים מורי הוראה, שעל פי הגדרת הרמב"ם, הרבי שליט"א הוא המלך המשיח. בכתבה - קישורים ל(כמעט) כל פסקי הדין שכתבו רבנים מורי הוראה על הרבי שליט"א, שהוא המלך המשיח

הוידאו היומי כז ניסן 550

ההוראה ממלחמת המפרץ, שהיתה "למכה מצרים בבכוריהם", "תחילת הגאולה והניסים" היא, לא להתבייש ולצאת לרקוד ברחובות על הניסים הגדולים שהקב"ה מראה לנו.

הוידאו היומי כו ניסן 549

הרב ירושלמי, עסקן דתי-פוליטי מרחובות, מגיע לרבי שליט"א מלך המשיח במעמד חלוקת הדולרים, ומספר "בנם של קדושים", צאצא לכמה מגדולי אדמו"רי פולין המפורסמים. הרבי אומר לו שמצד הקירבה שבין אב לבן, לא תמיד יכול בן להיות גם חסיד. (כי חסיד מחשיב את רבו הרבה יותר מאשר בן את אביו). הרב ירושלמי מתקן את עצמו מיד ואומר שהוא גם חסיד...

הוידאו היומי כה ניסן 548

יהודי מבוגר מגיע לרבי שליט"א ומספר לו שאבא שלו היה שוחט ביקטרינוסלב (עיר הולדתו של הרבי) אצל הרב לוי יצחק שניאורסון (אביו של הרבי) רב העיר, ומבקש מהרבי.שליט"א מלך המשיח לדבר איתו כמה מילים ביחידות...

חלוקת דולרים כ"ד ניסן תשע"ו

תשע"ו זו השנה השלושים שהרבי שליט"א מלך המשיח מחלק דולרים להוספה בצדקה ב770 ביום א'. בחודש טבת תשנ"ב, התחיל סדר החלוקה אחרי תפילת מנחה. מאז תחילת החלוקה הקבועה להוספה בצדקה ביום א', (סיון תשמ"ו) - עד טבת תשנ"ב, הרבי שליט"א מלך המשיח היה מחלק דולרים אחרי תפילת שחרית. וידאו וגלריה מהשבוע

הוידאו היומי כד ניסן 547

סנטור (בן נח) פטריק מוינהאן מגיע לרבי רבי שליט"א מלך המשיח למעמד חלוקת הדולרים, ומספר לרבי שהוא היה בביקור במרקש מרוקו, ושם הוא ראה את התמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח. הסנטור מציין שזה יום ההולדת ה63 שלו, הרבי שליט"א מלך נותן לו עוד שלושה דורלים, ומברך אותו שימשיך בעקשנות שלו לטובת תושבי העיר ניו יורק והמדינה כולה.

הוידאו היומי כג ניסן 546

הרבי שליט"א מלך המשיח אין כמוך בעולם - הרבי שליט"א מעודד את השירה בזמן חלוקת כוס של ברכה. שיר זה הגיע להיות מושר בפי החסידים מקייטנות חב"ד בשנת תשל"ט. כאשר, על לחן של סדרה מצויירת פופולרית לילדים בטלוויזיה של אותם ימים, "הלבישו" התמימים (היום כולם רבנים ויש להם נכדים רבים) אבשלום קיל, משה דיקשטיין, ועמוס מוסקוביץ את המילים...

הוידאו היומי כ' ניסן 545

דווקא בגלל הגלות, במקום וזמן הגלות, נתווסף יום טוב שני של פסח שנקרא "אחרון של פסח" כפי שרואים, שדווקא רק בחוץ לארץ קוראים את ההפטרה על המשיח, "ויצא חוטר מגזע ישי ונצר משורשיו יפרה", ומשם - ממקום הגלות מתחילה הגאולה.

סיפור מופת באגרות קודש - בוידאו

לרגל יום הברית של הרבי שליט"א ויום הולדת אביו המקובל רבי לוי יצחק שניאורסהן נ"ע - מגיש מרכז חב"ד למושבי צפון הנגב בניהולו של השליח ליאור מימון מלכא - וידאו מרענן בקשר לעוצמה של הרבי שליט"א. עוצמה השואבת כוחה מיום הולדתו ואת התוצאות הרואים בשטח. בוידאו עדויות ממקור ראשון על גלויים של הרבי שליט"א לאחר ג' תמוז. מופת ב"אגרות קודש" מדהים - נס בריאותי מיוחד ומפתיע! הוידיאו קורה לכל אחד לגלות את ה"כתר", כוח המסירות נפש, "כוח ה11" ולתת "משהוא מיוחד" כמתנת יום הולדת לרגל שנת ה115 להולדת מלכנו - מלך המשיח שליט"א.

הוידאו היומי י"ג ניסן 540

סרטון משנות ה"למדים", (שנות ה70), הרבי שליט"א מספר שקיבל טלפון מרוסיה, בשורה משמחת על התוועדות י"ג ניסן "מאחורי מסך הברזל" בקשר ליום הולדתו של ה"צמח צדק". ומעורר שכך צריך לעשות בכל מקום, אבל עם ה"הגבלות הידועות" לגבי כמות ה"משקה". (עד גיל ארבעים רק לשתות רק שלוש פעמים משקה בהתוועדות, וכל פעם רק כמות קטנה).

הוידאו היומי יב ניסן 539

פרופ' פוירשטיין עובר ב"דולרים" והרבי מברך אותו לפסח כשר ושמח, ומה שאפשר לפעול בחו"ל בשני ימים יו"ט אפשר לפעול בארץ הקודש ביום אחד. וברכה כללית לפסח כשר ושמח וגאולה אמיתית ושלמה בסיום אחת מההתוועדויות.

הרב זמרוני ציק - קונגרס משיח תשע"ו

הרב זמרוני ציק מסכם את קונגרס משיח שטות דקדושה וקבלת עול להביא את הגאולה האמיתית והשלמה בהתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש. האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה, בת ים עיר הגאולה, הוסרט בראשל"צ, ג' אדר ב' תשע"ו.

חלוקת דולרים ב770 ט' ניסן תשע"ו

מעמד חלוקת הדולרים לברכה והצלחה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח. ימות המשיח, יום ראשון ט' ניסן חודש הגאולה ה'תשע"ו שנת הקהל. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

לראות את מלכנו יא ניסן 538

ביום הולדתו של אדום מזלו גובר, ולכן הוא יכול לפעול שלא בערך יותר. מקבץ "דולרים" ברכות ליום הולדת. חג הפסד כשר ושמח.

לראות את מלכנו יא ניסן 538

ביום הולדתו של אדום מזלו גובר, ולכן הוא יכול לפעול שלא בערך יותר. מקבץ "דולרים" ברכות ליום הולדת. חג הפסד כשר ושמח.

וידאו מכינוס הקהל ביד אליהו

לפניכם וידאו שצולם ע"י המשתתפים בכינוס י"א ניסן ביד אליהו לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח, כפי שהועלה ע"י חב"ד אינפו.

תכניות וטיולים במרכז בני נח בחיפה

בעיר התחתית חיפה, קיים בית כנסת עתיק ומשופץ, שמתוחזק בידי עמותת 7for70 שבע מצוות לשבעים אומות, בראשות הרב בועז קלי. מטרת העמותה היא להפיץ את קיום שבע מצוות בני נח בקרב כל העמים. הרב רונן עמית הכין תוכנית סיורים ופעילות לבתי חב"ד כדי לקרב יהודים לנושא, על מנת שיתחילו להשפיע על בני נח לקיים את המצוות שלהם.

לראות את מלכנו י' ניסן 537

הרבי שליט"א מלך המשיח חילק ספר תניא (כמה פעמים) בידו הקדושה לכל אחד מהמשתתפים. כאן בסיום התוועדות י"א ניסן תשמ"ב, משעה 03:00 לפנות בוקר, כאשר הסתיימה ההתוועדות (שהחלה בשעה 10:00 בלילה) הרבי החל לחלק ספרי תניא עם ה"שערים" של כל דפוסי התניא עד אז, והמשיך לחלק עד שהאחרון קיבל ספר בש/עה 06:10 בבוקר. חסידים שראו את ההתוועדות בשידורי ישיר ב"כבלים" ברחבי ארה"ב, לקחו מטוס והגייעו לחלוקה.

נס ההצלה בפסגת זאב

מנדי ריבקין מפסגת זאב שנפגע משתי דקירות סכין מחבל בגבו, אחת הדקירות פגעה בעורק ראשי בראה השמאלית, והוא הרגיש שכוחותיו עוזבים אותו, והוא עומד לעבור לעולם שכולו טוב. הוא לא פחד, לא כאב לו כלום, ורק התרכז במחשבה, שאם הוא יוצא מהעולם, עדיף שזה יהיה יחד עם הרבי שליט"א מלך המשיח. הוא צייר במחשבתו את הרבי שליט"א מלך המשיח מחייך ומעודד, ואז התרחש הנס, והוא ניצל.

"משיח" קופאי הגאולה ב"יינות ביתן".

ברגע שאתה מחובר לנשיא הדור, אתה שליח, לא משנה מה אתה עושה. זו השעה האחרונה לפני הגאולה. יעקב אבינו חשב שיוסף מת, וכולם מלבדו ידעו שיוסף חי. 22 שנה, תשנ"ד - תשע"ו 22 שנה, והשנה נגאלים. "כל המשכורת הראשונה שלי הלכה על אביזרי משיח לחלוקה", אומר הרב רענן ראובן, שהציב בקופה הרושמת בה הוא עומד עם סרטוק וכובע, מחשב עם מאות סרטוני גאולה ומשיח, והמופתים מתגלגלים שם באגרות קודש.

דף 83 מתוך 88