"משיח" קופאי הגאולה ב"יינות ביתן".

ברגע שאתה מחובר לנשיא הדור, אתה שליח, לא משנה מה אתה עושה. זו השעה האחרונה לפני הגאולה. יעקב אבינו חשב שיוסף מת, וכולם מלבדו ידעו שיוסף חי. 22 שנה, תשנ"ד - תשע"ו 22 שנה, והשנה נגאלים. "כל המשכורת הראשונה שלי הלכה על אביזרי משיח לחלוקה", אומר הרב רענן ראובן, שהציב בקופה הרושמת בה הוא עומד עם סרטוק וכובע, מחשב עם מאות סרטוני גאולה ומשיח, והמופתים מתגלגלים שם באגרות קודש.

ארמון - לרבי שליט"א מלך המשיח

לתת את המתנה הכי אמיתית והתקשרותית ופנימית לרבי שליט"א מלך המשיח לכבוד י"א ניסן - הארמון בכפר חב"ד שהמלך בחר בו וחפץ בו ותלוי בכל אמד מאיתנו, ועתה בהשג יד כל אחד ואחת. הרב שניאור שניאורסון מקדם את התחלת הבניה של הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח בכפר חב"ד. הרבי הקודם יכל לכתוב לבד את הספר תורה לקבלת פני המשיח, אבל רצה לזכות את הציבור.

הרטמכ"ל והמטכ"ל לא מבינים בביטחון

הרב ברוך מרזל: כל פעם שיש גל טרור, בטוח שדיברו על וויתורים לערבים. אולי בינתיים הסתירו את הדיבורים, אבל עוד מעט הערבים יגלו את זה. מרזל מצטט את "פצי" (בעבר מפקד שיירת שקד, והשתחרר מהמילואים בצה"ל בדרגת תא"ל), פצי אומר שהרמטכ"ל והמטכ"ל מבינים הרבה דברים, אבל ביטחון - זה לא התחום שלהם...

הרב אבי בן שמעון: דרכי לחב"ד

הרב אבי בן שמעון, בן של דיין מפורסם בבני ברק, מספר שלמד בישיבתו של הגאון שלמה זלמן (הגרש"ז) אויערבאך זצ"ל בישיבה "קול תורה" בירושלים, היה שיעור תניא בגלוי, שם התחיל להתקרב לחב"ד, ואח"כ בסתר, כי הגרש"ז לא הסכים שטובי הבחורים יברחו לו מהישיבה לכפר חב"ד, ואף אמר זאת לזקני חב"ד בירושלים שהגיעו אליו בהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, לנסות לשכנעו להמשיך את שיעור התניא בישיבה, ולא היתה ברירה לבחורים שחשקה נפשם בתורה, והשיעור תניא נמשך במקום אחר...

הרב שנייבלג משיח בחצרות חסידיות

הרב ישראל שנייבלג בקונגרס משיח תשע"ו. נכד האדמו"ר מקרצ'ינף רחובות, וחתן של האדמו"ר מתולדות אהרן, מפיץ תורה בקרב תלמידי ישיבות חסידיות וליטאיות, ובתוכם "בנים של" רבנים מפורסמים בציבור החסידי, ומקרב אותם לרבי שליט"א מלך המשיח בגישה ישירה, הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים בגוף גשמי, זו האמת. ויהודי, כל יהודי, בסופו של דבר כשרואה אמת, מתבטל ומודה על האמת.

לפרסם! מי אחראי לכל השינויים בעולם!

הרב חיים-לוי-יצחק גינזבורג מסביר שהרבי שליט"א מלך המשיח משנה את העולם מאז שעלה לנשיאות, וכל הדברים הכי רגילים אצלנו, היו רק לפני שנים ספורות בגדר בלתי אפשרי, ותן יתכן כלל. כמו האפשרות לשמור תורה ומצוות בכל מקום בעולם בגאווה יהודית, ההרחבה בפרנסה, החזרה בתשובה, צמצום הנשק הגרעיני.

הרב זמרוני: רה"מ שיטה בציבור

בשיחתו המפורסמת, שזו לעת עתה השיחה האחרונה ששמענו ממנו מילים בנושא שלימות הארץ, הרבי אומר במפורש מהי הנקודה. "דיבורים אלה אודות תכנית האוטונומיה הינם צעד ראשון למסירת חלקים מארץ ישראל, ולא חלקים קטנים אלא חלקים גדולים כמו יהודה, שומרון, עזה, חברון וירושלים וכו'. והרי זה ענין של פיקוח נפשות ממש" .. לא שלא לבחור במי שימסור שטחים, על זה אין צורך לדבר. צריך לדעת, שמי שמתכוון לדבר זו הבעיה הגדולה. ביבי נתניהו ואריק שרון שיטו בכל הציבור שיושב כאן, ובציבור נכבד של אלפי ישראל, על ידי זה שהם הבטיחו לרבני חב"ד שהם לא ימסרו שטחים. הם שכחו לציין, שהם ימשיכו לדבר

כ"ז אדר: קטעי הוידאו שריגשו את המשתתפים הרבים

במהלך מעמד ההקהל העוצמתי בכ"ז אד"ר שהתקיים על-ידי 'ממש' - מרכז ההפצה בארץ-הקודש, שנועד לחזק ולהגביר את הפעילות בשליחות היחידה - קבלת פני משיח צדקנו, הוקרנו מספר קטעי וידאו מדברי כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בנושא הגאולה האמיתית והשלמה. מחלקת המולטמדיה של 'ממש' מגישה שוב את לקט קטעי שיחות בעניני משיח וגאולה מסודרים לפי הנושאים: הזעקה לגאולה, בשורת הגאולה והעשיה לגאולה - מאת הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א.

ישראל ארביב: ראיתי זאת בחוש "עשר כדי שתתעשר"

איש העסקים ישראל ארביב משתף את הקהל בחוויות של עזרה לחב"ד וציות להוראות הרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש, שזה פשוט משתלם בגשמיות. עשר כדי שתתעשר. בכינוס "הקהל" ארצי י-י"א שבט תשע"ו אולמי בלוודר ראשל"צ ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה, בת ים עיר הגאולה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

ועלו מושיעים בהר ציון אלו השרוטים

הרב זמרוני ציק בכינוס "הקהל" ארצי לקבלת פני משיח צדקנו, י-י"א שבט תשע"ו, רק החלטה להתנהג למעלה מטעם ודעת כדי להביא את הגאולה יכולה לפעול את ההתגלות, כמו אצל דוד המלך שעשה "סלטות" וענה לאשתו הראשונה, מיכל בת שאול "ונקלותי עוד מזאת" - בשביל הנהגה כזו בחר הקב"ה בדוד, מאחרי שהמלך שאול לא יכל למלא את הוראת הנביא שמואל שהצריכה הנהגה של למעלה מטעם ודעת.

שופר גדול של מלחמת ששת הימים

הרבי שליט"א מלך המשיח תקע בשופר גדול לתשובה במלחמת ששת הימים. הרהור התשובה היה אמיתי, והוריד את הסכנה. אבל ההתעלמות מהנס ומבעל הנס הרבי שליט"א מלך המשיח, ולעומת זה, פירסום ספרי ניצחון צה"ל בלי להתייחס לנס ולבעל הנס, כמו רדיפה אחרי הגוים והתרפסות גלותית להחזיר את כל השטחים שקיבלו בנס גלוי במקום לקבל הוראות מבעל הנס, ופרשת "מיהו יהודי" כמה שנים אחרי זה, גורמים למצב הביטחון ירידה אחרי ירידה, עד היום, כי "רוח צפונית אינה מסובבת" עד שאותם יהודים יעשו (וכבר עשו) תשובה גם בדיבור ובמעשה, לא רק בהרהור, ואז מתגלה הרבי שליט"א מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלמה.

הארמון למלך המשיח - מחכה לזהב כסף ו/או נחושת שלך

הרב שניאור שניאורסון: המניעות והעיכובים לבניית הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח הגיעו לקיצם. גם לדוד המלך היה ארמון לפני שהוא ניגש לבניית בית המקדש, וזה מרומז ברמב"ם. כל אחד, אנשים נשים וטף צריכים להשתתף בבניית הארמון. מצורף לכתבה, קונטרס "טעם בד"א לבניית הארמון" מאת הרב אורי מרדכי ליפש, ראש ישיבה ורב בית כנסת חב"ד קרית הרצוג ב"ב.

רבנים מורי הוראה חותמים על פסק דין חי וקיים בגוף גשמי

בשבת פרשת משפטים תשנ"ב, דיבר הרבי שליט"א מלך המשיח על החשיבות העליונה שהוא רואה בפסק הדין "מסיני" שמזהה אותו ומכי בו "בחזקת משיח ועד משיח בוודאי". הרבי קרא לזה "פסק דין מסיני שחדר בגדרי העולם", ומשפיע על העמים בכיוון של "וכתתו חרבותם לאיתים". מכאן מובנת החשיבות הגדולה לפסק הדין "מסיני" שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים בגוף גשמי וחייב להתגלות. כמאה רבנים כבר חתמו על פסק הדין שמחייב את הקב"ה על פי תורה"ק, לגלות את הרבי שליט"א מלך המשיח לעיני כל בשר.

הרב הרטמן: לא כל חב"ד זה ליובאוויטש

הרב החסיד רפאל צבי הרטמן, מחנך וותיק שחינך אלפי ילדים בנוסף להכשרת מאות מחנכים במשך שנות עבודתו ב"רשת אהלי יוסף יצחק", מקצין אותנו לגבי ליובאוויטש או חב"ד, והקשר לאמונה חי וקיים בגוף גשמי. ועל הדרך, הסבר על "ימות המשיח בשלושה דורות".

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר לי "אתה תברך"

אשתו ילדה לו בן זכר אחרי שמונה שנים שכל הרופאים אמרו לו שאין סיכוי. הרבי שליט"א מלך המשיח אמר לו להכין ציור מיקרוגרפי להושיע זוגות בילדים, והורה לו "אתה תברך". מאות זוגות נושעו כבר בשלושת אלפי ילדים מהברכות של המקובל החסיד ד"ר בן ציון בן עמי.

הרב רזיאל אלול: "לא ליפול בתרדמה"

נאומו המיוחד של הרב רזיאל אלול, רב ק"ק אור החמה, בבת ים, שדיבר על הפעולות הממשיות המוטלות על כל אחד ואחד מאנשי הדור, לקבל פני הרבי שליט"א מלך המשיח.

דף 10 מתוך 10