• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

"משיח" קופאי הגאולה ב"יינות ביתן".

ברגע שאתה מחובר לנשיא הדור, אתה שליח, לא משנה מה אתה עושה. זו השעה האחרונה לפני הגאולה. יעקב אבינו חשב שיוסף מת, וכולם מלבדו ידעו שיוסף חי. 22 שנה, תשנ"ד - תשע"ו 22 שנה, והשנה נגאלים. "כל המשכורת הראשונה שלי הלכה על אביזרי משיח לחלוקה", אומר הרב רענן ראובן, שהציב בקופה הרושמת בה הוא עומד עם סרטוק וכובע, מחשב עם מאות סרטוני גאולה ומשיח, והמופתים מתגלגלים שם באגרות קודש.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ברגע שאתה מחובר לנשיא הדור, אתה שליח, לא משנה מה אתה עושה. זו השעה האחרונה לפני הגאולה. יעקב אבינו חשב שיוסף מת, וכולם מלבדו ידעו שיוסף חי. 22 שנה, תשנ"ד - תשע"ו 22 שנה.
בדבר מלכות פ' פקודי, הרבי שליט"א מדבר על שנת הצ' שלו, וכותב את זה "צדיק" בארבע אותיות. בשונה משנה שלפני כן שהרבי קרא לה "שנת ה- פ"ט בשתי אותיות, וכך תמיד, ורק בשנת ה"צדיק" זה בארבע אותיות. אותיות המילוי של המילה "צדי"ק" - ד-י-ק. ואנו אוחזים כעת בשנת ה-קי"ד, שנת ה114 לרבי שליט"א מלך המשיח.
הרב הלפרין אמר בכינוס הקודם, שהרבי שליט"א מלך המשיח משתמש אלפי פעמים בביטוי "תיכף ומיד ממש". ואומרים ה"תוספות", ש"תיכף" הוא הילוך כ"ב אמה. כ"ב שנים שאנו לא רואים את הרבי שליט"א מלך המשיח, וכעת - מיד ממש. ויש עוד רמזים אשרי אדם בוטח בך - כ"ב שנים, ואני אבטח בך, וכו'.
גם אנשים מחוץ לחב"ד אומרים שהשנה היא שנת גאולה, 776 גימטריא ביאת המשיח.
"כל המשכורת הראשונה שלי "הלכה" על אביזרי משיח לחלוקה", אומר הרב רענן ראובן, ומספר כמה סיפורים של קבלת פני המשיח בפועל ממש מהקופה בסופר יינות ביתן בה הוא עומד עם הסרטוק.
וסיפורי מופתים מתגלגלים שם באגרות קודש.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

ארמון - לרבי שליט"א מלך המשיח

קטעים מניחום אבלים אצל הרב יצחק ידגר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...