• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ארמון - לרבי שליט"א מלך המשיח

לתת את המתנה הכי אמיתית והתקשרותית ופנימית לרבי שליט"א מלך המשיח לכבוד י"א ניסן - הארמון בכפר חב"ד שהמלך בחר בו וחפץ בו ותלוי בכל אמד מאיתנו, ועתה בהשג יד כל אחד ואחת. הרב שניאור שניאורסון מקדם את התחלת הבניה של הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח בכפר חב"ד. הרבי הקודם יכל לכתוב לבד את הספר תורה לקבלת פני המשיח, אבל רצה לזכות את הציבור.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לתת את המתנה הכי אמיתית והתקשרותית ופנימית לרבי שליט"א מלך המשיח לכבוד י"א ניסן - הארמון בכפר חב"ד שהמלך בחר בו וחפץ בו ותלוי בכל אמד מאיתנו, ועתה בהשג יד כל אחד ואחת. הרב שניאור שניאורסון מקדם את התחלת הבניה של הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח בכפר חב"ד. הרבי הקודם יכל לכתוב לבד את הספר תורה לקבלת פני המשיח, אבל רצה לזכות את הציבור. בית המקדש, יורד מלמעלה, ואין לנו בזה חלק. את הביטוי "ארמון", אמר הרבי שליט"א מלך המשיח, ואמר שזה יהיה בהשתתפות של אנ"ש.

מאות אנשים נתנו הוראת קבע למטר מרובע בארמון, ותמורת זה יקבלו (הראשונים) דולר מיוחד לארמון שהרבי נתן לר' זושא ריבקין ע"ה ואמר לו שאפשר לתת את הדולרים האלו לברכה והצלחה על ההשתתפות בבניית הארמון, "אבל בסכום גדול".

הרב שניאורסון קיבל את הדולרים האלה מגב' נעמי ריבקין, כדי לתת אותם לראשונים שיתנו מטר, ועדיין יש.


מלבד זאת, מאות תמימים הבטיחו 1000 שעות לימוד עבור כל אחד שיתרום מטר מרובע לארמון. יצירת קשר לשותפות, ופרטי ההתקשרות ובקישור זה  http://hageula.com/palace


יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הרטמכ"ל והמטכ"ל לא מבינים בביטחון

קטעים מניחום אבלים אצל הרב יצחק ידגר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...