ככר מלכי ישראל לפני 22 שנה

שחזור באיכות טובה יחסית של אחד מהכנסים הגדולים, תרתי משמע, שהגביהו את רף המינימום לאמונה לדור זה עד ההתגלות המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלמה. בכתבה זו מובא החלק הראשון, שאר החלקים במדור "וידאו התוועדות חסידית"

התוועדות ה' טבת חלק שני

חלק שני מהתוועדות ה' טבת תשע"ז בבת ים עיר הגאולה, עם הרב זמרוני ציק והרב חיים לוי יצחק גינזבורג.

הסיפור המלא על משפט הספרים

הסיפור המלא על משפט הספרים, חלק א' מתוך התוועדות ה' טבת תנש"א עם הרב לוי יצחק גינזבורג והרב זמרוני ציק.

לא צריך את התעודת זהות שלכם

יצחק ליבוביץ השתתף כחייל מילואים באינטיפדה הראשונה. היו שם כעשרה חיילים שהתנפלו עליהם אלפי ערבים, לא ביתה להם ברירה והם ירו, וכמה ערבים נהרגו. שפטו אותם, ונתנו להם לא חמש שנים "על תנאי" ו5000 ש"ח קנס. ליבוביץ מספר שהוא עזב את אולם המשפט ואחד השופטים אמר לו לחזור לקחת את תעודת הזהות שלו. יצחק ענה לו - לא צריך את תעודת הזהות שלכם. מתוך התוועודות סיום הלכות ברמב"ם כ"א כסלו

המחאה הקבועה של של צ'ארלי

ר' צדיק הלוי, הידוע בכינוי צ'ארלי גר בקראון הייטס עשרות שנים, וזכה למאות עידודים מהרבי שליט"א מלך המשיח. הוא מפורסם שמסתובב באוברול עליו כפתורי פירסום של הרבי שליט"א מלך המשיח והמבצעים הקדושים. צ'ארלי נוהג להגיע לכל סיום רמב"ם ומלווה מלכה ב770, ולשאת את מחאתו הקבועה בנוגע לשלימות הארץ, שחלק מההכרזה נוסח ע"י קותי ראפ ע"ה שהיה המשתתף העיקרי בסיומים.

ניסים באגרות קודש בפסטיבל ליד הכינרת

הרב מיכאל קדלבורג מקים "פסטיבל אור" - בית חב"ד פסטיבלים, התוועד אתמול, מוצאי שבת קודש וישלח במלווה מלכה וסעודת סיום הלכות ברמב"ם, וסיפר עוד מופת גלוי על הפעילות, הפעם בפסטיבל ליד הכינרת. לצפיה.

אני אייגע אותכם ואתם תייגעו אותי

אחרי הריקודים התיישבו להתוועדות חסידיםי"ד כסלו. ערכנו קטע קצר מתוך ההתוועדות בוידאו. "אמר אני יעביד אותכם ואתם תעבידו אותי וביחד אנחנו נתאמץ ונביא את הגאולה האמיתית והשלמה"

סיפורים על אריאל צימר

במהלך התוועדות י' כסלו המרכזית ב770, מוצאי שבת קודש ויצא, סיפר המנחה, ואחריו הרב ברוין כמה סיפורים על הרב אוריאל צימר. לנוחות הגולשים תרגמנו את הסיפורים שסיפר הרב ברוין באידיש.

הרב זמרוני ציק בסיום כינוס "ברוכים הבאים"

רגעים מהתוועדות חסידית עם הרב זמרוני ציק בנושא שליחות, בסיום כינוס חב"ד "ברוכים הבאים" כ' חשון תשע"ז.

השליח בקונסוליה, עם כיתוביות

שמעון מרסר-ווד דובר הקונסוליה הישראלית בניו יורק, כשהיה שליח בהודו, תמיד השאיר מקום במכולה שלו לצרכים של הבית חב"ד. הוא מודה לשלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח בעולם, ובראשם לשלוחים בהודו שהוא זכה להכיר יותר מקרוב בזמן עבודתו בשגרירות שם. בדבריו ניכרת השפעת לימודי גאולה ומשיח. בסיום, מברך אותו המנחה, הרב קרליבך, שבקרוב הוא לא יעבוד יותר בשביל משרד החוץ...

אורי ורדי מהפעם הראשונה ב770

אורי ורדי, לשעבר שחקן טלווזיה, כעת עוסק בנדל"ן, חזר בתשובה ושייך לקהילת חב"ד ברמת אביב. השנה הוא הגיע לראשונה ל770 בית חיינו, ומעביר את התרשמותו לקהל בכינוס.

ברוכים הבאים ברוב שירי משיח וגאולה

בשירה וזמרה במחרוזת שירי משיח וגאולה במרכז הכינוס עם אמן הקלידים אלקון גורפינקל והזמר אוריה שיף

הרב יוסף בא גד מברך את באי הכינוס

נשיא ישיבת בנ"ע נחלים, חה"כ (לשעבר, מולדת), הרב בא גד, היה ראש ישיבת בנ"ע נחלים כאשר הרב זמרוני ציק - יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה, למד שם לפני שירותו הצבאי. הרב בא גד זוכר לטובה לתלמידו לשעבר שקרב לחב"ד רבים מתלמידי הישיבה, ומשך עשרות שנים מגיע הרב להשתתף בכינוסים שמארגן הרב זמרוני ציק, ולשאת דברי ברכה.

הרב נחשוני מתחיל את מחזור הל"ו ברמב"ם

אחת מהפתעות כינוס "ברוכים הבאים" תשע"ז היתה, הגעתו לכינוס של הרב משה נחשוני, מוותיקי הרבנים מראשון לציון, שהתחיל את לימוד הרמב"ם במחזור הל"ו.

הרב קורנוייץ מסיים את מחזור הל"ה ברמב"ם

הרב משה קורנוייץ, מורה הוראה, משפיע וראש ישיבה בחב"ד נצרת עילית, מסיים את מחזור הל"ה של לימוד "יד החזקה" לרמב"ם בכינוס חב"ד "ברוכים הבאים" כ' חשון תשע"ז.

הרב אלעזר קניג עם המסר מתשרי

הרב אלעזר קניג:פותח בדבר מלכות, ובא עם המסר של תשרי תשע"ז מהרבי שליט"א מלך המשיח: נמצאים בזמן הגאולה. ראשי המעצמות עוזרים לישראל, הנשיא הנבחר של ארה"ב הכשיר את המטבח בבית הלבן. בזמן הגלות, "כל המיצר לישראל נהיה לראש", אבל אנחנו נמצאים בזמן הגאולה, ואז "כל המסייע לישראל נהיה לראש".

י"ב הפסוקים ע"י חיילי צבאות ה'

כהדרכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לתת לילדים מקום ראשון ולשתף אותם בכל הענינים, ועוד שע"י אמירת פסוקים "מפי עוללים ויונקים" כו', ו"הבל תינוקות של בית רבן", וכך מתחילים אצלנו את הכנסים הגדולים באמת.

הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס

הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס חב"ד "ברוכים הבאים" תשע"ז, ע"י הרב אורי דונר מכפר חב"ד ב', ולאחריה ריקודים ברוב שירה וזמרה לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח, עם אומן הקלידים גורפינקל והזמר אוריה שיף.

פרק תהילים קט"ו עם יוסק'ה לידר

הרב יוסק'ה לידר רוקא עם הקהל את פרק קט"ו בתהילים, המתאים למספר שנותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח

הרב פרישמן פותח את כינוס ברוכים הבאים

פתיחת כינוס "ברוכים הבאים" תשע"ז עם המנחה המוכשר הרב אלתר בנציון פרישמן, מנהל גני חב"ד בבת ים עיר הגאולה.

דף 6 מתוך 10