• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

הרב זמרוני: רה"מ שיטה בציבור

בשיחתו המפורסמת, שזו לעת עתה השיחה האחרונה ששמענו ממנו מילים בנושא שלימות הארץ, הרבי אומר במפורש מהי הנקודה. "דיבורים אלה אודות תכנית האוטונומיה הינם צעד ראשון למסירת חלקים מארץ ישראל, ולא חלקים קטנים אלא חלקים גדולים כמו יהודה, שומרון, עזה, חברון וירושלים וכו'. והרי זה ענין של פיקוח נפשות ממש" .. לא שלא לבחור במי שימסור שטחים, על זה אין צורך לדבר. צריך לדעת, שמי שמתכוון לדבר זו הבעיה הגדולה. ביבי נתניהו ואריק שרון שיטו בכל הציבור שיושב כאן, ובציבור נכבד של אלפי ישראל, על ידי זה שהם הבטיחו לרבני חב"ד שהם לא ימסרו שטחים. הם שכחו לציין, שהם ימשיכו לדבר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מבחינתנו, כחסידים של הרבי, הנקודה הראשונה מתחילה בתורתו. תורתו של משיח, תורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ממנה נגזרת כל הפעילות שלנו וכל ההתייחסות שלנו לנושא ארץ ישראל.

ישנם אנשים שונים שמדברים מזוויות שונות, הגיוניות כאלה ואחרות, אפילו מנקודות מבט תורניות. מבחינתנו, הנקודה העיקרית היא, מה הרבי שליט"א מלך המשיח אומר.

בשיחתו המפורסמת, שזו לעת עתה השיחה האחרונה ששמענו ממנו מילים בנושא שלימות הארץ, הרבי אומר במפורש מהי הנקודה.

"דיבורים אלה אודות תכנית האוטונומיה הינם צעד ראשון למסירת חלקים מארץ ישראל, ולא חלקים קטנים אלא חלקים גדולים כמו יהודה, שומרון, עזה, חברון וירושלים וכו'. והרי זה ענין של פיקוח נפשות ממש".

הרב זמרוני ציק: "אולמרט בעז"ה ילך. עוד היום. הקב"ה יעזור כפשוטו ממש, שיעזוב אותנו לנפשנו, שיסתלק מהתפקיד שלו, ויתפטר או יפוטר תיכף ומיד ממש"!!

אבל: אם ח"ו הרבי מחליט להתעכב עוד שניה אחת, ויתחילו הכנות לבחירות מחדש, ושוב תעלה השאלה במי לצדד, במי לבחור.

אומר הרבי, לא שלא לבחור במי שימסור שטחים, על זה אין צורך לדבר.

צריך לדעת, שמי שמתכוון לדבר זו הבעיה הגדולה. ביבי נתניהו ואריק שרון שיטו בכל הציבור שיושב כאן, ובציבור נכבד של אלפי ישראל, על ידי זה שהם הבטיחו לרבני חב"ד שהם לא ימסרו שטחים. הם שכחו לציין, שהם ימשיכו לדבר!!

את התוצאות של הדיבורים שלהם, אנחנו ראינו את זה רק לאחרונה.

ולכן, צריך לדעת כל מי שיושב כאן, שמי שמצהיר שהוא ידבר, או שמובן שהוא ידבר עם הפלסטינאים, מבחינתנו זה האדם הגרוע ביותר שאין לנו שום עסק איתו!!

יש לנו ענין אחד ויחיד!! הדרישה האולטימטיבית לרבי שליט"א מלך המשיח: אנחנו רוצים את ההתגלות תיכף ומיד ממש!!

נקודה נוספת: כיוון שמי יודע מה מחשבותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח. יתכן שהוא מחליט ח"ו להתמהמה עוד שניה אחת. מה נעשה אנחנו עם עם ישראל, איך נגן עליו, מעבר לכל הדברים הטובים ששמענו כאן הערב.

יש הדרכות מפורשות מהרבי: אותם הוראות הבטיחות, ענין ספר החת"ת בכל בית, חת"ת בכל רכב, הענין של בדיקת תפילין ומזוזות, הרבי מדבר "ברחל בתך הקטנה" עם כל אחד מאיתנו, כפשוטו ממש!!

כל רכב צריך שיהיה בו חתת, כל בית צריך שיהיה בו חת"ת!!

יש ענין של בדיקת תפילין ומזוזות, ויש את כל מבצעי שמירה הגנה והצלה. אלה הם הוראות הבטיחות של הרבי, לכל אחד מעם ישראל בכל העולם כולו. זו הדרך היחידה שנוכל להגן על עצמנו, מעבר לדברים הטובים ששמענו כאן.

וכאן אנו מגיעים להנהגותיה של תורת החסידות:

יש לנו דגל, ויש לנו דגלון. יש לנו את התמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח. היא חייבת להתנוסס על כל "פלייר". יש לנו את ההכרזה הידועה, הכרזת הקודש, "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".

מבחינתנו,   כל המאבק הוא רק ביחד עם הרבי שליט"א מלך המשיח!! רק איתו אנחנו ננצח!!

ולכן אנחנו מבקשים מכל הקהל הזה, שיעמוד עכשיו, ויקבל על עצמו את קבלת המלכות בהכרזת הקודש:

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

כ"ז אדר: קטעי הוידאו שריגשו את המשתתפים הרבים

קטעים מניחום אבלים אצל הרב יצחק ידגר

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...