• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

ממריאים

המולטי מיליארדר ג'ף בזוס הוא מייסד ומנכ"ל אמאזון והאיש העשיר בעולם. עלה לפני מספר ימים על חללית מתוצרת חברת בלו-אוריג'ין שבבעלותו ו-טס לחלל. בזוס ועמיתיו עלו אל קצה גבול האטמוספרה, וחוו שיחרור מ"כוח המשיכה" שמדביק את כולנו למטה
ממריאים
צעד קטן לבזוס וגדול לאנושות שמתקדמת לקראת עולם משוחרר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

המסע כולו מההמראה ועד הנחיתה המוצלחת ארך כעשר דקות. במהלכן חוו ארבעת הנוסעים את התרוממות-הרוח המסתורית שחש כל מי שיוצא מכח המשיכה של כדור הארץ. זה נשמע כפרץ צרחות משולהבות של שמחה שהגיעו אל חדר-הבקרה מ"למעלה".

תשעה ימים בלבד לפניו, השלים מתחרהו המושבע ריצארד ברנזון האנגלי אף הוא מסע תענוגות מוצלח בחלל. 

מה קרה פתאום? אמנם בני אדם משוטטים בחלל כבר עשרות שנים, אבל עד כה היו "הנוסעים" אסטרונאוטים יחידי סגולה שעברו הכשרה מפרכת. רק מעצמות השתתפו ב"מרוץ אל החלל", ששאב הון עתק מכיסו של משלם המיסים. 

החידושים הנכחיים הם שניים. הראשון, שהעניין עבר סוף סוף לידיים פרטיות. ומי שרוצה דווקא לנחות על הירח, שבמחילה יממן זאת בעצמו. והשני, שביזמות פרטית אין מניע מדיני, מדעי-צבאי או מפלגתי (כבחירות קרובות, למשל).

וממילא זו התקדמות נוספת בביטול הבלעדיות של מדינות "העולם-הישן" ומעצמות בפרט, על פרוייקטים מגלומניים שהאזרח הפשוט, לא ממש נהנה מהם. העולם המסוכסך הופך ל"כפר-הגלובאלי". מקום שמאפשר לכל אדם להגשים את עצמו, להגיע להכיר ולהתחבר לכל אדם אחר מבלי שמרחק גאוגרפי, תרבות שפה או עויינות בין מנהיגים - ימנעו זאת. צעד קטן לבזוס וגדול לאנושות שמתקדמת לקראת עולם משוחרר מפטרונות נצלנית.  

תזוזה נוספת לקראת "מדינת-העולם" הנכספת. שלטון של צדק ויושר שמטרתו האחת היא להיטיב עם כל תושבי כדור הארץ. 

שילטונו הריכוזי של מלך המשיח, שייצג נאמנה את מלכות-השם עלי אדמות, וישחרר את כל בני-האדם מ"כוח המשיכה" - כל מה שכובל את בני-האדם ומושך אותם "למטה", אל גלות ושיעבוד לשליטה אנוכית, מבולבלת, אינטרסנטית. אף אחד לא ישאר כבול. "כולם ישתחררו והכל ישתחרר", הובטחנו.

"כספת יום הדין"

הוא שמו האקזוטי של מתקן מורכב שנבנה בעומק של יותר ממאה מטרים בליבו של הר-קרח, קרוב מאד לקוטב הצפוני. המתקן נועד לשמר זרעים של אלפי סוגי צמחי-המאכל הקיימים על פני האדמה. הכספת מיועדת לשחזר את את שרשרת-המזון במקרה של אסון בסדר גודל פלנטארי, שעשוי להשמיד ח"ו את הצמחיה על פני האדמה. הוא מכיל זרעים של תפוחי אדמה חצילים חסה אורז תירס כל מיני התבואה הידועים וזרעי עצי-פרי ושיחים. הכספת מתוכננת לפעול מאות שנים ללא מגע יד אדם, ולכן ניבנתה באיזור-הארקטי שמשמש כמקרר טיבעי. הזרעים נשמרים שם בטמפרטורה של 18 מעלות מתחת לאפס. הוא אמור להיות עמיד בפני סופות, רעידות אדמה ואסונות טבע מכל סוג שמתכנניו יכלו לחשוב עליהם בזמן בו תוכנן וניבנה.

אבל על זה הם לא חשבו..

השנה האחרונה היתה החמה ביותר שזכורה אי פעם באיזור-הארקטי. "קרחוני עד" נמסו בצפון נורווגיה כמו ארטיקים בשמש התל אביבית, והמיים זוחלים כבר כ-15 מטרים מהתעלה שמובילה אל עמקי הכספת. הפרוייקט כול בסכנה. 

"לא היו לנו תכניות לגבי מצב שבו הקרח הנצחי לא יהיה שם" הודתה דוברת-המדינה של נורווגיה. "האקלים משתנה באופן דרמטי ואנחנו נדהמים מהמהירות שבה הכל קורה" הוסיף מנהל המכון המטראולוגי של אוסלו.

התדהמה 

נראה שהעולם השתגע.

בנוסף לקורונה המכה בכל מקום בו נמצאים בני אדם, עדיין לא יבשו המיים ומפלי הבוץ שהותירו ההצפות המטורפות סביב הגלובוס, וכבר שריפות ענק משתוללות באירופה. שמי אתונה שחורים מעשן-סמיך ומאות אלפי דונמים של יערות בתורכיה מתפחמים. בדרום מזרח המדינה נמדדה הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנמדדה מאז תחילת מדידות הטמפרטורות, החום הגיע ל-49 מעלות והאש יצאה משליטה. במקומות אחרים בעולם נמדדו השבוע גם 59 מעלות. חום מטורף ושרפות גם בסיביר, ובברזיל - שלג! בחוף המערבי של ארה"ב הצפת ענק מוגדרת כ"אסון בקנה מידה תנכ"י".

איום ממשי בהחרפה-אקלימית קטסטרופלית מרחף באוויר. 

אבל העולם לא השתגע

התנ"ך מנבא כי בזמן ביאת המשיח ישרור בעולם חום קיצוני.

ליתר דיוק, נאמר כי "עתיד הקב"ה להוציא חמה מנרתיקה". יש גם דיון מצמרר פי כמה יהיה יותר חם.. לשמחתנו סרט האימה נגמר בהפיאנד, ומוסבר גם בשביל מה זה טוב: "צדיקים מתרפאין בה, ורשעים נידונין בה" בחום השמש הקופחת. ומיהם ה"צדיקים" הנרפאים? גם זה כתוב: "ועמך (עם ישראל) כולם צדיקים". כלומר – יום הדין הגדול והנורא איננו מיועד ליהודים, שכן במהלך ההסטוריה העקובה מדם שלנו כבר חטפנו מספיק והזדככנו.  

נשמע דמיוני, אך למרבה הפלא זה נכון מבחינה אסטרונומית. השמש אכן נמצאת במעטפת. שכבה חיצונית "קרירה" יחסית בטמפרטורה של ששת אלפים מעלות בלבד, בולמת את החום שגועש בליבת השמש ומוערך בחמש עשרה מיליון מעלות(!). 

ועכשיו תאמינו או לא: מעל המעטפת הזו, נמצאת האטמוספירה-החיצונית של השמש, שנקראת - איך לא - קורונה. 

מה עוד אפשר לומר

אחרי כל הדברים והאמת האלה לא נותר לנו אלא לאחל לכל באי-עולם לעלות על הרכבת ומהר. חודש אלול הוא פרץ אדיר של סליחות ורחמים אלוקיים. הזדמנות מופלאה לתקן הכל. השם מחכה לתשובה ו"איננו חפץ במות הרשע, כי אם בשובו אליו, וחיה".

הרבי שליט"א מלך המשיח מבקש לפרסם לכל מי שחי כאן, על הפלנטה הכחולה שלנו, שתפילה, תורה, גמילות חסדים, תשובה וגאולה – זה מה שצריך לעשות עכשיו.

דחוף.

עלייתו ונפילתו של האח הגדול

בלאגן באיראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...