• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

צרפת

המדינה שעברה את המהפך הרוחני הגדול בדורנו
צרפת
המדינה שעברה את המהפך הרוחני הגדול בדורנו (צילום: wikipedia ,dxr)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מלחמה רוחנית

המילה צרפת מוזכרת בנביא בקשר ליציאה לגלות "וגלות החל הזה לבני ישראל . . עד צרפת". במשך מאות שנים נחשבה המדינה לרחוקה לגמרי מכל עניני יהדות, ורבים מיהודיה התבוללו והתרחקו מהיהדות. גם אדמו"ר הזקן פעל באופן רוחני לגרום למפלתה של צרפת כאשר זו יצאה למלחמה נגד רוסיה והסביר את הסכנה שיש בחיים תחת צרפת.

מהפיכה

לפני כשמונים שנה פעלו הרבי שליט"א מלך המשיח והרבנית פעולות רוחניות לטיהור המדינה. מאוחר יותר יצאו שלוחים לפעול במדינה ובתוך זמן קצר ראו ברכה בעמלם: מאות אלפי בעלי תשובה וביקוש למאות מוסדות חינוך, בהתעוררות אדירה שלא נראתה כדוגמתה. באחת ההזדמנויות אמרה הרבנית לאחד השלוחים "אנחנו חרשנו וזרענו ואתם קוצרים".

ניגון האדרת והאמונה

בשמחת תורה תשל"ד, הרבי שליט"א מלך המשיח התחיל לנגן את מנגינת ההמנון הצרפתי על המילים "האדרת והאמונה"... שנה אחר כך, נשיא צרפת הביע את רצונו בשינוי ההמנון לרגוע יותר. הרבי שליט"א מלך המשיח הסביר את הסיבה לשינוי, שלאחרי שהעלו את הניגון לקדושה, הרגיש זאת למעלה השר של צרפת, וזה גרם למטה לשנות את הניגון, מאחר והניגון עבר לתחום הקדושה.

פרצת

בשיחה מיוחדת דיבר הרבי שליט"א מלך המשיח על מהפיכת הקדושה במדינת צרפת. בין היתר הזכיר כי צרפת אותיות 'פרצת', (המילה עולה בערך המספרי 770) וכי מהפיכה זו מסמלת את השינוי בעולם כולו המוכן כיום לגאולה. בשיחה זו אף אמר כי שינוי הניגון על ידי מדינת צרפת הינה נס גלוי שאפשר לראותו בימינו אנו.

בית מדרשו של הבעל שם טוב, מזיבוז’

רפידים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...