ערבי סורי לישראל: בואו תכבשו אותנו.

ערבי סורי מדבר עם ד"ר אדי כהן, "בואו תכבשו אותנו". הרבי שליט"א מלך המשיח הבטיח שהגוים יתנו את ארצות הקיני קניזי וקדמוני מרצונם הטוב.

קידוש לבנה על שטח הארמון חודש טבת

קידוש לבנה של ועד אברכים כפר חב"ד על שטח הארמון שבחר הרבי שליט"א מלך המשיח לנחלה לו בכפר חב"ד. השטח נמצא, התוכניות מופקדות, ויש כסף להתחלת הבניה, שתלויה בהסכמת תושבי כפר חב"ד.

העילוי בישיבה התגלה כגוי גמור

עולמו של בחור ישיבה חרב עליו לאחר שאמו גילתה לו לפני שהתחיל בשידוכים, שהיא שהיא רוסיה שלא עברה גיור. נבואת הרבי על המקרה בשנת תשל"א.

הדידן נצח: הרב בערל לאזאר

ר״ד מפארברענגן חג החגים ה׳ טבת עם הרה״ר בערל לאזאר מארינה ראשצה, מאסקווא.

פעילות / ה' טבת במרכז משיח וגאולה ירושלים

עשרות משתתפים גדשו את רכז משיח וגאולה ירושלים בחגיגת ה' טבת, שמעו דברים מרתקים מפי רבנים ומשפיעים, קנו ספרים ושמחו בשמחתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בעל הגאולה. דיווח וגלריה בכתבה המלאה.

התנכלות משטרת ש"י לנריה זארוג נמשכת

צפו: שוטרי ימ"ר ש"י ניסו להקריא לנריה זארוג צו מנהלי. מה מפריע להם בית על גבעת טרשים? כן, זה מפריע להם. זה מה שמפריע להם למסור את הכל רח"ל.

קמפיין הפצת שבע מצוות בני נח

שותפות בפעילות בישובים ערביים בארץ, הפצת כרטיסי 7 מצוות, חוברות, ספרים, פעילות בעיר העתיקה בירושלים עם תיירים וערבים, בתכנית: שליחה יומית סרטון מיוחד לבני נח. פוסט ממומן בצרפתית הגיע לעשרות אלפים בני נח שלא הייתה שום דרך אחרת להגיע אליהם.

בני פרידמן בקליפ מושקע: "חאראשא".

בני פרידמן בקליפ מושקע: "חאראשא".

החנוכיה הגדולה בצפון הודלקה בעפולה בירת העמק

מרכז חב"ד אתחלתא בשיתוף עיריית עפולה ואגף תרבות יהודית דאגו שאת חג החנוכה הזה תושבי עפולה לא ישכחו זמן רב

חשיפה / מנורה ישרת קנים בכת"י תימני עתיק

כתב יד תימני עתיק מלפני 500 שנה שהתגלה לאחרונה, חושף את הקנים הישרים במנורת המקדש, מתאים לשיחות הרבי שליט"א מלך המשיח בנושא.

ברק גרוסברג מארח את אבי פיאמנטה

ברק גרוסברג (30) זמר-יוצר, גיטריסט ורוקיסט חוזר בתשובה, מציג סינגל חדש ושלישי מתוך אלבום חדש כשהפעם מארח את נגן החליל העולמי והזמר אבי פיאמנטה (65).

ארץ ישראל היא הפתרון, לא הבעיה

במשך שנים רבות התייחסו כל מדינות ערב ללא יוצא מן הכלל, ליהודים בארץ כאל בעיה שצריך רח"ל למחוק, וכולן השתתפו באופן פעיל בלחימה נגד המדינה. מאז האביב הערבי, המצב התהפך, כאשר היום כמעט כל מדינות ערב מכירות בכך שישראל היא הפיתרון, לא הבעיה. הרב אבישי איפרגון

שיירת האור בת ים

עשרות רכבים עם חנוכיות בשיירת האור, בשיירת פירסום הנס בבת ים עיר הגאולה, במבצע חנוכה. גלריה ודיווח בכתבה המלאה.

יריד הענק דידן דהספרים נצח של 'ממש'

כמידי שנה לרגל ה’ טבת – דידן דהספרים נצח – יערך יריד מרכזי למכירת ספרי חסידות, יהדות וילדים. ‘במרכז ההפצה – ממש’ שמים דגש על ספרים איכותיים, מעניינים ונצרכים למשפחה החסידית שמתאימים לכל הגילאים, וכמובן ביריד ממש תמצאו את המגוון הגדול ביותר לספרי גאולה ומשיח. ביריד ‘ממש’ לא

מוצרי משיח חדשים של "פעולה לגאולה"

הרב זכי רייזנר "פעולה לגאולה" במוצרי משיח חדשים במחירי הפצה. טל. 0522234477

הסוד של י"ט בכסלו

גם השנה, תשמ"ב, י"ט כסלו חל גם ביום ג' בשבוע. שלושים שנה עברו מאז השיחה הזו של הרבי שליט"א מלך המשיח. 3 כפול 10. המעגל נסגר. גאולה צריכה לבוא מיד!

צונאמי של עליית מחירים

בעוד הקיצוץ שיזם ליברמן בסיוע במעונות נגע רק לאברכים חרדיים, הרי שעליית מחירי הכלים החד פעמיים גרמה לעוד כמה וכמה אזרחים למשמש בכיסם • אך מסתבר שזהו קצה הקרחון של שרשרת התייקרות מחירים שנובעת משלל סיבות שהמרכזית שבהן היא התקופה בה אנו נמצאים - 'עקבתא דמשיחא' - פסיעה לפני הגאולה

מס החד פעמי: ההשלכות

עליית מחירי הכלים החד-פעמיים מחייבת אזרחים רבים למצוא פתרונות • ההסתערות על הכלים בימים שקדמו להחלת המס, ציידה רבים לתקופה הקרובה • אך גם אלו שמילאו חדר שלם יודו, מעכשיו הם יחשבו פעמיים לפני השימוש בחד-פעמי… • האם יתכן שמתי-שהוא נתרגל להסיר מהשולחן אלמנט מרכזי יותר מהצלחת?

תתרגלו: שינויים במפת גבולות ישראל

שימו לב: המפה המסמנת את הגבולות של ישראל, עומדת בקרוב להשתנות דרמטית ללא היכר • מדובר על שטחי ענק שיתווספו לישראל מצפון וממזרח • הבטחה היסטורית בת כארבעת אלפים שנה עומדת להתממש • ללא מלחמות, מתוך רצון טוב של האומות

י"ט כסלו בבת ים עיר הגאולה

חג החגים י"ט כסלו נחוג השנה בכעשרים מוקדי התוועדויות פעילות ברחבי עיר הגאולה, בהשתתפות עמך ישראל אנשים נשים וטף.

דף 113 מתוך 256