• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

דיווח / המשטר באיראן משדר לחץ הולך וגובר

בקטעי וידאו שמגיעים ניתן לראות בבירור כיצד חיילים איראנים יורים, במקומות רבים ברחבי איראן, במפגינים, והורגים נערים, צעירים וצעירות. בשטח ניכר, שאין זה מרתיע את המפגינים. ההפגנות והמחאות נמשכות בכל רחבי איראן, בעוצמה גדולה, וככל שעובר הזמן, מצטרפים למחאה עוד ועוד אזרחים
המשטר באיראן משדר לחץ הולך וגובר
המרד באיראן השבוע
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עדכון מאיראן:

נראה שהמשטר האיראני בלחץ גדול.

בקטעי וידאו שמגיעים ניתן לראות בבירור כיצד חיילים איראנים יורים, במקומות רבים ברחבי איראן, במפגינים, והורגים נערים, צעירים וצעירות. אתמול, פתחו כוחות המשטר באש על קבוצת תלמידי תיכון, וגרמו לנפגעים ופצועים.

פרט שחשוב לדעתי להדגיש: בינתיים נראה שמי שנשלח לדכא את ההפגנות הם רק החיילים של היחידות של "משמרות המהפכה". יש לארגון זה יחידות רבות, הן חטיבות וגדודים, וגם דיוויזיות (אוגדות).

 אם כי עוצמתן הקרבית של אוגדות אלו אינה מוערכת כעוצמה של אוגדה רגילה של הצבא, וגם גודלן קטן מזה של אוגדה צבאית רגילה, בכל זאת, עוצמתן מספקת בהחלט על מנת לדכא את ההפגנות.

מדוע המשטר לא שולח את היחידות הרגילות של הצבא?

התשובה לכך היא שהמשטר חושש מכך שברגע האמת, לפחות חלק מהחיילים של הצבא הרגיל, יפנה אליו עורף, ואף יצטרף למפגינים. נקווה שכך אכן יקרה, ובהיקפים גדולים, ואז המשטר יתמוטט במהירות בעזרת ה'.

ובינתיים, כאמור, המשטר האיראני, שניסה להימנע עד כה מהפעלה של משמרות המהפכה, כבר מבין שאין לו ברירה, והוא שולח לרחובות את חיילי משמרות המהפכה.

אולם, בשטח ניכר, שאין זה מרתיע את המפגינים. ההפגנות והמחאות נמשכות בכל רחבי איראן, בעוצמה גדולה, וככל שעובר הזמן, מצטרפים למחאה עוד ועוד אזרחים. ההוכחה לכך היא מהשביתות הענקיות שהיו בימים האחרונים ברחבי איראן, ובמיוחד בטהרן. השביתות הללו כללו גם את סוחרי ה"בזאר הגדול" של טהרן, והן הקיפו אלפים רבים של סוחרים ובתי עסק. לשביתות כאלו יש השפעה רבה, היות והן פוגעות במשק האיראני כולו.

בימים האחרונים המשטר החל, בשל הלחץ הגובר והולך שבו הוא נתון, גם לתקוף ישירות בסיסים של פלגים כורדיים בתוך עיראק, וזאת בשל העובדה שהמרי האזרחי הגדול המתרחש באיראן, החל מהמרי הכורדי לאחר רציחתה של אשה כורדית ע"י אנשי המשטר הרודני.

ההתקפות על הכורדים בעיראק נעשות ע"י שיגור של מל"טים מתאבדים משטח איראן, וכן ע"י שיגור של טילים בליסטיים, תוך הפרה חמורה של הריבונות העיראקית.

כל זה רק מראה שהמשטר הולך ונעשה נואש, וזאת בשל מצבו המחמיר והולך, ולאור העובדה שההפגנות והמחאות נמשכות כבר חודשיים, ורק הולכות ומתחזקות.

נתפלל ביחד להפלת משטר הרשע שטובח ללא רחמים באזרחים שלו, בקרוב ממש.

מצרים: עימות מלחמתי בין הצבא לדעאש

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...