• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

באר שבע: מאות חגגו אמש בכינוס 'הקהל' והתוועדות מרכזית

התוועדות מפוארת וחגיגת חג הגאולה י"ט כסלו התקיימה אתמול בבירת הנגב באר שבע, בהשתתפות מאות מתושבי העיר. במהלך ההתוועדות הוגרל כרטיס טיסה לרבי מלך המשיח שליט"א • תמונות וסיכום
באר שבע: מאות חגגו אמש בכינוס 'הקהל' והתוועדות מרכזית
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בכנס ההקהל המרכזי והגדול בחגיגות י"ט כסלו ראש השנה לחסידות חג הגאולה בבאר-שבע בארגון השליח הרב ירמיהו קאליפא ועם הצוות והתלמידים של ישיבת תומכי תמימים חב"ד באר שבע חגגו מאות ידידים ומקורבים של הישיבה, מגדל האור של העיר באר-שבע יחד עם אנ"ש דקהילת חב"ד באר שבע, באולמי שבזי המפוארים. הנחה את הערב הענק והמרגש הרה"ח הרב בנצי פרישמן מנכ"ל מוסדות חינוך חב"ד בבת ים.

כיבדו את הערב: הרה"ג הרב יהודה דרעי רב העיר וראב"ד באר-שבע אשר מלווה את הישיבה מיום הקמתה והביא את התפעלותו ממאות ידידי הישיבה שגדשו את האולם לשמוח בשמחת האדמו"ר הזקן בעל התניא והסביר לכולם על מעלת יום י״ט בכסלו והעלה על נס את מפעל שלוחי הרבי במילים מיוחדות: ״תחשבו לא היתה קיימת חב"ד בעולם מה היו עושים כל יהודי העולם המפוזרים בתבל ללא כל צבא השלוחים של הרבי מילובאוויטש שליט"א מלך המשיח שדואגים לכל צורכי היהודים בכל נקודה בעולם אם באוכל כשר בתי כנסת לתפילה מקואות ועזרה רוחנית וגשמית לכל יהודי שמגיע לאזור השליחות בה הוא נמצא״.

הרה"ח הרב משה דיקשטיין מראשוני שלוחי הרבי בעיר באר שבע סיפר את סיפור המאסר של האדמו"ר הזקן רבי שניאור זלמן מליאדי.

את סיום התניא לימד ברבים הרב צבי הלל. והרה"ח הרב אהרון דוד קופצ'יק משפיע ומשגיח הישיבה זכה להתחיל את לימוד התניא ברבים. 

את המשא המרכזי של הערב ערך במתק שפתיים הרה"ח הרב יעקב ישראל הרצוג, שליח הרבי מילובאוויטש שליט"א מלך המשיח למדינת ערב הסעודית ומנהל בית חב"ד בעיר ריאד שבסעודיה ורבה הראשי של הממלכה המוסלמית.

הוא הזכיר לכולם את דברי הרבי שאין מקום היום בעולם שיהודי לא רשאי לקיים תורה ומצוות ואם הדברים האלה הוא יצא לשליחות בסעודיה שם מתגוררים למעלה מאלפיים יהודים שעד הגעתו למדינה חששו להניח תפילין או לחגוג את חגי ישראל או לבקש לאכול אוכל כשר ובזה שהרב הרצוג מסתובב עם הלבושים החסידיים של יהודי שומר תורה ומצוות הוא נתן את הכח הגדול ליהודים המקומיים שאין לחשוש מלקיים תורה ומצוות ברבים ולא לפחד לומר שהם יהודים . וכך הם זוכים להכרה וכבוד רב מצד המקומיים . בנוסף למראות הקודש של הרבי ב- 770 הוקרן סרט של הרב הרצוג על הפעילות שלו בסעודיה.

לאורך כל הערב המושקע התקיימה סעודה כיד המלך עם המון משקה משובח וריקודים סוערים.

וכמידי שנה בשנה התקיימה הגרלת כרטיס טיסה לנציג ההתוועדות שיזכה לטוס לרבי שליט״א מלך המשיח.

בהגרלה זכה ר' שמעון דהן, ידיד קרוב של הישיבה ומגדולי תומכיה, לטוס לברוקלין נויורק מרכז חב"ד העולמי 770 בית מדרשו של הרבי מילובאוויטש שליט"א מלך המשיח ב - י' שבט הקרוב יום תחילת נשיאותו של הרבי בעולם לפני 73 שנים.

מעמד פתיחת 'מבצע תורה - תורתו של משיח' בישיבת חח"ל צפת

י"א ניסן בקרית גת: כינוסים למאות ילדים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...