• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

סימני מחאה גוברים בסין

האם המעצמה הקומינטית הגדולה בעולם, עומדת בפני גל מחאה עממי? בימים האחרונים פרצו הפגנות ענק ברחבי סין כנגד הממשל, בקריאות: "רוצים חופש ביטוי, רוצים כנות, די עם השקרים!" הסרת השקר הינו חלק מתהליך הגאולה בעולם
סימני מחאה גוברים בסין
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

האם גם השלטון בסין מזדעזע?

לאחר 3 שנים של דיכוי אזרחיו בשל הקורונה - דיכוי שנמשך גם עכשיו ע"י סגרים הדוקים על עשרות מיליונים בשל כמות מקרי הדבקה קטנה - יוצאים עשרות אלפי סינים לרחובות.

בגל הפגנות שלא נראה כמוהו כבר הרבה שנים יצאו רבים מאזרחי סין, בערים רבות, להפגנות. חלקם פרצו בכח מחסומי בידוד קורונה שחסמו שכונות גדולות, אחרים תקפו מתחמי קורונה, ורבים אחרים פשוט יצאו לרחובות לזעוק נגד משטרו הקומוניסטי של שי, שלפני כחודשיים מינה את עצמו למעשה, לכהונה שלישית. 

כאמור, המחאות הין בעשרות ערים גדולות, כולל בבירת סין, וזה אכן חסר תקדים, במיוחד בשל העובדה שהסינים יוצאים ישירות נגד המשטר - שידוע כמשטר קשה ורודני שלא מהסס להפעיל כח רב מאוד.

בין הסיסמאות אותן זועקים המפגינים:

רוצים חופש ביטוי, רוצים כנות, די עם השקרים!

העובדה המדהימה היא שההתעוררות בסין מגיעה ביחד עם המחאות הגדולות מאוד באיראן, וביחד עם התסיסה ברוסיה (בשל המלחמה באוקראינה והסנקציות) - בשלושת המדינות הללו המשטר מדכא את הביטוי החופשי של האזרחי, והמחאות במדינות הללו קורות כולן בתקופה האחרונה.

העולם כולו דורש - שהאמת תתגלה ותצא לאור, וכוחות הרשע והדיכוי יקרסו!

ואכן, זהו חלק ברור מהגאולה, שבה תתגלה האמת האלוקית, והשקר ייעלם לנצח.

מזרח ומערב ומי שביניהם

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...