משיח בכיכר • פרסום נרחב בתחבורה הציבורית

עוד פחות משבוע זה קורה: "משיח בכיכר" מעמד הקהל אדיר שיאחד את כל גווני הקשת בעם ישראל באה"ק • בימים האחרונים נצפו מאות אוטובוסים שע"ג מתפרסם הקמפיין שקורא לציבור הרחב לבוא ולהשתתף במעמד.

משיח בכיכר • פרסום נרחב ברמת-גן לקראת המעמד

עוד פחות משבוע זה קורה: "משיח בכיכר" מעמד הקהל אדיר שיאחד את כל גווני הקשת בעם ישראל באה"ק • בימים האחרונים נצפו בעיר רמת גן מאות מודעות במסגרת הקמפיין הקורא לציבור הרחב לבוא ולהשתתף במעמד.

משיח בכיכר • חבר המועצה שמפיץ את הבשורה

עוד פחות משבוע זה קורה: "משיח בכיכר" מעמד הקהל אדיר שיאחד את כל גווני הקשת בעם ישראל באה"ק • הרב שניאור פרידמן מספר על "הפעיל המיוחד" שמפיץ את בשורת הכינוס ברחבי הארץ.

התווע' כ"ח ניסן המרכזית הערב ממש

היום, כ"ז אור לכ"ח סיון תיערך אי"ה התוועדות מיוחדת על-ידי מרכז ההפצה בארה"ק - 'ממש', לרגל יום בואו של כ"ק אד"ש מה"מ - איש וביתו - לחצי כדור התחתון. ההתוועדות תיערך מסביב לשולחנות ערוכים ובהשתתפות רבנים ומשפיעים. ההתוועדות תיערך במתכונת נרחבת במיוחד לרגל שנת הקהל, ותחל בשעה 8 בערב בתפילת ערבית ולאחריה נטילת ידים לסעודת המצווה, ותתקיים באולם 'ממש' רחוב מתתיהו 16 בני ברק. האירוע לגברים בלבד והכניסה חופשית.

משיח בכיכר • קמפיין "מתכוננים יומי"

מעמד הקהל אדיר בהשתתפות מאות ואלפי עמך בית ישראל • בימים האחרונים יצא "מטה ההסברה" של הכינוס בקמפיין מיוחד ברשת החברתית "מתכוננים יומי" ובו קטע יומי בענייני שנת הקהל וגאולה ומשיח • יום ראשון, ד' תמוז, 10.07.2016, בשעה 19:00 עם אומנים ונגנים מהשורה הראשונה. כל הפרטים

קריאת קודש הקהל משיח בכיכר

לאור יחודה של השנה כשנת "הקהל" ובהתאם לבקשת הרבי שליט״א מלך המשיח להשתדל לקיים בשנה זו כינוסי הקהל בהשתתפות אנשים נשים וטף, כדי להשמיע בפניהם דברים שיביאו ״ליראה את ה'״ חיזוק בענייני תורה ומצוות וזירוז הגאולה האמיתית והשלימה, יקיים הועד לאירועי שנת הקהל אי״ה, מעמד הקהל מרכזי לקבלת פני משיח צדקנו. בהשתתפות רבנים, אישי ציבור נכבדים, שלוחים ומשפיעים, בו תושמע גם זעקה ומחאה כנגד הנסיונות לפגוע בשלימות הארץ ובטחון עם ישראל.

הלילה בלבן - משיח בכיכר

הלילה, ליל שישי בתל אביב, בהשגחה פרטית מופלאה, הקב"ה אירגן לחבר'ה התל אביבים מופעי במות בחוצות תל אביב כל הילה, כדי לאפשר לחסידים לפרסם את משיח בכיכר. לצורך העניין הופקה גלויה מיוחדת שתחולק לאנשים שיסתובבו הלילה ברחובות ת"א. מי שרוצה לפעול בעניין, לקבל חומר, ולצאת לחלק - זה רק הלילה הזה. לתיאום - 0584330770

מוניות הגאולה. קליפ מושקע

לאחר שעשרות רבות של מוניות גדולות סבבו בכל רחבי הארץ, והעבירו למליונים את מסר הגאולה של הרבי מלך המשיח שליט"א. הופק על-ידי חברת הפרסום קליפ וידאו מסכם, הנותן הצצה על העוצמה של הקמפיין הפרסומי שנעשה על 'ממש' - מרכז ההפצה בארץ-הקודש, שיימשך בשבועיים הקרובים עד לג' תמוז הקרוב המעוניינים לסייע ולתרום לקמפיין הגדול מוזמנים להתקשר לטל': 054.2248.770.

בית משיח 35 ב' ניסן תשנ"ה

כינוס "הועד לארועי הקהל" ב' ניסן תשנ"ה, ביד אליהו ת"א. היתה הפעם היחידה שהרב מארלאוו אב"ד קראון הייטס, "אביר שבאבירים" היה בארץ הקודש, וחזר עוד באותו יום למשמרתו בשכונת המלך. רשמי הארוע בתמונות ודיווחים, כפי שהם מופיעים בגליון בית משח מס. 35.

בית משיח 45 לפני שלוש שמיטות

הדיווח מבית משיח מס. 45 על הכינוס לפני שלוש שמיטות. .."יום לאחר עצרת הגאולה, התקיים שיעור תורני בכנסת, את השיעור מסר את הראשל"צ הגר"מ אליהו. החכ"ים הרבים שהשתתפו בכינוס, שיתפו במהלך השיעור את חבריהם בחוויות יום העבר בכיכר מלכי ישראל בתל אביב. חבר הכנסת שאקי אמר בכינוס, שמעמד קידוש ה' כמו שהיה בכיכר מלכי ישראל, עדיין לא זכה לראות".

האוטובוסים בת"א עם משיח בכיכר

קמפיין משיח בכיכר עלה לאוטובוסים. שלחו עוד תמונות!! www.hageula.com@gmail.com

אוטובוסים? טובים השנים מן האחד

בליל שישי אור לח"י סיון התקיים התועדות לפעילי הדרום עם הר' זמרוני ציק, ההתועדות התקיימה בישיבת תות"ל באר שבע ונמשכה עד השעות הקטנות של הלילה, בהתועדות עוררו על הצורך להביא כמה שיותר אנשים לכינוס 'משיח בכיכר'. בוידאו - קטע מההתוועדות

משיח בכיכר - קח איתך אוטובוס

הרב אבי בן שמעון - קח איתך אוטובוס למשיח בכיכר. מתוך כינוס פעילים בראשל"צ בשבוע שעבר

צבאות השם אדם-תל ציון-כוכב יעקב: עשור של הצלחה

סניף צבאות ה' בתל-ציון, התחיל את פעילותו עם עשרים ילדים בלבד. כיום, לאחר עשור של פעילות, ישנם למעלה מ-200 ילדים משתתפים. אצל חלק מהילדים, מדובר בקשר היחידי למסורת ישראל. הפעילות מקיפה את כל הציבור המגוון מהיישובים אדם תל ציון וכוכב יעקב. חיילי צבאות ה' הופכים במהרה לשלוחים צעירים של הרבי שליט"א מלך המשיח בתנופה של פעילות. לתמונות

משיח בכיכר: התוועדות לפעילי הדרום

בליל שישי אור לח"י סיון התקיים התועדות לפעילי הדרום עם הר' זמרוני ציק. ההתועדות התקיימה בישיבת תות"ל באר שבע ונמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. בהתועדות עוררו על הצורך להביא כמה שיותר אנשים לכינוס 'משיח בכיכר'. לתמונות

משיח בכיכר - אריאל זילבר מצטרף

הזמר המפורסם אריאל זילבר הודיע על החלטתו להצטרף למשיח בכיכר.

שיעור גאולה ומשיח לדוברי אנגלית ב770

תמונת היום - משיעור גאולה ומשיח לדוברי אנגלית ב770

משיח בכיכר ראס אל עמוד

הרב נועם הרפז בכינוס פעילים "משיח בכיכר", מספר על תהלוכת ל"ג בעומר ניסית שארגן הרבי שליט"א מלך המשיח, בתוך שכונת ראס אל עמוד מעל הר הזיתים, מלווה ע"י ארבע ניידות מג"ב ומסתערבים שהוא לא יודע מאיפה הם צצו. כמאה וחמישים ילדים רבים ואימהות עם עגלות, מלווים בשלטי משיח בערבית, ומכריזים ברמקול על שבע מצוות בני נח לעיני המחבלים שנמצאים שם, שבאופן פלא בכלל לא הפריעו. הסרטון מלווה בתמונות מהארוע, וגלריה.

הפרטים על שבת ופרצת - הקהל ממש

במסגרת אירועי שנת הקהל שנערכים על-ידי מטה ההקהל של ארגון 'ממש' - מרכז ההפצה בארץ הקודש, נערכה מתיחת פנים משמעותית לשבת ההתכנסות הפופולארית שנערכת מידי שנה ונקראת בשם "שבת ופרצת". כפר נופש שלם בצפון הארץ הושכר לשבת על-מנת לשכן את מספר המשתתפים המירבי ביותר כדי לערוך אותה ברוב עם הדרת מלך כיאה לשנת 'הקהל את העם האנשים הנשים והטף'.

שבועיים לסיום - זמן לומר תודה

שבועיים לסיום: זמן לומר תודה. הנהלת 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש רוצה להודות לכל התומכים והידידים על עזרתם הרבה לפעילות במשך השנה, ובפרט בקמפיין הענק 'מוניות הגאולה' אשר גרם תהודה גדולה וחשף מליונים בכל רחבי הארץ לבשורת הגאולה והגואל.

דף 72 מתוך 81