• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

משיח בנתיבות • פוסטרים ענקיים ברחבי העיר

חלק מהתשורות אשר חולקו אמש ב"קונגרס משיח" לשלוחי המלך היו פוסטרים ענקיים אודות בשורת הגאולה והגואל • בבית משיח מערב נתיבות לא מבזבזים זמן וכבר על הבוקר (שלישי) נחשפו תושבי המקום אל פרסום תמונותיו של מלך המשיח • פרטים נוספים ותמונות בכתבה המלאה
משיח בנתיבות • פוסטרים ענקיים ברחבי העיר משיח בנתיבות • פוסטרים ענקיים ברחבי העיר משיח בנתיבות • פוסטרים ענקיים ברחבי העיר
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

יום אחרי הכינוס וכבר רואים תוצאות בשטח. אמש בקונגרס משיח וגאולה, חולקה תשורה חינמית לשלוחי מלך המשיח אשר באו השתתפו ונטלו חלק בפעילות. פוסטרים ענקיים (מטר וחצי על 80 ס"מ) עם הכיתוב "ברכה והצלחה" "יחי המלך המשיח" כולל תמונתו של אדמו"ר שליט"א מלך המשיח במרכז הפוסטר - חולקו בכניסה לאולם בלוודר היוקרתי בחינם לכל מבקש (מעל 100 פוסטרים). פחות מ-24 שעות וכבר התוצאות החלו לתת אותותיהם בשטח.

הבוקר באזור השעה 7:30 נחשפו תושבי העיר נתיבות, שזה עתה קמו משנתם והחלו לקחת את ילדיהם אל מוסדות החינוך השונים - אל תמונתו הענקית של כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח, מביט בהם במלוא העוצמה עם 'ידו המליאה הפתוחה הקדושה והרווחה' בברכת 'ברכה והצלחה' והכרזת 'יחי המלך המשיח'. הפוסטרים נתלו בנקודות תצפית הומות במיוחד, למשל: בקומה השניה של בניין מגורים המשקיף לכביש ראשי, במיגונית ביטון המשקיפה אל מוסדות החינוך (גנים ובי"ס) של הר' אברג'ל, בשמשה האחורית של הרכב ועוד.

יש לציין שבעקבות ה'מבצע' הזה, שנפתח יחד עם פקיחת העיניים של השליח המקומי בעיר "לקבלת פני משיח צדקנו", רענן ראובן, הרבה מהעוברים ושבים ניגשו ושאלו מאיפה ניתן לרכוש פוסטרים נוספים, דברי שבח על העשייה של חב"ד שניכרת ומורגשת בכל מקום ומקום בכלל ובעיר נתיבות בפרט, הכרזות 'בוקר טוב' בסגנון "יחי אדוננו" "יחי המלך" "משיח מה נשמע" וכיוצא בזה.

זה המקום להוסיף עניין שקצת דרוש חיזוק והוספה, בכל הנוגע במבצע היחיד והעיקרי - קבלת פני הרבי שליט"א משיח צדקנו.
למרות שברוך ה', רואים בכל פינה את "אורו של משיח", אם זה במבצעים, ספרים, שיעורים, פעילות ילדים, התוועדויות, מדביקות, דגלים וכיוצא בזה, הרי ללא ספק פוסטר-נייר הוא דבר שהן מבחינה כלכלית והן מבחינה פיזית נגיש ביותר ויש לו השפעה רבה על הציבור.
מבחינה כלכלית - פוסטר עולה גרושים. ניתן לקנות 200 פוסטרים גדולים בענייני משיח וגאולה בין 20-30 שקלים בלבד מממ"ש וכיו"ב.
מבחינת נגישות - ניתן להדפיס בכל בית דפוס מקומי כמויות של פוסטרים גדולים וצבעוניים במחירים אפסיים, שיחסכו גם את עלות המשלוח וגם יאפשרו לשליח/פעיל לעצב כרצונו את התמונה ולהוסיף כהנה וכהנה מהדבר מלכות, יום יום ועוד.
מבחינה פיזית - הפוסטר הוא דבר קל שלא שוקל מאומה ולא תופס מקום בבית, בחדר עבודה וכדומה. ניתן להדביקו בקלות רבה ע"י נייר דבק בכל מקום ובכל מצב. וגם אם ח"ו הפוסטר יירד במשך הזמן (אם בגלל גשמים, נערים וכו'...) הרי כיוון שהעלות שלו היא בקושי 10-20 אגורות לפוסט, ניתן להדביק שוב ושוב מחדש, וזה גם יעורר את השליח לא להסתפק בהפצה עד עכשיו, אלא ייגש שוב ושוב למלא את עירו בתוכן משיחי גאולתי מדבריו והוראותיו של כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח.
מבחינת השפעה - לפוסטר יש השפעה רבה על הציבור. הוא גדול. הוא מושך את העין. הוא בולט מאוד על קירות רחבים, לוחות מודעות, שלטים וכו'. הוא מתחלף מזמן לזמן ובכך מעורר את הציבור שוב ושוב לחיות את 'הנקודה' מבלי לאפשר לשיגרה לשחוק את הציפייה והתקווה להתגלות תיכף ומיד ממש. הוא מנגיש את תמונתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בענק לכל באי עולם, כולל גם אומות העולם, הבריאה כולה ממין המדבר עד לבעל חי צומח ודומם. הוא לא קטן כמו מדביקה, לא מתלפף או נתפס בברזל כמו דגל, יש לו כוח אדיר להציג בצורה חד-משמעית: הרבי חי וקיים בגוף גשמי! יחי המלך המשיח!

20170307_101331

20170307_101243

20170307_101227

20170307_101205

מפעל הפורמטים20170307_083435

מפעל הפורמטים20170307_082301

מפעל הפורמטים20170307_080659

דיווח ישיר מ"קונגרס משיח" • שבע מצוות השם

המעמד הגדול לכבוד י"א ניסן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...