ערב הוקרה למרכז יהדות חב"ד - מזרח אפריקה

הקהילה היהודית באדיס אבבה, אנשי השגרירות ואנשי עסקים מכל רחבי אתיופיה התכנסו לערב מיוחד שנערך במלון יוקרתי בעיר. לנאום המרכזי הוזמן הרב אליהו חביב מנהל בית חב"ד באדיס אבבה. לאחר הנאום הוגשה המנה העיקרית תוצרת מרכז יהדות חב"ד. המנה המכובדת הורכבה ממוצרים כשרים מהארץ וגרמה לאנשים התפעלות רבה על האפשרות להכין מנה ברמה גבוהה וכשרה למהדרין, גם באתיופיה. גלריה.

המלך המשיח בפסטיבל בשיקאגו

יוסי קליימן, שיקגו, בפסטיבל יהודי שנערך פעם בשנתיים, הועמד דוכן מס' תמימים וחברי קהילת בית משיח שיקאגו. בסיכום היום: 89 הנחות תפילין שמתוכם 12 "קרקפתא", 110 אותיות בספר התורה לילדי ישראל, חולקו 3500 כרטיסי משיח עם תפילת הדרך, 600 בלוני משיח .. עכשיו ההתגלות. גלריה.

הכנסת ספר תורה במודעות ליובאוויטש

סיום והכנסת ספר תורה ב"מודעות ליובאוויטש" ר"ג. הקהל בראש חודש סיון. תושבי העיר זכו לחגוג בענק הכנסת ספר תורה עם ״מודעות״. חגיגה שמחה שלא נראתה זמן רב כינסה את התושבים ביחד עם חסידי הרבי שליטא מלך המשיח לשמחה פורצת גדר. סעודה חגיגית ומפוארת עם סגן ראש העיר מר אביהוא בן משה חתמה את הערב הנפלא. גלריה

בבת ים עיר הגאולה משקיעים בחינוך

מוסדות חינוך חב"ד בבת ים עיר הגאולה הוציאו עלון חדש לעידוד הרישום לחיידר ותלמוד תורה.

בלעדי • סגן יו"ר הכנסת ביקר ב"בית רבינו שבבל"

תמונת היום - סגן יו"ר הכנסת (לשעבר) וחבר הכנסת אורן חזן הגיע לביקור לבית חיינו 770 בית משיח, ואף זכה להתפלל תפילת מנחה במניין של הרבי שליט"א מלך המשיח. התמימים עשו לו סיור בבית חיינו בית משיח.

לעזור עכשיו לבית חב"ד פיליפינים

בית חב"ד במנילה בפיליפינים ביום התרמה לקראת בניה של 770 במקום. התכנית לבנות בית אש"ל בתבנית 770. ההתרמה היום, כל פרוטה מוכפלת בארבע. הכל או לא כלום. עד עתה גויס רק מחצית הסכום. אם ח"ו בית חב"ד לא יכיג ליעד, תרומתך לא תחוייב. כניסה לאתר לתרומה מקוונת בכתבה.

התמימים בהילולת הרב חיים חורי זצ"ל

התמימים הגיעו בשעות הבוקר המוקדמות להכנת המקום לקראת ביקורם של כעשרים אלף איש מכל רחבי הארץ. הרחבה ושתי הכניסות קושטו בדגלים שלטים ותמונות של הרבי שליט"א מלך המשיח. הייתה היענות גדולה למבצע תפילין ,וכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, שירי גאולה ומשיח נוגנו ברקע ע"י מערכות הגברה. אלפי כרטיסי משיח בכיכר חולקו במהלך היום.

עשה מצוה בשביל ישראל

אתמול (יום ראשון) יצאו התמימים חיילי בית דוד מבית חיינו 770 בית משיח לפעילות מבצעים במנהטן, שם התקיים מצעד גדול עבור תמיכה בישראל. הפעילות כללה משאית גדולה עם תמונות ווידאו של הרבי שליט"א מלך המשיח, עשרות הנחות תפילין, חלוקת מאות כרטיסי משיח, ואלפי כרטיסי שבע מצוות בני נח.

לסמוך על רשב"י כדי ללדת ילדים

מוצאי שבת לפני ל"ג בעומר, בחר העיתונאי ושדרן הרדיו ר' אורי רווח לארח בתכניתו "מלווה מלכה" ברשת מורשת, את הרב אברהם בן שמעון מעתלית, על רקע סיפור מופת מהרבי שליט"א מלך המשיח, הקשור לל"ג בעומר, לו היה עד אישית. ברכה ללידת ילדים בקשר לל"ג בעומר. אחרי שסיפר את סיפורו ברדיו, אורי רווח יזם את העניין מחדש, והרב אברהם בן שמעון קיבל מאות טלפונים...

תמונת היום: טעימה מהגאולה

במהלך ההפנינג ל"ג בעומר בעפולה שאורגן ע"י מרכז 'אתחלתא עפולה', חולקו מאות נקניקיות בחינם לציבור המשתתפים. גם הנקניקיה חדורה (כפשוטו) בענייני משיח וגאולה.

התהלוכה של "מודעות" עם דודו אלבחרי

מרכז "מודעות" ליובאוויטש ברמת - גן במפגן הקהל ענק ומרשים לכבוד רשב"י המוני ילדי העיר הגיעו לתהלוכה בלתי נשכחת לנחת הרבי שליט"א. כוכב הילדים, עודד פז, והשחקן המפורסם, דדו אלבחרי העלו מופע חסידי ראשון מסוגו אשר הלהיב את כל הנוכחים הרבים שהגיעו.

700 ילדים בתהלוכה באלקנה

מתקנים ואטרקציות, פסוקים תהלוכות והגרלות באירוע בלתי נשכח באלקנה. יחד כל ילדי אלקנה צעדו בתהלוכה של גאולה בליווי תופים ואמן בלונים. לגלריית תמונות ולדיווח מלא

משיח בכיכר • התוועדויות אזוריות להצלחת המעמד

בעוד קצת יותר מחודש, יתקיים בעז"ה מעמד הקהל אדיר לכבוד מלך המשיח בכיכר רבין בתל-אביב. לקראת האירוע, יוזמים בתי חב"ד ומרכזי הפעילות, בערים השונות, אירועי התוועדויות אזוריות, בסיסמת "עשו כל אשר ביכלתכם להביא את משיח צדקנו בפועל ממש" ועוד לפני האירוע.

אור החיים • שלומי דגלים

יש לו לרבי שליט"א מלך המשיח חיילים אלמונים לא מעטים, הפועלים בהפצת בשורת הגאולה. לאו דווקא חב"דניקים במראה ובלבוש, אך כאלה הפועלים ללא ליאות, ביוזמתם ועל חשבונם, במסירות עצומה, ללא מעמד רשמי וללא מקורות הכנסה מסודרים. והחשוב מכל, הישגיהם אינם מבוטלים כלל • פינת "אור החיים" משיחת הגאולה גליון מס' 1098.

תהלוכת המלך המשיח בדימונה

דימונה: ברחבת מרכז משיח התאספו מאות ילדים אשר הצטידו בכובעים ודגלי משיח לפרסום הגאולה ועוד בטרם החלה התהלוכה החלו הילדים במלוא הכוח והמרץ לומר את 12 הפסוקים יחד עם ברוך אדא אשר הסביר וחידד לידי דימונה את משמעות חשיבותה של התהלוכה ואת מעלתו של היום הקדוש.

שגרירי המלך המשיח לאפריקה

תמונת היום: *תמונת היום* השלוחים במזרח אפריקה נפגשו בערב הוקרה לציון שלש שנות פעילות של "מרכז יהדות - חב"ד מזרח אפריקה" בתמונה (מימין לשמאל): הרב אליהו חביב - שליח באדיס אבבה, הרב שמואל נוטיק - שליח בניירובי ומר לאו וינובסקי - סגן שגרירת ישראל באתיופיה

משיח בכיכר • טור אישי: חסידים נא לא להירגע!

"משיח בכיכר" כן! זהו שמו של "מעמד הקהל אדיר", כן! זה לא רק שם זה גם המטרה והייעד, להביא את המשיח לכיכר הכי מרכזי בארץ הקודש! • הגיע הזמן שנקהיל את כ-ל העם כולו הנמצא באה"ק! • חסידים, אחים, בואו לא נירגע! • טור אישי, פרי עטו של א' החסידים, המשקפת את דעתו והצטרפות אנ"ש לקראת מעמד ההקהל האדיר:

"אני מאמין" שההתגלות עכשיו ממש

התמימים התחילו השנה את ארועי ל"ג בעומר בתוך 770, בריקוד מעגל ענק של "אני מאמין בביאת המשיח", היות שהרבי שליט"א מלך המשיח יוצא אל הקהל כאשר מנגנים זאת בל"ג בעומר ב770. לאחר מכן, יחי אדוננו, ריקודי שמחה והתוועדות, ו"על האש" מתאים לתוכן היום. סרטון וגלריה.

התהלוכה בקרית גת

כל הילדים צועדים זה לצד זה באהבה ובאחווה, דתיים לצד שאינם כאלו, מסורתיים לצד חרדים תחת הסיסמא "יחד כל ילדי ישראל" התהלוכה אורגנה ע"י בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול. גלריה.

התהלוכה המרכזית בהוד השרון

אלפיים מילדי הוד השרון צעדו יחד לקראת מלך המשיח, בתהלוכת ל"ג בעומר יחד עם רבי שמעון בר יוחאי. ראש העיר חי אדיב והרב שמשון טל שליח הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח להוד השרון צעדו יחד עם הילדים שהכריזו פסוקי תורה בכיכר מגדיאל. דיווח וגלריה

דף 74 מתוך 81