• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מאות מתושבי עפולה חוגגים גאולה ביחד

מפגן של אחדות ואהבת ישראל אמיתית, כך ניתן להגדיר את חגיגת חג הגאולה הגדולה בצפון שנערכה בעפולה, על ידי מרכז אתחלתא בניהולו של שליח הרבי שליט"א מלך המשיח אמיר הלוי. גלריה ענקית.
מאות מתושבי עפולה חוגגים גאולה ביחד מאות מתושבי עפולה חוגגים גאולה ביחד מאות מתושבי עפולה חוגגים גאולה ביחד
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מאות מתושבי עפולה חוגגים גאולה ביחד

מפגן של אחדות ואהבת ישראל אמיתית, כך ניתן להגדיר את חגיגת חג הגאולה הגדולה בצפון  שנערכה בעפולה, על ידי מרכז אתחלתא בניהולו של שליח הרבי שליט"א מה"מ, אמיר הלוי.

 בערב המרגש והמרומם השתתפו מאות מתושבי עפולה מכל גווני הקשת הפוליטית ואנשי קהילות. כולם יחד במפגן של שמחה יוצאת דופן וחמימות חסידית התכנסו במתחם 'אולמי האושר', אשר היה צר מלהכיל את הקהל הרב,  לערב של ניגוני נשמה ושמחה חסידיים, סביב שולחנות ערוכים כדי לחגוג את יום גאולתו של אדמו"ר הזקן מייסד שושלת חב"ד ממאסר בכלא הרוסי.

בין האורחים המכובדים אשר נשאו דברי ברכה לקהל, סגן ראש העיר מר משה לוי ויועץ ראש העיר מר אריה בנינו, רב העיר שמואל דוד ורבנים חשובים נוספים כגון הרב שמעון אסייג, הרב יצחק בן פזי, הרב רן אבוחצירא, הרב נועם וולפין ומנהיגי קהילות מרחבי העיר שכיבדו את הערב בנוכחותם ונשאו דברים בדבר מעלת היום.

האירוע לווה כמובן בריקודי שמחה סוערים על ידי להקת 'אהבת חינם' מצפת עד שעות הלילה הקטנות ביחד עם בחורי ישיבת ההסדר, קהילת חסידי חב"ד ותושבי עפולה הרבים.

"יש חשיבות עצומה ונפלאה באמת בעת זו לאהבת ישראל ובפרט לאחדות בין כולנו ובוודאי מוטל עלינו להתחזק מאד בזה, ולאהוב ולכבד כל אחד ואחד, גם אם דעתו אינה כדעתנו ועלינו לעשות הכל לחזק ולהגביר את האהבה והאחדות בעם ישראל ובפרט בעפולה עירנו" מסכם הרב הלוי את האירוע.

בהזדמנות זו נודה לכל המשתתפים בגופם ובממונם ולנותני החסות לאירוע.

= = =

 מרכז 'אתחלתא' עפולה בפייסבוק
בית להתבוננות יהודית
רח' שרת 54 עפולה

התוועדות י"ט כסלו בכפר יונה

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...