לג בעומר היסטורי ברמת גן

כאלפיים ילדים בתהלוכת הילדים הגדולה ברמת גן שנהנו מהפנינג ענק, מופעים, סדנאות, צפו בווידאו של הרבי על מסך לדים ענק, הפריחו את בלוני הגאולה וצעדו ברחובה של עיר ברעש גדול וזעקו סיסמאות קודש של אהבת ישראל אחדות ישראל וקדושת ישראל. על ההפקה הענקית ניצחו האחים השליחים לעיר רמת גן בניו של הרב מוטי גל הרב אבי גל והרב יוסי גל וצוות בית חבד רמת גן.

התהלוכה בבת ים עיר הגאולה

מאות רבות של אנשים נשים ובעיקר טף מכל חלקי בת ים עיר הגאולה הגיעו לתהלוכה המרכזית, בנקודת האיסוף זכו הילדים שחזרו על הפסוקים לראות מופע מרהיב, ולקבל שקית שתיה, ספרון, כובע, דגלון, ותלבושת מיוחדת לתהלוכה. בנקודת הסיום של התהלוכה - מתנפחים לבנים ולחוד לבנות, והגרלת פרסים ענקית. הצלם אריאל נחום מגיש גלררית תמונות

תהלוכה של גאולה בשכונת המלך

אחד מגולשי אתר הגאולה שלח דיווח ראשוני מהנעשה ב-770 בל"ג בעומר של שנת הקהל. התהלוכה היתה רבת משתתפים כשכל המסר הוא פרסום מלך המשיח לכמה שיותר יהודים. לתמונות

מבצע מיוחד לילדי בית שאן

מבצע מיוחד שנמשך כשבועיים בכל הבתי ספר בעיר בית שאן הסתיים בכנס מרשים ועוצמתי שנערך לרגל ל"ג בעומר בהשתתפות כל בתי הספר והגנים בעיר. למעלה מ-1800 ילדים השתתפו בכנס הגדול. לצפיה

תהלוכה בישיבת חב"ד באר שבע

200 ילדים צעדו בתהלוכת ל"ג בעומר שאירגנה ישיבת חב"ד באר שבע זו השנה השמינית. גלריה

משיח בבורו פארק כמו במירון

ל"ג בעומר תשע"ו בשכונה החרדית החסידית הענקית בורו פארק ברוקלין ניו יורק. התמימים הקרינו סרטים של הרבי שליט"א מלך המשיח על גבי טנק מצוות, פתחו דוכני אגרות קודש, ומכרו את ספרי המאמרים עליהם נדפס "יחי אדוננו". גלריה. כמו במירון.

ילדי השכונה החרדית צעדו בתהלוכה

מאות מילדי שכונת באבוב בת ים עיר הגאולה צעדו בתהלוכת ל"ג בעומר, סרטון ותמונות.

טירת הכרמל: מטכסים עצה להצלחת ושכלול האירוע

בעוד חודש וחצי, יתקיים ב"ה מעמד הקהל אדיר לכבוד מלך המשיח בכיכר רבין בתל-אביב. בתי חב"ד וארגונים רבים משתתפים בהנפת האירוע. היום (חמישי), מוצאי ל"ג בעומר, תתקיים ב"ה בטירת הכרמל התוועדות חסידית במסגרת ההכנות למעמד המיוחד עם הרב זמרוני ציק שי', יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה.

תהלוכת ל"ג בעומר בנחלת הר חב"ד

גלריה ראשונה מתהלוכת ל"ג בעומר בנחלת הר חב"ד

תמונת היום: פוסטר "משיח בכיכר" בחגיגות במירון

אמש התכנסו המוני בית ישראל ביום שמחתו של רשב"י במירון. תלמידי התמימים מצפת ניצלו את ההזדמנות להפוך את האירוע למפגן הקהל ענק לכבוד מלך המשיח. בדוכן ענק של אגרות קודש, ניתלה גם שלט עם המודעה על כינוס "משיח בכיכר" שיתקיים ב"ה בד' בתמוז.

ילדי החיידר בתהלוכה ססגונית

ילדי החיידר של ת"ת בת ים השתתפו אמש (רביעי) בתהלוכה המסורתית לכבוד רבי שמעון בר יוחאי, ביום שמחתו – ל"ג בעומר. בשתי תהלוכות נפרדות צעדו הבנים והבנות והפיצו מסר של גאולה בכל רחבי השכונה. לתמונות

משיח בכיכר • הרב בן שמעון בראיון על העצרת

בעוד כחודשיים יערך אי"ה ביום ראשון, ד' בתמוז (10.7.16) בכיכר רבין בתל-אביב. "מעמד הקהל אדיר לקבלת פני משיח צדקנו" בהשתתפות רבבות עמך בית ישראל מכל החוגים. • כפי חשפנו ההכנות לקראת העצרת בעצומן, צפו בקטע בו מתראיין דובר העצרת הרב אבי בן שמעון שיחי'.

הרבי שליט"א מלך המשיח ושליחי פסטיבל אור: VIP באופן רשמי

בסוף השבוע האחרון הצפין צוות "פסטיבל אור" שבהנהלת השליח הרב קדלבורג לפסטיבל יערות מנשה שעל יד מגידו. בהשגחה פרטית ובניסים גלויים קיבל צוות הפסטיבל מעמד vip שהקנה להם אפשרויות פעולה רחבות בפסטיבל האחרון. לדיווח מלא ותמונות

קיץ של הפצה ב'ממש'

בימים אלה נשלמת ההיערכות במשרדי 'ממש', עם מבחר רחב של מוצרי משיח ועזרי הפצה לאירועי הקיץ השונים, החל מל"ג בעומר, שבועות, קיטנות, מועדונים ושלל האירועים בערים השונות. ב'ממש' הפיקו חולצות, כובעי שמש, מדבקות, שלטים, סטיקרים ועלוני תוכן ובנוסף לכך מוצרים יחודיים לגני הילדים ובתי הספר. לקטלוג

תמונת היום: מיצגים לתהלוכת ל"ג בעומר

גולש אתר הגאולה שלח למערכת תמונה בה ניתן לראות את המיצגים שיככבו בתהלוכת ל"ג בעומר בשיכון בבני-ברק. מימין- הרב חנניה קורקוס, רב השיכון. לצדו הרב יוסף אדרעי. בזמן ההיערכות שיא לתהלוכות ל"ג בעומר, יש להדגיש ולציין שוב את המעלה והחשיבות אותה מייחס הרבי שליט"א מלך המשיח לתהלוכות:

שיפוצים ב770 הגבאים מתחשבים בקהל!!

לאחרונה החלו לעשות שיפוצים נרחבים בבית רבינו שבבבל בית משיח 770. כשבשבוע החולף תיקנו חלק מהתקרה שהייתה שבורה, החליפו את הבד הפנימי של הארון קודש בבד חדש וכן התקינו נברשת יפיפייה. וארון לאחסון ספרים ליד המסך בלובי.

לא להחמיץ את שמחתו של רשב"י!

ביום חמישי הקרוב, מליוני יהודים ברחבי העולם יצאו לרחובה של עיר במפגן יהדות ענק לכבוד רשב"י. בתהלוכות ל"ג בעומר הדגש הינו דווקא על-ילדי ישראל, חיילי צבאות ה', עמם חוגג רשב"י בכבודו ובעצמו. לאורך שנים רבות הרבי שליט"א מלך המשיח משתתף בעצמו בתהלוכה ומעודד יהודים רבים ככל האפשר שיטלו גם הם חלק בפעולה יקרה זו. בימים אלו ישנה היערכות שיא של שלוחים מכל קצוות תבל לקיום התהלוכות ענק בסימן 'ופרצת' של שנת 'הקהל', שאף יהודי (ואף ילד יהודי) לא יפספס את האפשרות להשתתף בתהלוכה.

קמפיין משיח עם מוניות הגאולה

במשרדי מרכז ההפצה בארץ-הקודש 'ממש' נענו לקריאתו של הרבי שליט"א מלך המשיח ('עשו כל אשר ביכלתכם') והחליטו לצאת בקמפיין מקורי וחדשני, שעוד לא נראה כמוהו מעולם בתחום הפצת בשורת הגאולה והגואל בארץ הקודש. לא עוד שלט-חוצות הנטוע במקומו, אלא פרסום העוקב אחרי קהל היעד בצירים המרכזיים, בכל יום ובכל רגע, 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע. כזה הוא הרעיון של "מוניות הגאולה" שעלו השבוע לכבישי הארץ.

הרב מיכאל מישולובין בשיכון חב"ד לוד

במסגרת התוועדויות "הקהל" של "התאחדות החסידים", לרגל י"ג אייר ופסח שני, התוועד אתמול (ראשון) הרב מיכאל מישולובין, משפיע אנ"ש בנחלת הר חב"ד, בבית כנסת "בית אריה" לוד. תמונות.

'הקהל' גם במבצע תפילין במלון היוקרתי

הרב מאיר אביטבול, מנהל 'בית משיח דרום בת-ים', מספר בהתרגשות על מיזם חדש שפתח אחד ממקורבי בית משיח. מר בן פלד, מנהל מכון הכושר פתח עמדת תפילין ביוזמה חדשה בלובי המלון היוקרתי מרקיור שבבת-ים. ב"ה, בכל יום צובאים עשרות יהודים למקום על-מנת להניח תפילין. העמדה פועלת כל שעות היום עד השקיעה.

דף 75 מתוך 81