• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

1500 איש בכינוס ברוכים הבאים

1500 איש בכינוס "ברוכים הבאים", הכנס השנתי של חסידי חב"ד באה"ק, כ' חשון, אולמי בראשיתה בראשל"צ. תיאור וגלריה ענקית מהארוע הענקי. סרטי וידאו מהאירוע, בהמשך בעז"ה
1500 איש בכינוס ברוכים הבאים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

1500 איש בכינוס "ברוכים הבאים", הכנס השנתי של חסידי חב"ד באה"ק, כ' חשון, אולמי בראשיתה בראשל"צ

ראשוני המשתתפים הגיעו בשעה 6:30 לערך. לאחר תפילת ערבית, התזמורת פצחה בניגון "יפרח בימיו צדיק" וניגונים נוספים.

הקהל שהחל לזרום פנימה, נטל ידיו לסעודת מצוה, כאשר ליד כל כסא מונחת תשורה, דיסק עם צילומי חודש תשרי בבית חיינו ומורה השיעור החדש ללימוד הרמב"ם היומי. בנוסף, "ממש" חילקו לוח שנה מהודר, וגליון "פנסאים".

לאחר מספר דקות . הרב חיים אלתר בנציון פרישמן פותח בדברי רקע והקדמה לאירוע בסיומם, הוזמן הרב יוסף יצחק לידר שליח בעיר המארחת ראשון לציון, לאמירת פרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח, פרק קט"ו כשהוא אומר בטוב טעם חסידי את הפסוקים עם הקהל יחד עם הכרזת "יחי".

כעת מוזמן הרב אורי דונר מכפר חב"ד להקראת נוסח הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לאירוע.

עם סיום הכרזת "יחי אדוננו" עם הקהל, ר' אוריה שיף, בליווי אלקון גורפינקל פתחו בשירת "יחי" כשהקהל מצטרף בריקוד נלהב. בשלב הבא עלו ילדי צבאות ה' לאמירת הפסוקים והכרזת יחי.

ב"דבר מלכות" התכבד הרב אלעזר קעניג מנצרת עלית שתיאר את תשרי אצל הרבי שליט"א מלך המשיח. הרב קניג שילב בדבריו את העובדה שנשיא ארה"ב הנבחר טרמפ הורה לצוות הבית הלבן להכשיר את המטבח לקראת כניסתו, ואמר שבזמן הגלות כל המיצר לישראל נהיה לראש, אבל כיוון שאנו בזמן הגאולה, לכן כל העוזר לישראל נהיה לראש.

לאחריו הוקרן סרט וידאו קצר מהרבי שליטא מלך המשיח על לימוד וסיום הרמב"ם, והרב משה קורנויץ ר"י בנצרת עלית, ערך בהרחבה את סיום לימוד הרמב"ם היומי, לאחריו הוזמן  הרב יוסף בא גד שמסר דברי ברכה.

את פתיחת המחזור החדש בלימוד הרמב"ם היומי ערך הרב משה נחשוני מנהל מחלקת הכשרות בראשון לציון, שסיום בסיפור מופת קצר לו היה נוכח בהיותו בחלוקת הדולרים אצל הרבי שליט"א מלך המשיח.

לחיזוק המשימה "ויעקב הלך לדרכו" הוזמן הרב מענדי וילשנסקי, ר"י חב"ד בחיפה היוזם כעת עפ"י הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, הקמת שכונת חב"ד (כפר חב"ד ג') בעיר חיפה.

שוב יוצאים בשירה וריקודים למשך דקות ארוכות. בסיום מוזמנים המשתתפים לחזור ולתפוס את מקומותיהם לד"ש חם מ-770, ע"י ר' אורי ורדי שסיפר על חוויותיו מביקורו בחודש תשרי.ב"770".

נושא שלימות הארץ אינו יורד מסדר היום וכעת הוזמן ר' מאיר דויטש מתנועת רגבים, הפועלים כנגד הערבים הפולשים לאדמות יהודים. להמחשה הוא מקרין מצגת על השתלטות הערבים על אדמות ארץ ישראל.

בשלב זה הוקרן באולם חלק מהסרטון שערך הת' אברהם מ"מ שזכה לתעד את הרבי שליט"א מלך המשיח בחודש תשרי. הסרטון עולה לאתר בקישור זה, וזה מלבד הדיסק שקיבלו כל הקהל שמכיל קטעים יותר ארוכים מתשרי תשע"ז.

לאחר ממשיכים בניגון הכנה לאדמו"ר הרש"ב, ד' בבות ושירי שמחה. בסיום מודה המנחה לכל הפעילים ומקריא את החלטות הכינוס.

כעת, אחרי הסיום הרשמי של הכינוס מתיישבים להתוועדות עם הרב זמרוני כשבמרכזה נושא השבוע - פתיחת השליחות.

תשורה בכינוס: סרטונים חיים מתשרי

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...