• ב"ה ימות המשיח!
  • ל' סיון התשפ"ד (06.07.2024) פרשת קורח

קידוש לבנה במרכז משיח וגאולה י-ם

תמונות מריקודים עם גוים ברחוב בירושלים, ווידאו קצר של "סלטה" מדהימה על אבני המדרחוב הרטובות וקרררות (4 מעלות) אתמול בירושלים. מרכז משיח וגאולה מורידים את הדבר מלכות לרחוב.
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תמונות מריקודים עם גוים ברחוב בירושלים, ווידאו קצר של "סלטה" מדהימה על אבני המדרחוב הרטובות, וקררר (4 מעלות) אתמול בירושלים. מרכז משיח וגאולה מורידים את הדבר מלכות עד לרחוב.

כתבה, תמונות ווידאו: חנן לב.

לא יאמן כי יסופר רואים איך השיחות דבר מלכות של הרבי מלך המשיח קשורות לזמן שאנו נמצאים בו.

ערכנו בעזה״י קידוש לבנה ברחובה של עיר ברוב עם הדרת מלך,

למעגל הריקודים הצטרפו לא רק יהודים שמצפים לגאולה, אלא, להבדיל, חמישה-שישה אינם - יהודים ממוצא ערבי ירושלמי, רקדו איתנו כשעה, עם דגלי משיח בידם וכן ביצעו מפעם לפעם ביצועים מרשימים כגון סלטות גבוהות וקפיצות דומות לזה ופעלולים נדירים.
אחרי שהלכו להם הגיעו חבורת יפנים שהחלו לרקוד איתנו במעגל השמחה לצלילי אורגן ונגוני גאולה!

זה לא הספיק, ומיד הרבי מלך המשיח שלח גם אחד עם חזות הודית!

לא יאמן, בדיוק יצאנו משבת פרשת ויצא בה הרבי מסביר לנו איך יעקב אבינו בירר את חרן ולבן הארמי ואיך נכנסים לפרשת ויצא שיעקב אבינו שלח מלאכים לעשו כי מבחינת יעקב, לאחר עשרים שנה של בירורים בחרן, גם כבר עשו (קליפה קשה יותר) התברר! והרבי מוסיף ואומר, ובודאי שעברו כמה וכמה שנים מאז שיעקב אבינו שלח את המלאכים לעשו. בדורנו זה הדור האחרון של הגלות והראשון לגאולה, כבר כל העולם מוכן ואף עשו(הוא אדום) שמייצג את רוב העולם ככולו ניתן לראות איך אדום(ארה״ב ועוד מדינות במערב) הפכה לאומה של חסד(ומסייעת לאומות האחרים ואף) לעם ישראל לקיים תורה ומצוות ברוחניות וגם בגשמיות!
ומה שנותר לעשות זה, רק לקבל פני משיח בפועל ממש- דהיינו להחדיר אלוקות על ידי תורה ומצוות ובפרט תורת החסידות כפי שהתפרסמה אצל אדמו״ר הזקן, ובאה בהרחבה של רחובות הנהר אצל בנו האדמ״ר האמצעי, שמייצג את המשכת האלוקות(רוחניות) בהשוואה אחת עם הגשמיות של העולם!
מצ״ב כמה תמונות ווידאו קצרצר מהארוע בו ניתן לראות את הגויים חוגגים את הגאולה האמיתית והשלימה בחודש הגאולה!

חגיגת בר מצווה יהודית ראשונה בגואה

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...