• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

התוועדות י"ט כסלו המרכזית בבת ים

השנה נערכו קרוב לעשרים התוועדויות י"ט כסלו ע"י חסידי חב"ד בבת ים עיר הגאולה בבתי כנסת ובבתים פרטיים. ההתוועדות המרכזית באולמי שלום ורעות החל מהשעה 8 בערב. בהשתתפות של מאות אנשים נשים וטף מסביב לשולחנות ערוכים וסעודה בשרית בתרומת נשים צדקניות מהקהילה. גלריה.
התוועדות י"ט כסלו המרכזית בבת ים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

השנה נערכו קרוב לעשרים התוועדויות י"ט כסלו ע"י חסידי חב"ד בבת ים עיר הגאולה בבתי כנסת ובבתים פרטיים. ההתוועדות המרכזית באולמי שלום ורעות החל מהשעה 8 בערב. בהשתתפות של מאות אנשים נשים וטף מסביב לשולחנות ערוכים וסעודה בשרית בתרומת נשים צדקניות מהקהילה.

ההתוועדות החלה בתפילת ערבית בניגון יו"ט לרגל "ימי השבע ברכות" ובסיום שירת וריקוד "יחי". המנחה ר' בנצי פתח בדברים על יחודו של חג הגאולה והמשמעות לגבינו. שירת "פדה בשלום" היוותה את הממשך לדבריו עם כל הקהל בליווי ניגון ע"י התקליטן ר' חיים צור.

הרב בנציון פרישמן הנחה את הערב, ואחרי דיבור על ענינו של י"ט כסלו, הזמין את הילדים חיילי צבאות ה' אמרו את י"ב הפסוקים והכרזת "יחי". כשלאחר מכן הוזמן הרב בועז סגל מנהל חדר ות"ת חב"ד בת ים עיר הגאולה, לשאת דברי ברכה.

מיד לאחריו נשא דברים נלהבים הרב רפאל חרותי מנהל בית ספר ליהדות באשקלון, על נבואות הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח, כשהוא מתבל את דבריו בתיאורים ממלחמת המפרץ ומהתגשמות נבואות נוספות של הרבי שליט"א מלך המשיח.

בין דובר לדובר שרו "א-לי אתה ואודך". לפני הזמנת הרב רענן ראובן לשאת דברים נערכה מכירה פומבית של דולר ברכה של הרבי שליט"א מלך המשיח שתרם לנו הרב פעניא טרבניק מכפ"ח ובמכירה זכה בו במחיר של השנה הנוכחית ה'תשע"ז דהיינו 5,777 ₪ הרב ראובן רענן.

בהרצאתו תיאר הרב רענן את עבודתו ברשתות השיווק כקופאי הפועל בו זמנית גם בהפצת יהדות בכלל ובהפצת בשורת הגאולה בפרט ובאופן של לכתחילה אריבער.

לקראת סיום הערב ועריכת ההגרלה על הפרסים שתרם בעיקר הרב נח לויתן טויטו בעל חנות כתר תשמישי קדושה, ואחריו מעמד קבלת המלכות כאשר כל הקהל נעמד להכרזת הקודש "יחי אדוננו". לאחר קיום ההגרלה הרב חיים ציק ערך זימון וברכת המזון. והחלה ההתארגנות להתוועדות החדשה בבית חב"ד.

יש לציין את תרומתה של מרת רבקה בסנאי, שתרמה את ה"שניצלים" להתוועדות בכמות נכבדה שהספיקה גם להתוועדות עם שלוחי המלך שנערכה מאוחר יותר.

י"ט כסלו לדוברי רוסית בבת ים

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...