• ב"ה ימות המשיח!
  • ב' תמוז התשפ"ד (08.07.2024) פרשת חוקת
author

אתר הגאולה

חלוקת דולרים יום ראשון י"ט חשוון תש"פ לאחר מנחה

קטע וידאו מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת מנחה יום ראשון י"ט חשוון תש"פ. צפו.

חב"ד פסטיבלים בפסטיבל מצוקי דרגות

חב"ד פסטיבלים במצוקי דרגות (מעל ים המלח)- צוות "פסטיבל אור" בהנהלת השליח הרב מיכאל קדלבורג יצא להפיץ את המעיינות בפסטיבל הרוחני "נטראג" שהתקיים במצוקי דרגות. במשך כל ליל שישי נבנה המתחם וביום שישי באו מאות אנשים להניח תפילין לשוחח ולהתייעץ בעניינים רוחניים וכמובן בכניסת השבת באו עשרות נשים להדלקת נרות שבת קודש.

פעילות משיח ברחל אמנו

בית חב"ד בהילולות הצדיקים הפועלים בכל רחבי הארץ הגיעו בשבוע שעבר לקבר רחל אמנו שם נערכה הילולא רבתית ופתחו דוכן כתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש ופרסמו את בשורת הגאולה לאלפים שבאו לפקוד את המקום • צפו בתמונות.

תמונת היום: מלך המשיח בראשון לציון

בישיבת תות"ל ראשון לציון התחדשו במראה חדש לחזית הישיבה בה תלו תמונת ענק של הרבי שליט"א מלך המשי עם כיתוב המבשר על בשורת הגאולה. צפו בתמונה.

מדוע החסיד לא קיבל ברכה?

הגמרא מספרת על אחד הדרכים בהם היה אברהם אבינו מפרסם אלוקות בעולם: כאשר היו העוברים ושבים נכנסים אליו לאכול ולשתות, היו הם קמים לבסוף להודות לו ולברכו. אמר להם "וכי משלי אכלתם? משל אלוקי עולם אכלתם" ואז הודו ושיבחו לקב"ה • נקודה בפרשה מהרבי שליט"א מלך המשיח • לקריאה.

פרשת השבוע וירא • השיעור השבועי בדבר מלכות עם הרב זמרוני ציק

השיעור השבועי בדבר מלכות פרשת וירא ע"פ שיחות הרבי שליט"א מלך המשיח השבועית. השיעור מועבר ע"י הרב זמרוני ציק • לצפייה

מאמץ אחרון לרכישת הסט משיח עכשיו

מתגייסים ביחד ורוכשים במכירה מוקדמת את הסט הנפלא 'משיח עכשיו'. הספרים נמצאים בהכנות סופיות ויורדים לדפוס עד חודש כסלו בע''ה. חייגו עכשיו 077-5123-770 וסייעו לנו להשיב אהבה לרב גינזבורג ולמלא את ביתנו באור של התקשרות

חלוקת דולרים יום ראשון י"ב חשוון תש"פ לאחר מנחה

קטע וידאו מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת מנחה יום ראשון י"ב חשוון תש"פ. צפו.

קידוש לבנה בטיימס קווער • גלריה

למרות הקור: התמימים מישיבת תות"ל המרכזית 770 בית משיח יצאו במוצאי שבת האחרונה על מנת לקיים את הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח לקיים את מעמד קידוש לבנה ברחובה של עיר לכיכר הטיימס קווער הידועה על מנת לערוך את מעמד קידוש לבנה עם פרסום הנבואה העיקרית • גלריה.

קידוש לבנה עם הרבי שליט"א

במוצאי שבת קודש פרשת לך לך התקיים מעמד קידוש לבנה רבתי בחצר 770 בית משיח בהשתתפות הרבי שליט"א מלך המשיח. לאחר התפילה נערכו במקום ריקודים ברחובה של עיר. צפו בוידיאו מהמעמד.

לקראת קבלת שלשת הארצות

השינויים הדרסטיים מתחוללים בסוריה ועיראק של היום, הינם הכנה לקראת השלב הבא, בו ימוגרו כל שונאי ישראל, ושלשת הארצות המובטחות לנו יועברו בדרכי נועם ובדרכי שלום, בקרוב ממש

תמונת היום: התמימים יוצאים לשליחות

תמונת היום: התמימים מקבוצה תשע"ט בבית משיח 770 שסיימו את שנת הלימודים השבוע יוצאים בימים אלה לשליחות על מנת להכין את העולם כולו לקבלת פני משיח צדקנו. לפני הנסיעה התמימים עצרו לריקוד קצר שהוסיף להם חיות מיוחדת בנסיעה.

מחליפים את החומה בכניסה לבית משיח

לאחר שהחומה בכניסה ל770 בית משיח החלה ליפול מעט בימים אלה הגיע צוות מיוחד על מנת לטפל באבנים הללו. צלם אתר הגאולה היה שם. צפו בתמונות.

קבוצה תשע"ט בריקוד אחרון לפני השליחות

אמש, נגמרה שנת הלימודים ב770 בית משיח לתלמידי התמימים מקבוצה תשע"ט. לאחר ריקודים סוערים שחתמו את שנת הקבוצה התמימים התיישבו להתוועדות חסידית. צפו בסרטון ובתמונות.

חלוקת דולרים יום ראשון ה' חשוון תש"פ לאחר מנחה

קטע וידאו מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת מנחה יום ראשון ה' חשוון תש"פ. צפו.

פרת השבוע לך לך • השיעור השבועי בדבר מלכות עם הרב זמרוני ציק

השיעור השבועי בדבר מלכות פרשת לך לך ע"פ שיחות הרבי שליט"א מלך המשיח השבועית. השיעור מועבר ע"י הרב זמרוני ציק • לצפייה

שיעור גאולה ומשיח ב770

אמש, מסר הרב שלמה זלמן לנדא שיעור גאולה ומשיח ב770 לאחר תפילת מנחה. השיעור המתקיים מזה כמה עשורים לאחר תפילת מנחה בבית משיח 770 נמסר בכל שבוע ע"י רבנים ותמימים שונים. צפו בתמונה.

ב' חשון: יארצייט הרה"ק ר' אברהם שניאורסון נכד הצמח צדק

לקראת ב' חשוון יום היארצייט של הרה"ק ר' אברהם שניאורסאהן, חותנו של כ"ק אדמו"ר מהוריי"צ, סבה של הרבית מרת חי' מושקא אשת אדמו"ר שליט"א, מחלקת ההוצאה לאור של הלשכה ומעיינות הרז"א הופק ליום היארצייט ב' מר חשון, יו"ל הליקוט המיוחד "ואלה תולדות ר' אברהם" - לקריאה.

ליל שישי: השיעור בגאולה ומשיח השבועי

כמידי יום חמישי נאספו תלמידי התמימים בישיבת תות"ל 770 לשיעור הקבוע בענייני גאולה ומשיח הנערך במערב 770 בית משיח. את השיעור השבוע מסר הרב זלמן שי' לנדא הנמצא בימים אלו בבית משיח 770. אף שהרב היה צרוד מעט השיעור נמסר ברגש וחיות כשאר ימות השנה • לתמונות נוספות כנסו.

להמשיך שפע ברכה והצלחה

בימים אלה עוסקים מוקדי חב"ד בקיומם של כינוסי אחדות, המיועדים לכל עמך ישראל, אנשים, נשים וטף (בנפרד), למילוי השליחות האחת והיחידה - הבאת הגאולה האמיתית והשלמה • מאמר מהרב זמרוני ציק מתוך גליון שיחת הגאולה 619 על המעבר מחודש החגים אל שיגרת השנה • מרתק.

דף 137 מתוך 194