• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

באר שבע: תלמידי הישיבה התיישבו יחד עם המקורבים להתוועדות כ' חשוון

בישיבת חב"ד בבאר שבע ציינו את יום הולדתו של מייסד ישיבות "תומכי תמימים" בהתוועדות מיוחדת עם רבני הישיבה, התלמידים ויהודים המקורבים לישיבה
באר שבע: תלמידי הישיבה התיישבו יחד עם המקורבים להתוועדות כ' חשוון
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ביום הולדתו של הרבי הרש"ב - מייסד רשת ישיבות "תומכי תמימים", הגיעו עשרות מתושבי הקהילה ומקורבים לישיבה, ללמוד ולהתוועד ביום הקדוש כ׳ חשוון.

הרב ירמיהו קאליפא, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבאר-שבע ומנכ״ל ישיבת תומכי תמימים חב"ד באר-שבע, התוועד עם הקהל על משמעות יום ההולדת של הרבי הרש"ב מקים ומייסד ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש.

הרב מאיר שמחה קרצבסקי, שליח הרבי מלך המשיח שליט"א ומנהל בית משיח באר-שבע, הסביר את הנקודה העיקרית, מהי חשיבות עבודת התפילה ולימוד התורה בדורנו בפנימיות הענינים: ניצול מקסימלי של כל רגע ורגע בחיינו כדי להביא לגילוי העצמות בפועל ממש ולזירוז הגאולה האמיתית והשלימה על ידי משיח צדקנו.

משפיע הישיבה, הרב אהרון דוד קופציק, דיבר במתק שפתיים על שנת 'הקהל', ועל כך שזו השנה להקהיל את כל העם בפועל ממש כהכנה לעליה לבית המקדש השלישי והנצחי.

המשפיע הרב מרדכי אליעזר וובר עורר את הציבור בחשיבות הגדולה של לימוד החסידות ופנימיות התורה בפועל ממש כל יום, במגדל האור של באר שבע והדרום כולו - ישיבת תומכי תמימים.

עוד התוועדו עם הקהל הרב אריאל בן חמו קצין במשטרת ישראל, הרב יובל כהן משפיע קהילת "בית מנחם", והרב יגאל לוטקין רב קהילת "מרכז ההתגלות" לעולי חבר העמים.

ראשון לציון: הורי התלמידים ביקרו בישיבה בכ' מרחשון

ירושלים: הכנסת ספר תורה למרכז משיח וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...