• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

כיצד הוענק מפתח העיר כפר סבא לרבי מלך המשיח שליט"א?

לאחר שבת מיוחדת ומלאת חויות בביתו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א, החליט עוזרו של ראש העיר כפר סבא, עו"ד דניאל אוטמזגין, להעניק לרבי את "מפתח העיר", לאות כבוד והערכה
כיצד הוענק מפתח העיר כפר סבא לרבי מלך המשיח שליט"א? כיצד הוענק מפתח העיר כפר סבא לרבי מלך המשיח שליט"א?
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עורך הדין דניאל אוטמזגין הוא בחור צעיר ומוכשר המשמש כעוזרו האישי של ראש עיריית כפר סבא רפי סער, דניאל ערך טיול גדול בקיץ אשתקד בדרום אמריקה שערך כמה שבועות, כמו כל יהודי, גם הוא בכל נקודה בטיול התארח בבית חב״ד המקומי, כמובן שבבתי חב״ד חזרו באוזניו שוב ושוב, ״אתה חייב לבקר ב770, אין מצב שאתה מפספס את זה, 770 זה בית הרבי וזה מרכזה של תנועת חב״ד, אסור לך לפספס זאת״.

דניאל שמע לעצה וכך עשה, ובהשגחה פרטית בשבת כ״ח ניסן הוא הגיע לשבות ב770.

בתיאום עם שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לעירו הרב יואל ימיני שיחי׳ הוצמד לדניאל צוות מיוחד מטעם בית חב״ד 770 אשר ליווה אותו לאורך כל השבת בסעודות ובתפילות, ובאמת, דניאל חווה חוויה נדירה שרק מי שנמצא ב770 יכול להבינה.

במהלך השבת הבחורים ב770 ״שיגעו״ אותו שוב ושוב שעליו לארגן מתנה לרבי מלך המשיח שליט"א בדמות ״מפתח העיר״ של העיר כפר סבא. "היות ואתה בהשגחה פרטית נמצא בתפקיד כה חשוב" - אמרו לו הבחורים, "עליך לנצלו על מנת לגרום נחת לרבי".

דניאל לקח זאת ברצינות, ומיד בצאת השבת עדכן את הרב ימיני שבכוונתו לפעול להביא לרבי את מפתח העיר.

זה לקח זמן, אבל דניאל עמד בהבטחתו לרבי, ולא נח מכך לרגע! 

עכשיו הגיע העת. לקראת כינוס השלוחים, שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לעיר כפר סבא הרב יואל ימיני שיחי׳ קיבל מראש עיריית כפר סבא רפי סער את ״מפתח העיר״ המיוחד כדי לתת אותו מתנה לרבי מלך המשיח שליט"א לקראת כינוס השלוחים העולמי.

דניאל עידכן את פעילי בית חב״ד 770 בפעולה המיוחדת, והפעילים שהתרגשו עד מאוד, הביעו את הערכתם על עקשנותו שלא לוותר ולתת את המתנה המיוחדת לרבי לקראת כינוס השלוחים.

כאן המקום לעורר את שלוחי המלך, לקשר את מקורביהם הנמצאים בעיר ניו יורק ליצור קשר עם בית חב״ד 770 על מנת לתת להם את שיא החוויה בביקורם ב770.

וואטסאפ בית חב״ד 770: 13477079147+

 

תלמידי המכינה לישיבה בחולון יצאו להפיץ את בשורת הגאולה

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...