• ב"ה ימות המשיח!
  • ב' תמוז התשפ"ד (08.07.2024) פרשת חוקת
author

אתר הגאולה

החלו ההכנות להתוועדות המרכזית של יום הבהיר ר"ח כסלו

בראש חודש כסלו השנה יציינו אנ"ש והתמימים מלאות ארבעים ושתים שנים ליום הבהיר ר"ח כסלו תשל"ח, היום בו יצא הרבי מלך המשיח שליט"א מחדרו אחרי המאורע בשמיני עצרת באותה שנה. כמידי שנה מארגנים במרכז ההפצה ממש את ההתוועדות המרכזית באה"ק, לרגל התאריך המיוחד ראש חודש כסלו, בהשתתפות רבני חב"ד, משפיעים ושלוחים. ההתוועדות תיערך אי"ה ביום חמישי ל' חשון (28/11/19) בשעה 8 בערב מסביב לשולחנות ערוכים בסעודת מצווה כיאה ליום הבהיר והנעלה של דור השביעי. כל הפרטים יפורסמו בקרוב.

הקיצו ורננו: הרב אבי טאוב

בצער רב התקבלה הידיעה על פטירתו של הרב אבי (אברהם) טאוב ע"ה, מקהילת חב"ד נתניה, שהלך לעולמו לפתע לאחר מחלה קשה • חסיד ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח • ויהי רצון שיהיה והקיצו ורננו שוכני עפר והוא בתוכם בגאולה האמיתית והשלימה תכף ומיד ממש.

דברי משיח לשמחת תורה תשמ"ח

לתועלת הגולשים ניתן להוריד כאן באתר את הקובץ השבועי בדברי משיח העוסק בהתוועדות שמחת תורה תשמ"ח. להורדת הקובץ כנסו.

הרבי שליט"א מלך המשיח בכניסה לחנות

ופרצת: ברשת 'סופר דוש' מהדרין בבת ים תלו בימים אלו את תמונת הרבי שליט"א מלך המשיח בחזית החנות, כך שכל עובר ושב יכול לחזות בפני מלך המשיח בכניסתו לחנות • צפו בתמונות.

"כי ביום הזה יכפר עליכם"

ערב יום כיפור הקדוש והנורא, גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד בשיר וקליפ תפילה חדש: "אל תשליכני". השיר בלחנו של המלחין והיוצר ר' שמשון ניימן מלונדון, בוצע לראשונה במסגרת דינר Shas-A-Thon של ארגון A Time שהתקיים בחודש אלול האחרון בלונדון - אנגליה. צפו.

'ממש': שלל הפקות חדשות ליום כיפור וסוכות

ב'מרכז ההפצה – ממש' נמצאים כעת בשיא ההפצה של מאות אלפי חומרי עזר לשלוחים ליום כיפור ולסוכות בחומר פרסומי רב ומגוון, לכל החגים ולמגוון קהלים, וכמובן חדורים ב"עבודה היחידה שנותרה – קבלת פני משיח צדקנו".

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • ג' תשרי תש"פ

חלוקת דולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח בבית חיינו 770 בית משיח, מיום ג' תשרי תש"פ

כתיבה וחתימה טובה לשנת הגאולה!

מערכת אתר "הגאולה" מברכת את כל עמך בית ישראל בכלל ואלפי הגולשים ברחבי הארץ והעולם בפרט בברכת כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה – שנת הגאולה השלימה, שנה שבה נזכה לראות את התגלותו השלימה של נשיא דורנו הרבי מלך המשיח שליט"א לעין כל תיכף ומיד ממש!

שלט יחי על בנין הישיבה

היום נתלה שלט יחי על הבניין החדש של ישיבת תומכי תמימים המרכזית 770. בבניין המרווח שנרכש עבור תלמידי הקבוצה ילונו בפאר תלמידי התמימים שבאו לרבי שליט"א מלך המשיח לשנת הקבוצה. צפו בתמונות מהתלייה. כתבה נרחבת ותמונות מהבניין יתפרסמו בקרוב.

יצא לאור: לוח השנה של 'ממש ' תהא שנת פעילות

כמידי שנה מוציאים במרכז ההפצה בארץ-הקודש 'ממש' לוח שנה מרהיב ומלא תוכן לשנה הבעל"ט. בלוח פתגמים מיוחדים בגאולה ומשיח, ובנוסף ציון לימי חב"ד ותאריכי יומא דפגרא.

פרשת השבוע ניצבים וילך • השיעור השבועי בדבר מלכות עם הרב זמרוני ציק

השיעור השבועי בדבר מלכות פרשת כי נצבים וילך ע"פ שיחות הרבי שליט"א מלך המשיח השבועית. השיעור מועבר ע"י הרב זמרוני ציק • לצפייה

במוצאי מנוחה ב770 בית משיח

עם צאת השבת התאספו תלמידי התמימים ואנ"ש לריקודים והתוועדיות ב770 בית משיח. צפו בתמונות מהריקודים.

קחו חלק במרכז הגאולה

הגענו לרגע שלו ציפינו! בית חב"ד בשכונת קוני איילנד שבברוקלין עורך בימים אלו התרמה למרכז הגאולה. קחו חלק בפעילות הענפה. צפו בפרטים.

מארז דבש לראש השנה עם מסר של גאולה

במרכז ההפצה ממש נערכים למבצע תשרי לשבוע האחרון לפני ראש השנה עם מאות ערכות דבש עם מסר של גאולה ומשיח אחד החידושים המרכזיים השנה הוא מארזי ה'שי החסידי', לקראת השנה החדשה. הכוללים את כרטיס מהודר עם תמונת הרבי מלך המשיח שליט"א וציטוט מברכתו לשנה החדשה בעיצוב מרהיב וחדשני.

אזהרה! תוכן שיווקי (ונא להפיץ!)

היום מלאו חודשיים ימים לפטירתו של המשפיע הרה"ח חיים-לוי-יצחק גינזבורג. חסיד שבאמת אפשר לכתוב עליו ה"בלתי-נשכח" ללא מליצות. הרי גם מי שהכירו פנים מכפר חב"ד או היה תלמידו בישיבת ראשל"צ לא יכל שלא לשים לב לאמת הפנימית שלו.

השליח ממולדובה התוועד בבאר שבע

התוועדות מיוחדת נערכה בבית חב''ד לדוברי רוסית בבאר שבע בניהולו של הרב יגאל לוטקין, ובפעילותו הנמרצת של הרב אליהו דוד סינגאווי. אורח מיוחד היה השליח מקישינב מולדובה הרב מנחם מענדל אקסלרוד, שהתוועד עם הקהל בשפתם בעניני חודש אלול ונסיעה לרבי, וכן ריתק בסיפורי מופת מהשליחות, עד השעות הקטנות של הלילה.

עמדת מלך המשיח: אסור לתמוך בהם!

"עמדתי מאז ומקדם זה כמה עשיריות שנים – וגם נתפרסם כו"כ פעמים במשך שנים אלה – שמטעמי פיקוח נפש (מן הערבים) אסור לתמוך במפלגה המנהלת משא ומתן עם הערבים על דבר החזרת שטחים מאה"ק (יש"ע – יהודה, שומרון, עזה) להערבים – במפלגה בעת בחירות, ואיסור תמיכה במנהיגי' בנוגע לארגון והקמת ממשלה".

ריקודי שמחה ב770

לרגל יום התייסדות ישיבת תומכי תמימים ט"ו אלול נערכו ריקודי שמחה לקבלת פני משיח צדקנו בבית משיח 770 בהשתתפות תלמידי קבוצה תשע"ט והקבוצה החדשה תש"פ. צפו בוידיאו מהריקודים.

מקשרים יהודים לרבי מלך המשיח בקבלת מלכותו

מבצע ענק לפרסום בשורת הגאולה והגואל וקבלת המלכות על ידי העם, בארגון 'משיח קמפיין', לזכות השליח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח והרב הראשי למולדובה, קוראים לאנ"ש התמימים, ואוהדי חב"ד, לצאת ולהתגייס ולהביא את הבחירה האמיתית של "ויבחר בדוד עבדו", שהעם ימליך ויבקש את מלכותו של מלך המשיח - הרבי מליובאוויטש.

מפיצים את ספרי הרב גינזבורג

בימים אלה יצאה לאור מכירה מוקדמת לסט הספרים של הרב חיים לוי יצחק גינזבורג "משיח עכשיו", הספרים אזלו מן השוק לפני זמן רב וכעת יוצאים במהדורה חדשה ומאירת עינים. מספר אברכים ממוקירי הרב ופעולותיו התגייסו לענין לאור בקשתו המפורשת להפיץ את הספרים החשובים, וכעת קוראים לכל אחד ואחת להיות שותפים ולסייע.

דף 138 מתוך 194