• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

הסכם שלום נחתם בין אתיופיה למורדים, השליח בירך על ההסכם

מסימני הגאולה: לאחר שנתיים של מלחמה באתיופיה שגבתה אלפי קורבנות, נחתם לפני כשבוע הסכם שלום בין המורדים לממשלה. השליח המדינה בירך על ההסכם
הסכם שלום נחתם בין אתיופיה למורדים, השליח בירך על ההסכם
המראות באתיופיה (צילום: Rastakwere) בקטן: הרב אליהו חביב
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לאחר שנתיים של מלחמה עקובה מדם בין המורדים לצבא אתיופיה, בה נהרגו אלפי אזרחים, מיליונים איבדו את רכושם ורבים אחרים נפלו מתים מרעב, נחתם בשבוע שעבר הסכם שלום בין אתיופיה למורדים.

הרב אליהו חביב, שליח הרבי מלך המשיח שליט"א למדינת אתיופיה, בירך על ההסכם וכתב:

"לפני מספר ימים נחתם כאן באתיופיה הסכם הפסקת אש בין הממשלה למורדים, לאחר לחימה של שנתיים! לחימה שגבתה מאות אלפי קרבנות וגרמה לרבים להיעקר מביתם ולהגיע לחרפת רעב. אנו מברכים את המהלך שנעשה ומקווים שזה יהיה הסוף לשפיכות הדמים בעולם, ומתפללים לשלום עולמי גאולתי!".

נשיא ניגריה, אולוסגון אובסנג'ו, שעמד בראש צוות המשא ומתן אמר: שני הצדדים המעורבים בסכסוך באתיופיה הסכימו רשמית להפסיק את האיבה, ולנהל פירוק שיטתי, מסודר, חלק ומתואם של הנשק. היום זה תחילתו של שחר חדש באתיופיה, בקרן אפריקה וביבשת כולה".

ממש כפי שהדגיש הרבי מלך המשיח שליט"א עת נחתם ההסכם בין ארצות הברית לרוסיה על פירוק הנשק הגרעיני, גם כאן ניתן לראות בצורה ברורה את התקופה המיוחדת בה אנו נמצאים, ערב הגאולה, כאשר בכל העולם מבינים שתם עידן המלחמות, וכעת צריך להתעסק בשלום, צדק ויושר.

פירוק הנשק באתיופיה הוא הכנה לקיום הייעוד "וחיתתו חרבותם לאיתים וחניתותיהם למזמרות ברזל". בעזרת השם נזכה לראות זאת בגלוי בקרוב ממש.

הפצצת הגשר בקרים תפעל לטובת אוקראינה

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...