• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

ביתר עילית: מעמד 'הקהל' וקידוש לבנה לקבלת פני משיח

מעמד קידוש לבנה לקבלת פני משיח צדקנו נערך אמש במרכז העיר ביתר עילית, בהשתתפות מאות מילדי העיר, רבנים ותושבים • לסיקור ולתמונות
ביתר עילית: מעמד 'הקהל' וקידוש לבנה לקבלת פני משיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

העיר החרדית ביתר עילית מכונת "עיר הילידים", זאת בשל אחוז הילדים הגבוה בעיר. משום כך, רבים מהשלוחים ופעילי חב"ד בעיר בוחרים לעסוק בפעילויות עם ילדים ונוער.

אמש ארגנו הרב דוד סגל והרב בועז בק, מקהילת חב"ד בעיר, מעמד קידוש לבנה בהשתתפות מאות ילדים, בהם ילדי קהילת חב"ד לצד ילדים מקהילות נוספות.

ביקשנו מהרב סגל שיספר לנו על המעמד: מה גורם לך יום אחד לארגן מעמד קידוש לבנה?

הרבי מלך המשיח שליט"א מדבר רבות על קידוש לבנה, בתור מעמד שקשור עם קבלת פני משיח צדקנו, כפי שגם אומרים בנוסח קידוש לבנה, "וביקשו את השם אלוקיהם ואת דויד מלכם אמן".

בנוסף, נמצאים כעת בעיצומה של שנת הקהל, בה מורה הרבי מלך המשיח שליט"א לערוך כינוסי הקהל, ולהרבות בכינוסים אלו. לכן החלטתנו לארגן אירוע של קידוש לבנה, בו ישתתפו מאות ילדים, אנשים ונשים.

ספר לנו קצת על המעמד, מה היה בו?

במוצאי שבת הגיעו לרחבה שליד מרכז הקניות "חיים זקן" בעיר מאות ילדי וילדות צבאות השם, יחד עם הוריהם. את המעמד כיבד בנוכחותו הרב שאול רוזנבלט, מרבני קהילת חב"ד בעיר, שאמר יחד עם הילדים את נוסח הקידוש.

לפני ואחרי קידוש הלבנה התקיימו ריקודי שמחה, יחד עם הקלידן החסידי יצחק ליובאשווסקי, שהקפיץ את הרוקדים והכניס שמחה רבה.

לאחר מכן אמרו הילדים את שנים עשר הפסוקים שתיקן הרבי מלך המשיח שליט"א, ואת הכרזת הקודש "יחי אדוננו".

בהמשך צפו הילדים במופע קסמים מיוחד של 'שלומיקו הלהטטון', וגם השתתפו בהגרלת פרסים שווה. לצד האירוע עמדו דוכנים לממכר מזון וחטיפים.

אנו בטוחים שהמעמד גרם נחת רוח לרבי מלך המשיח שליט"א. יש לך תכניות להמשך השנה?

בוודאי. אני מתכנן לערוך קידוש לבנה כזה מידי חודש, ובעזרת השם להגדיל את מספר המשתתפים. כאן המקום לומר תודה רבה לעיריית ביתר עילית ולמנחה הכינוס הרב שמריהו בוטמן.

כמובן שמבמה זו אני קורא לשלוחים במקומות נוספים לנצל גם את שנת הקהל, ולהרבות בעירם ובמקומם בכינוסים כאלו, שבוודאי מזרזים את הגאולה האמיתית והשלימה.

צילום סלולר: מענדי סגל.

לתרומות: 058-587-7770

ערב הבחירות: ישראל מצביעה למלך המשיח

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...