• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

כינוס ברוכים הבאים: פתיחה סוערת לאירועי הקהל

קהל גדול השתתף אמש בכנס ההקהל הארצי, שנתן את יריית הפתיחה לאירועים השונים הצפויים לאורכו, כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח. האירוע עמד בסימן קבלת פנים לאורחים מ-770 • דיווח וגלריית תמונות ראשונית
כינוס ברוכים הבאים: פתיחה סוערת לאירועי הקהל
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

האירוע החגיגי שהתקיים אתמול, במתחם אקספו תל אביב, סחף שיא של משתתפים בכנס ההקהל הארצי, שעמד בסימן קבלת פנים לאורחים ששבו מחודש החגים ב-770. מבעוד מועד הוכן האולם הגדול לקליטת הקהל, כשצוות ההפקה בראשותו של הרב יצחק רחימי עמל לסגור את כל הפרטים על הצד הטוב ביותר.

המנחה הרב בנצי פרישמן, מזמין את הרב מנחם מענדל צדוק לאמירת פרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח ואת הרב משה מורדי לקריאת נוסח ההזמנה לרבי שליט"א מלך המשיח. הקהל פורץ בריקודי 'יחי אדוננו' כשלאחריהם, מוזמן הרב בן ציון כהן מכפר חב"ד לערוך ברכת כהנים לכל המשתתפים ולאחר מכן עולים חיילי וחיילות צבאות ה' להכרזת 12 הפסוקים המסתיימים כמובן בהכרזת הקודש 'יחי אדוננו'.

לכל באי עולם

בשלב זה מוקרן על מסך הענק, קטע וידאו של הרבי שליט"א מלך המשיח התובע מכל אחד להתעסק בנושא ההקהל וללמוד מהכהנים שתקעו בחצוצרות בירושלים. הרב מנחם כהן, רב קהילת חב"ד בבאר שבע, עולה לחזור על שיחת הרבי שליט"א מלך המשיח כשהוא משתף את הקהל בזוית האישית של נסיעתו לשמחת תורה לרבי שליט"א מלך המשיח.

הכינוס משלב לכל אורכו פרישת שלום מ-770 על שלל זויות, לצד החלטות מעשיות ופעולות הנדרשות מכל אחד בעבודת השליחות המוטלת עלינו. המנחה מזכיר את פעילותו הבלתי נשכחת של הרב בועז קלי, יו"ר מטה שבע מצוות בני נח, ומזמין את הרב בן ציון גגולה, הממשיך את פעילותו כיום במרכז שהקים בחיפה הפועל להנחלת עניני שבע המצוות בקרב האומות.

חיים במתנה

לבמה עולים הזמר החסידי יוני שלמה לצד הגיטריסט ברק גרוסברג והקלידן ישראליק בש, שיחד מרימים את הנוכחים כולם לריקודים סוערים, המזכירים את השמחה הגדולה של תשרי ב-770.

קשה לתאר מהו חודש תשרי אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, אך קליפ מיוחד המוקרן על המסכים, מסכם במספר דקות את שלל אירועי החודש. לאחר מכן וכהמשך לדברים מוזמן השליח הרב יהודה גינזבורג מחיפה, לתאר את הגעתו השנה יחד עם מספר תושבי העיר לרבי שליט"א מלך המשיח. הוא מספר על השפעת הביקור על חייהם כשהוא מעלה על נס את הצורך של כל אחד להשפיע על ידידיו לנסוע.

הרב נתן לוי, תושב בית שמש, מוזמן לבמה כדי לספר על הניסים הגדולים שאירעו לו, בעקבות אישפוזו בשנה שעברה, כאשר הרופאים נואשו מחייו, אך בזכות ברכות הרבי שליט"א מלך המשיח, באמצעות האגרות קודש קיבל אותם במתנה.

ד"ש מ-770

הרב יוסף יצחק זילברשטרום מלוד, מזקני המשפיעים בארץ הקודש, מעורר על ההסתכלות החיובית הנדרשת מכולנו להודות להקב"ה על הניסים. בין לבין נראה על המסכים שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן שמספר על ביקורו אצל הרבי שליט"א מלך המשיח ב'הקפות' בשמחת תורה האחרון ועל התרשמותו ממסירות החסידים בפעילותם בכל מקום.

טל רחמים יושבייב, תושב שכונת שמעון הצדיק משתף את הקהל בחיי משפחתו במסירות נפש בשכונה, ועל ההצקות מצד הפורעים הערבים.

על משמעות שנת הקהל, ועל הפעולות הנדרשות מכל אחד, נואם הרב שמעון ויצהנדלר, ראש ישיבת חב"ד בראשון לציון ועורך הספר קהל גדול.

ולסיום עולה הרב חיים ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בבת ים, החותם במסקנת חודש תשרי ועל הדרישה להתגלותו המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח, תיכף ומיד ממש.

צילום: יניב יצחק.

ההיערכות מגיעה לשיא: הוכפלו המקומות לכינוס

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...