פתיחת כינוס התמימים העולמי

לפרוק את החבילות מפתיחת כינוס התמימים העולמי תשע"ז. התמימים יש להם את המפתחות, יש להם "חוש", מתנה מהרבי שליט"א מלך המשיח.

הרב מייאסקי: אין שום שינוי

לפרוק את החבילות מכינוס התמימים העולמי עם הרב שלמה מייאסקי, מנהל מכון חנה ומשפיע בקראון הייטס, מחבר ספר "ליקוטי מקורות". הרב מייאסקי מסביר בסיפורים חסידיים שאין שום שינוי, הרבי שליט"א מלך המשיח נמצא כפשוטו ממש, וזה שאנו ממשיכים להגיע ל770 פועל את ההתגלות. בגלל חשיבות הדברים רשמנו את תוכן הדברים בכתבה.

חלוקת דולרים אחרי יחידות כללית כ"ט תשרי תשע"ז

לפרוק את החבילות מיחידות כללית אחרונה. אחרי יחידות כללית ליל כ"ט תשרי תשע"ז חילק הרבי שליט"א מלך המשיח דולרים לצדקה.

בערל והלל זלצמן ח' תשרי תשע"ז

לפרוק את החבילות מהתוועדות חסידית עם האחים בערל והלל זלצמן לפני יום כיפור תשע"ז, על סיפורי מסירות נפש של לימוד במחתרת היהודית בסמרקנד מתובלים בניגונים חסידיים וסיפורי חסידים.

אגרות קודש עם הרב אנטיזדה

אמש (מוצ"ש) ב770, במהלך המלווה מלכה וסיום הלכות ברמב"ם, דיבר הרב משה אנטיזדה שנוהג לשהות בבית חיינו בתחילת חודש חשוון, וסיפור כמה סיפורי מופת באגרות קודש שהתגלגלו דרכו. לצפיה.

שלוש שעות עם הרב זלמן נוטיק

התוועדות מיוחדת לסיום תשרי תשע"ז עם הרב זלמן נוטיק, מתובלת בסיפורי חסידים עם הוראות בעבודת ה' וניגונים חסידיים, שלוש שעות גדושות לצפיה.

הרב מנדי הנדל בסיכום "צאתכם לשלום"

הרב מנחם מענדל הכהן הענדל מנהל ארגון אש"ל - הכנסת אורחים, שדואג מידי שנה ללינות וארוחות לאלפי אורחים שבאים לרבי שליט"א מלך המשיח לחודש החגים, מספר סיפורים מהכנסת אורחים ונותן תודה לעוזרים במלאכה.

הגרלות על דולרים וקונטרסים

בין אלפי התמימים שהשתתפו בסדרי הלימוד בחודש החגים, הוגרלו פריטים שהתקבלו מידו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח, דולרים וקונטרסים. לצפיה בחלק מההגרלה ע"י הרב שניאור שניאורסון.

התחלת הרמב"ם: הרב אסף פרומר

הרב אסף פרומר מקשר את המילים "יסוד היסודות ועמוד החכמות" בתחילת הרמב"ם עם ההתבטלות לרבי שליט"א מלך המשיח, ובפרט בזמן השהיה ב-ד' אמותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בביתו 770 גימטריא "בית משיח", מרכז חב"ד העולמי בו נמצא הרבי שליט"א מלך המשיח ומצפה להתגלות. "כעומד לפני המלך". יחי אדוננו מורנו ורבנינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הרב ברוין: הרמב"ם היומי בתחילת היום

בקשר לסיום העולמי של מחזור הל"ד של לימוד ג' פרקים ליום בספר יד החזקה להרמב"ם, בו מסיימים את כל ה"יד החזקה" מידי שנה, מעורר הרב יוסף ישעי'ה ברוין, אב בית דין קראון הייטס, שצריך ללמוד את ג' הפרקים האלה לאו דווקא לפני שהולכים לישון...

הרב בוגומילסקי מסיים את הרמב"ם

סיום מחזור הל"ד של לימוד הרמב"ם העולמי ב770, מרכז חב"ד העולמי ברוקליו ניו יורק, נערך השנה (תשע"ז) ע"י הרב פסח בוגומילסקי מניו ג'רסי, מחשובי רבני חב"ד בארה"ב. הרב מתמקד על דיוקי אותיות במכתב של הרבי שליט"א מלך המשיח אליו, אגרת קודש שנדפסה כבר בספרי האגרות קודש, ומדבריו אפשר לראות שכל אות באגרות קודש מדוייקת ומכוונת לעתיד.

פתיחת כינוס צאתכם לשלום הרב ליברוב

הרב לוי ליברוב מנחה בכישרות את כינוס צאתכם לשלום וסיום הרמב"ם העולמי במחזור הל"ד, ופותח במילתא דבדיחותא על חסיד ומתנגד ברוסיה בחג הסוכות דאזלינן מיני'.

הריקודים בסיום כינוס צאתכם לשלום

לקראת סיום החודש פלוס במחיצתו של הרבי שליט"ר מלך המשיח, נערך כינוס לתמימים שזכו. השמחה הגדולה, הביטחון והאמונה בכוחות הגדולים שקיבלו מהרבי שליט"א מלך המשיח לצאת לשליחות להוריד לעולם את התגלות הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש מתוך ריקוד ישר אל הגאולה האמיתית והשלמה.

הרב נוטיק: לאכול את המשפיעים בכיף

הרב זלמן נוטיק, מקשר את נ' אלפי יובלות ועצמות ומהות ומשיח לאתכפיא של בחור שעובד בחופש בשביל כסף לנסוע לחודש החגים לרבי שליט"א מלך המשיח על מנת להתגלגל בחודש החגים ב770 כמעט ללא שינה, עם דברי הרבי שליט"א מלך המשיח שכבר נמצאים לפני השולחן ערוך ואוכלים את הלוויתן ואת שור הבר ויין המשומר. לאכול משפיעים. לתיאבון.

הרב גרשון אבצן ליל שישי י"ב תשרי תשע"ז

הרב גרשון אבצן התוועד בליל שישי י"ב תשרי בירכתי 770 מספר שעות. הקטע כאן בערך משעה 01:00 בלילה, מאמצע ההתוועדות מיוחדת ומרתקת שנמשכה כפשוטו עד שהאיר השחר. הרב אבצן ראה לראשונה את הרבי שליט"א מלך המשיח בראש השנה תשנ"ג, כשהיה נער בן 12. התוועדות שצריך לשכתב כל מילה, ועכשיו - אפשר להיכנס.

יכוף בדרכי נועם ובדרכי שלום

ו' תשרי תשכ"ז, חצי שנה לפני מלחמת ששת הימים, הרבי שליט"א מתאר את המשיח ככזה שיכוף כל ישראל לילך בה ולחזק בדקה, אבל בדרכי נועם ובדרכי שלום. "זה לא שמבקשים ממנו רשות ואז אומרים לו אולי אתה רוצה לעשות כך וכך, אלא מיד מתחילים לדבר איתו באופן של "ויכוף". חצי שנה אחרי זה התחיל מבצע תפילין, הניצחון במלחמת ששת הימים, ואז כבר התחילה עליה גדולה מרוסיה.

ארמון למלך המשיח גילויים מדהימים

אתמול, ליל שישי אור ל-ה' תשרי תשע"ז, בעניין בניית הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח, הרב משה חיים עמית בסיפור מדהים מקהילת קרצ'ינף רחובות, הרב לוי יצחק גינזבורג על התעכבות הבניה אחרי ג' תמוז, הרב שניאור שניאורסון על הארמון שציווה הרבי הרש"ב לבנות למלך המשיח בשכונת הבוכרים בירושלים בט"ו אלול, ועוד.

עד מתי - שנכריז יחי אדוננו

הרבי שליט"א מלך המשיח הכריז ותבע וביקש מהקב"ה אלפי פעמים במילים של דוד המלך בתהילים, "עד מתי". ורק פעם אחת הוא הסביר, שאנחנו צריכים לדעת את הכוונה הפנימית במילים אלו, שאנחנו, העם, נזעק ונכריז יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!! הרב לוי יצחג גינזבורג, אור ל-ה' תשרי תשע"ז

ו' תשרי פושעי ישראל מלאים מצוות כרימון

ו' תשרי תשל"ח, חצי שנה אחרי מלחמת ששת הימים, ערך הרבי שליט"א מלך המשיח סיום על מסכת קידושין. אפילו "פושעי ישראל" הרי הם "מלאים מצוות כרימון", והיות שהם כבר מלאים בדברים טובים, אז איפה נשאר אצלו מקום שיוכל לדחוף [עבירה], "כלי מלא אינו מחזיק". אין איפה לשים ענין בלתי רצוי, כי הוא מלא עם מצוות כרימון. במילא כל זה נשאר מבחוץ, דבוק אליו רק באופן חיצוני.

ו' תשרי - מבצע נש"ק

בשיחת ו' תשרי תשל"ו, באמצע השיחות על "סיום" מסכת יומא, הרבי שליט"א מלך המשיח סיפר שני סיפורים נפלאים על שתי ילדות קטנות ששמעו מילדות קטנות אחרות אחרות על הדלקת נרות שבת קודש לפי ההלכה, ו"שיגעו" את ההורים שגם הן רוצות להדליק גם נרות שבת קודש בברכה, ובזכות זה אותם בתים התהפכו לשמירת שבת, ותורה ומצוות.

דף 75 מתוך 88