הרב זמרוני ציק יד חשון תשעז

הרב זמרוני ציק יד חשון תשעז

הרב זמרוני ציק יג חשון תשעז

הרב זמרוני ציק יג חשון תשעז

הרב זמרוני ציק יב חשון תשעז

הרב זמרוני ציק יב חשון תשעז

הרב זמרוני ציק י' חשון תשעז

הרב זמרוני ציק י' חשון תשעז

הרב זמרוני ציק ט' חשון תשעז

הרב זמרוני ציק ט' חשון תשעז

חלוקת דולרים יום א' ד' כסלו

צפו בחלוקת הדולרים ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח מיום א', ד' כסלו תשע"ז.

וידאו יומי ו' כסלו

וידאו יומי ו' כסלו

וידאו יומי ה' כסלו

וידאו יומי ה' כסלו

וידאו יומי ד' כסלו

רבי יומי ד' כסלו

רן פקר הלך לעולמו

בתחילת השבוע הלך לעולמו אחד מבכירי המפקדים בחיל האוויר, רן פקר, שזכה גם להיכנס ליחידות אצל הרבי שליט"א מלך המשיח. לפני מספר שנים דיבר רן פקר בכינוס ג' תמוז בבת ים עיר הגאולה, וסיפר על על החלטתו כטייס קרב להפציץ את שדה התעופה הבינלאומי של מצרים בלי רשות מהממשלה, ועל ביקורו אצל הרבי שליט"א מלך המשיח. ההנאום המלא בסיום מהדורת החדשות.

חלוקת דולרים ב770 יום א' כ"ו חשון תשע"ז

חלוקת דולרים להוספה בצדקה אחרי תפילת מנחה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, יום א', כ"ו מרחשון תשע"ז.

הרב זמרוני ציק בסיום כינוס "ברוכים הבאים"

רגעים מהתוועדות חסידית עם הרב זמרוני ציק בנושא שליחות, בסיום כינוס חב"ד "ברוכים הבאים" כ' חשון תשע"ז.

ניגון יחי במנגינת ראש חודש כסלו

חמש דקות לפני תחילת כל תפילה עם הרבי שליט"א מלך המשיח ב770, שרים "יחי אדוננו" במנגינת "זאל שוין זיין די גאולה", (שתבוא הבאולה, משיח שיבוא). בתפילות ראש חודש כסלו, שרים "יחי אדוננו" במנגינת ניגון ראש חודש כסלו.

הרב זלמן לנדא בשיעור התוועדות ב770

הרב זלמן לנדא ב770 ערב ראש חודש כסלו תשע"ז. הרב זלמן לנדא, בנו של הרב משה יהודה לייב לנדא אב"ד בני ברק, מפורסם בכך שהוא רואה את הרבי שליטי"א מלך המשיח גם בתקופה שלא כולם זוכים לראות אותו.

השליח בקונסוליה, עם כיתוביות

שמעון מרסר-ווד דובר הקונסוליה הישראלית בניו יורק, כשהיה שליח בהודו, תמיד השאיר מקום במכולה שלו לצרכים של הבית חב"ד. הוא מודה לשלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח בעולם, ובראשם לשלוחים בהודו שהוא זכה להכיר יותר מקרוב בזמן עבודתו בשגרירות שם. בדבריו ניכרת השפעת לימודי גאולה ומשיח. בסיום, מברך אותו המנחה, הרב קרליבך, שבקרוב הוא לא יעבוד יותר בשביל משרד החוץ...

אורי ורדי מהפעם הראשונה ב770

אורי ורדי, לשעבר שחקן טלווזיה, כעת עוסק בנדל"ן, חזר בתשובה ושייך לקהילת חב"ד ברמת אביב. השנה הוא הגיע לראשונה ל770 בית חיינו, ומעביר את התרשמותו לקהל בכינוס.

ברוכים הבאים ברוב שירי משיח וגאולה

בשירה וזמרה במחרוזת שירי משיח וגאולה במרכז הכינוס עם אמן הקלידים אלקון גורפינקל והזמר אוריה שיף

הרב יוסף בא גד מברך את באי הכינוס

נשיא ישיבת בנ"ע נחלים, חה"כ (לשעבר, מולדת), הרב בא גד, היה ראש ישיבת בנ"ע נחלים כאשר הרב זמרוני ציק - יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה, למד שם לפני שירותו הצבאי. הרב בא גד זוכר לטובה לתלמידו לשעבר שקרב לחב"ד רבים מתלמידי הישיבה, ומשך עשרות שנים מגיע הרב להשתתף בכינוסים שמארגן הרב זמרוני ציק, ולשאת דברי ברכה.

הרב נחשוני מתחיל את מחזור הל"ו ברמב"ם

אחת מהפתעות כינוס "ברוכים הבאים" תשע"ז היתה, הגעתו לכינוס של הרב משה נחשוני, מוותיקי הרבנים מראשון לציון, שהתחיל את לימוד הרמב"ם במחזור הל"ו.

הרב קורנוייץ מסיים את מחזור הל"ה ברמב"ם

הרב משה קורנוייץ, מורה הוראה, משפיע וראש ישיבה בחב"ד נצרת עילית, מסיים את מחזור הל"ה של לימוד "יד החזקה" לרמב"ם בכינוס חב"ד "ברוכים הבאים" כ' חשון תשע"ז.

דף 73 מתוך 88