הרב אלעזר קניג עם המסר מתשרי

הרב אלעזר קניג:פותח בדבר מלכות, ובא עם המסר של תשרי תשע"ז מהרבי שליט"א מלך המשיח: נמצאים בזמן הגאולה. ראשי המעצמות עוזרים לישראל, הנשיא הנבחר של ארה"ב הכשיר את המטבח בבית הלבן. בזמן הגלות, "כל המיצר לישראל נהיה לראש", אבל אנחנו נמצאים בזמן הגאולה, ואז "כל המסייע לישראל נהיה לראש".

י"ב הפסוקים ע"י חיילי צבאות ה'

כהדרכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לתת לילדים מקום ראשון ולשתף אותם בכל הענינים, ועוד שע"י אמירת פסוקים "מפי עוללים ויונקים" כו', ו"הבל תינוקות של בית רבן", וכך מתחילים אצלנו את הכנסים הגדולים באמת.

הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס

הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס חב"ד "ברוכים הבאים" תשע"ז, ע"י הרב אורי דונר מכפר חב"ד ב', ולאחריה ריקודים ברוב שירה וזמרה לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח, עם אומן הקלידים גורפינקל והזמר אוריה שיף.

פרק תהילים קט"ו עם יוסק'ה לידר

הרב יוסק'ה לידר רוקא עם הקהל את פרק קט"ו בתהילים, המתאים למספר שנותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח

הרב פרישמן פותח את כינוס ברוכים הבאים

פתיחת כינוס "ברוכים הבאים" תשע"ז עם המנחה המוכשר הרב אלתר בנציון פרישמן, מנהל גני חב"ד בבת ים עיר הגאולה.

הוידאו מ770 שהוקרן בכינוס

חלוקות דולרים, לקח, פ"נים, ועוד ועוד. הוידאו שהוקרן לראשונה בכינוס "ברוכים הבאים" ערוך ע"י התמימים שמתעדים את הרבי שליט"א מלך המשיח כל השנה.

הרבי שליט"א מלך המשיח נמצא רק ב770

לפני מס. שעות הסתיימה סעודת מלווה מלכה דפ' וירא עם סיום הלכות ברמב"ם במרכז חב"ד העולמי 770 ברוקלין ניו יורק. הרב משה אנטיזדה מנתניה סיפר שם עוד כמה סיפורי מופתים מדהימים, עם ניגונו המפורסם "רבי רבי רבי אני אוהב אותך מאד מאד מאד".

מלך המשיח התגלה

קטע משיעור ה"דבר מלכות" ב770 אתמול אחרי תפילת מנחה, עם הת' מנדי רוזנפלד, בשילוב הקטעים הרלוונטיים משיחת ה"דבר מלכות", בה אומר הרבי שליט"א מלך המשיח שמשיח כבר נמצא והתגלה, וצריך רק לקבל את פניו.

להשתתף בסיומי הרמב"ם

לקראת סיום הרמב"ם הארצי במחזור הל"ה, אנו מביאים את "לראות את מלכנו" מתשע"ב, ליקוט של דברי הרבי שליט"א מלך המשיח בנושא לימוד הרמב"ם ועריכת סיומים בפירסום ורוב עם הדרת מלך, וחשוב שכל אחד ישתתף. סיום הרמב"ם הארצי במחזור הל"ה ייערך אי"ה בכינוס חב"ד הארצי יום ב', פרטים בכתבה.

"לחיים לחיים" עם אורי רווח ב770

אתמול (שני) התוועד שדרן הרדיו והטלוויזיה אורי רווח במשך כשעה, במעמד "סיום הלכות ברמב"ם" ב-770. אורי לקח חופשה בת חודש ימים על מנת לשהות במרכז חב"ד העולמי 770 בניו יורק כבחור ישיבה מן המניין, להתשתתף בסדרי הלימוד היומיים של חסידות וגמרא עם ה"חברותא" שלו, ולצאת ל"מבצעים". סיפורים של איש תקשורת בכיר.

הרב אנטיזדה עם המון מופתים

לפני מספר שעות הסתיימה ב770 התוועדות מלווה מלכה מוצאי שבת קודש פ' לך לך, וסיום ספר המדע ברמב"ם, שבמהלכה סיפר הרב משה אנטיזדה מנתניה סדרה נוספת של שבעה סיפורי מופתים באגרות קודש.

הרב יהושע רסקין בכינוס התמימים

בסגנון וחן מיוחד ומרתק, הרב יהושע רסקין סוחף את קהל התמימים בסיפורי חסידים מהמחתרת היהודית ברוסיה בה זכה ללמוס תורה עד גיל 19, כשמשפחתו עלתה לארץ מגורקי בנס גלוי בשנת תשכ"ז, וקיבלה כרטיסי טיסה לניו יורק מהרבי שליט"א מלך המשיח שהמשיך ללוות אותו, לחתן אותו, ולדאוג לחינוך ילדיו.

גאולה לכל העם בזכות האמונה

הרב משה קורנוויץ, בכינוס התמימים העולמי, "אין אנו מניחים אותו", עם ישראל לא האמינו לקב"ה שמשה יכול למות, ויש בכח עם ישראל למחות ולהחיות את "משה רבינו". האמונה בבירת המשיח של "הרשעים" מביאה גם אותם לזכות לימות המשיח, ולראות את ביאת הרבי שליט"א משיח והתגלותו בגאולה האמיתית והשלמה.

הרב ברוין: לא להכניס את החוץ פנימה

הרב ישעי' ברוין אב בית דין צדק קראון הייטס, בכינוס התמימים העולמי תשמ"ז, אומר ללמוד את שיחות הרבי בברכת התמימים ששם נמצאות ההוראות לתלמידי הישיבה התמימים. "תמים" יש לו כל מה שהוא צריך בשביל ללמוד תורה כמו "אוכלי המן", והוא לא צריך להסתכל "בחוץ", ובטח לא להכניס את "החוץ" פנימה ע"י "מכשירים" סלולריים.

בחב"ד ראשון לומדים רק דבר מלכות....

הרב חיים לוי יצחק גינזבורג על חשיבות לימוד ה"דבר מלכות" - שיחות הרבי שליט"א מלך המשיח תנש"א תשנ"ב.

לשמוח ביום כיפור עם הרב קניג

השליח, המשפיע, בעל התפילה המפורסם אלעזר קניג ש"סוחב" כל שנה את התפילות בימים הכי דחוסים ב770 מקצה לקצה, מתוועד בדרכו המיוחדת, מלמד במשך שעתיים את פרק השמחה בעבודת ה' החסידית, איך לקיים את הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח לשמוח ביום הכיפורים.

שלוש וחצי שעות עם הרב עקיבא וגנר

הרב עקיבא וגנר ראש ישיבת תומכי תמי מים חב"ד בטורונטו (מאז הקמתה בשנת תשנ"ז) מתוועד עם תלמידי ישיבות חב"ד בעולם, ה"תמימים" מישראל שבאו לרבי שליט"א מלך המשיח לחודש החגים, במוצאי ראש השנה תשע"ז.

ז' חשון - קבוצה ע"ו יוצאים לשליחות

"ויעקב הלך לדרכו", ז' חשוון הוא תאריך סיום ה"שנה תמימה" אצל הרבי שליט"א מלך המשיח. תלמידי קבוצה ע"ו בריקודי שמחה לקראת היציאה לעבודה היחידה שנשארה, שהיא לא "עבודת השליחות" שזו הרי נסתיימה, ונשארה רק העבודה המיוחדת לקבל את פנני משיח צדקנו, ולהביא את ההתגלות בפועל בעולם.

ברוכים הבאים מ770 לבת ים

רשמים של החוזרים מ770 כפי שהובאו מפי השבים לשליחות בבת ים מחצרות קודשנו 770 בית משיח ופרצת במוצאי שבת נח תשע"ז.

הרב אהרן גינזבורג בכינוס הת' העולמי

השליח הרב אהרן גינזבורג בכינוס התמימים העולמי: להיות בטוח בדברי הרבי שליט"א מלך המשיח בדבר מלכות.

דף 74 מתוך 88