חלוקת דולרים כ"ב אלול תשע"ו

צפו בקטעים מתפילת מנחה וחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח במרכז חב"ד העולמי, כ"ב אלול תשע"ו

פותחים נושא תבוא תשע"ו

הרב בנצי פרישמן, מראיין לקראת השנה החדשה את הרב לוי יצחק גינזבורג והרב ישראל שנייבאלג על המלכת המלך בראש השנה שכוללת גם, ובעיקר, את המלכת הרבי שליט"א מלך המשיח, ובענין שלימות הארץ מדבר עם הרב טוביה דורון על מסלול ההתנגשות לפינוי עמונה ועופרה, שממשלת נתניהו בוודאי תשתדל להימנע מהפינוי כדי לא ליפול כממשלת אולמרט.

סיפורה של שליחות עם הרב גרומך

השדרן טובי והבה מראיין את הרב מוטי גרומך באולפן ערוץ זמן הגאולה על השליחות שלו בהאמפי, הודו, משולב בסרטונים ותמונות מהשליחות.

חמוץ בגדים מבצרה? ליהודי זה לא נוגע!

יהודי לא שייך למחמות גם כאשר הקב"ה בא "חמוץ בגדים מבצרה", כפי שרואים בשנים האחרונות במלחמות בארצות ערב שהן המשך קיום נבואות הרבי שליט"א מלך המשיח מתקופת מלחמת המפרץ, למרות שהקב"ה בא "חמוץ בגדים מבצרה" כפי שרואים כיום בפרט בעיראק ובסוריה שם נהרגים מאות מידי יום, וכל זה לא נוגע ליהודי שלא צריך לעשות מלחמות בכל נשק, רק להתמקד בלימוד תורה ובקיום מצוות, ולדעת שאת כל ה"הפחדות" שהקב"ה עושה בעולם - זה "בשבילכם", כי הגיע זמן הגאולה.

חלוקת דולרים ב770 יום א' ח' אלול תשע"ו

צפו בקטעים מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, יום א' ח' אלול תשע"ו

הנשיא כשאתה תופס במקצתו אתה תופס בכולו

ביטויי גאולה מיוחדים במינם ברצף של שיחה שמיימית מיום א' אלול תשמ"ט, "תורה חדשה מאיתי תצמח", יהודים באחדות שלמה עם הקב"ה, מגיעים לדרגה של נשמות ישראל לפני בריאת העולם, לפני אפילו ה"מים" שבתחילת הבריאה, כולל הביטוי "הנשיא, כשאתה תופס במקצתו אתה תופס בכולו". שיחה מלאה בתרגום, כולל חלוקת הדולרים שאחריה.

חלוקת דולרים ב770, א' אלול תשע"ו

צפו בקטעים מחלוקת הדורלים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח מאמש, יום ראשון א' אלול, אחרי תפילת המנחה.

הודיאו היומי א אלול 653

תקיעת שופר בבית של הרבי שליט"א מלך המשיח אלול תשמ"ח, וקטע מתוך שיחת א' אלול תשמ"ו, חשבון צדק של חודש אלול.

הוידאו היומי כט מנחם אב 652

בסיום אחד מכינוסי הילדים, הרב הכט - מנחה הכינוס והמתרגם של דברי הרבי שליט"א מלך המשיח לילדים, מברך את הרבי שליט"א מלך המשיח OUR DADY (בתרגום חופשי לעברית "אבא'לה שלנו"), שיתמלאו כל רצונותיו לגאול את עם ישראל.

הוידאו היומי כח מנחם אב אב 651

בשורת הגאולה מפרשת ראה תש"נ (קיץ 1990), כל עם ישראל רואה את הקב"ה נותן לבני ישראל את ארץ ישראל לגבולותיה עד נהר פרת

הוידאו היומי כז מנחם אב 650

לראות את מלכנו הוידאו היומי כז אב 650 כינוס ילדים של הרבי שליט"א מלך המשיח, כ"ז מנחם אב תשמ"ב. הילדים שאומרים את הפסוקים בחיות והתלהבות מרוסיה, ומאזור בארץ הקודש.

הוידאו היומי כו מנחם אב 649

לראות את מלכנו הוידאו היומי כו מנחם אב 649

הוידאו היומי כה מנחם אב 648

לראות את מלכנו הוידאו היומי הוידאו היומי כה מנחם אב 648 תשע"ו

חלוקת דולרים ב770 יום א' כ"ד מנ"א תשע"ו

צפו בקטעי וידאו וגלריה מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח מיום א', כ"ד מנחם אב תשע"ו, אחרי תפילת מנחה.

הוידאו היומי כד אב 647

הוידאו היומי כד אב 647 נכנסים לפרשת "ראה" ו"אינה דומה ראיה לשמיעה". בתחילת פ' ראה תנש"א הרבי שליט"א אומר שכל תחילת הפרשה הוא ברכה, כל מילה, "ראה", "אנכי", נותן", "לפניכם", היום", "ברכה", כל אלה מילים שבפנימיותן יש ברכה, ואפילו המילה שאחרי זה, כי "אין רע יורד מלמעלה, אלא הכל טוב".

היומי כב אב 646

לראות את מלכנו הוידאו היומי כב אב 646 .בריבוי פעמים הרבי שליט"א אומר שבארון מונחים חוץ מלוחות ראשונות, ולוחות שניות וגם שברי לוחות. בדרך כלל מדובר על לוחות שניות ושברי לוחות ראשונות, והרבי שליט"א מחדש, וחוזר על זה בריבוי מקומות, שבארון, בנוגע ללוחות, יש שלושה דברים, לוחות ראשונות, לוחות שניות וגם שברי לוחות.

וידאו היומי כ אב 644

לראות את מלכנו הוידאו היומי כ אב 644 לראות את מלכנו הוידאו היומי כ אב 644. הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר על סיום ספר התורה לילדי ישראל, שהיה בירושלים העתיקה לפנים מן החומה, ביום כ' מנחם אב תשמ"ח

הוידאו היומי כא אב 645

לראות את מלכנו הודאו היומי כא אב 645. ממראות הקודש בסיום אחת מהתוועדויות הרבי שליט"א מלך המשיח, בניגון "יהי רצון מלפניך .. שיבנה בית המקדש במהרה בימינו"

הוידאו היומי יט אב 643

לראות את מלכנו הוידאו היומי יט אב 643. הרבי שליט"א מלך המשיח מדבר ביארצייט של אביו, המקובל האלוקי הרב לוי יצחק שניאורסון. לאחר מכן, "ניגון הקפות" של הרב לוי יצחק שניאורסון.

חלוקת דולרים ב770 יום א' י"ז מנחם אב

צפו בקטעים מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח מיום א', י"ז מנחם אב תשע"ו.

דף 76 מתוך 88